Hij zat weer met zijn zeurderige stem de onschuld te spelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:37 schreef golfer het volgende:
Ik heb het gezien en de context was toch wel anders:.
Er werd hem gevraagd hoe het hem de periode na zijn betrappen was vergaan. Toen zei hij dat hij (net als Pantani) erg depressief was geweest, maar gelukkig de neiging naar zelfmoord heeft kunnen weerstaan.
Dat huichelagtige Belgische volk doet me walgenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Ereinion het volgende:
Waarom is Museeuw de grootste cheater? Hij gebruikte echt geen ampul epo meer dan Pantani.
Probleem voor Pantani was vooral dat hij een gigantisch vermogen had, slechte vrienden had en cocaïne verslaafd was.
Dus je projecteert jouw haat over de Vlaming op Museeuw, waarna je zijn woorden uit hun verband rukt en een topic erover opent zodat wij er eveneens allemaal schande over kunnen spreken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat huichelagtige Belgische volk doet me walgen
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dus je projecteert jouw haat over de Vlaming op Museeuw, waarna je zijn woorden uit hun verband rukt en een topic erover opent zodat wij er eveneens allemaal schande over kunnen spreken?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dus je projecteert jouw haat over de Vlaming op Museeuw, waarna je zijn woorden uit hun verband rukt en een topic erover opent zodat wij er eveneens allemaal schande over kunnen spreken?
Ocanjaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Museeuw, vreselijke man is dat.![]()
Klimmers plegen nou eenmaal helaas eerder zelfmoord dan kasseienvreters.![]()
Pantani, Jiménez, Claveyrolat
Ik heb geen medelijden met zulke pakhazen. Dan kun je net zo goed direct uitkomen voor je problemen, net zoals Erik Zabel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:37 schreef golfer het volgende:
Ik heb het gezien en de context was toch wel anders:.
Er werd hem gevraagd hoe het hem de periode na zijn betrappen was vergaan. Toen zei hij dat hij (net als Pantani) erg depressief was geweest, maar gelukkig de neiging naar zelfmoord heeft kunnen weerstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |