Geen idee, ken het hele concept niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zou wel geweldig zijnmaar hoe kan je dan er worden uit gestemd?
Bier drinkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee, ken het hele concept niet.
Maar goed, over naar belangrijke zaken, nog weekendplannen?
Vanavond bier drinken, morgen laminaat leggen, 's avonds naar Ajax, maar uitgaan in Utrecht zit er helaas niet in, omdat er geen treinen rijden tussen Amsterdam - Utrecht. Zondag rustig dagje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:27 schreef Suijk het volgende:
nog weekendplannen?
Ik wacht nog steeds op de jaaropgaaf van m'n werkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:32 schreef Suijk het volgende:
Ik ga naar het WK veldrijden (ben in die plaats geboren waar het gehouden wordt) en wilde eigenlijk de belastingaangifte al gaan doen.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de jaaropgaaf van m'n werk
Oh ja, ik zal mijn accountant ook eens aan het werk zetten. Rijke mensen doen dat niet zelfquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:32 schreef Suijk het volgende:
Ik ga naar het WK veldrijden (ben in die plaats geboren waar het gehouden wordt) en wilde eigenlijk de belastingaangifte al gaan doen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal mijn accountant ook eens aan het werk zetten. RijkeDomme mensen doen dat niet zelf
Je had meer kunnen besparen door geen geld uit te geven aan een accountantquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]Het heeft mij al duizenden euro's bespaard.
Sluis je dat weer door naar IJsland?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]Het heeft mij al duizenden euro's bespaard.
Wie weet, we denken er serieus over daar dit jaar naar toe gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sluis je dat weer door naar IJsland?
quote:
Bedankt voor de tiip.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef borisz het volgende:
Weekend
Of een 5 setter bij Nadal - Verdasco, dan die partij maar even kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |