quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef borisz het volgende:
Shmoopy!
Shmoopy! #2
Schmoopy #3
Genoeg leesvoer.
Dat ze maar iedereen netjes terugbetaalt danquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef rubbereend het volgende:
omg ik lees nu pas dat She ook niet meer wil poseren
quote:
Ik moest er meteen aan denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar had ik nog niet eens aan gedacht
Bailout voor users die doneerden voor SHE naaktfoto's?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef rubbereend het volgende:
omg ik lees nu pas dat She ook niet meer wil poseren
waarom heb je hier dan nog niet gepost?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moest er meteen aan denken
Specs?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef SCH het volgende:
De eerste post met mijn nieuwe laptoppie
dus als het daadwerkelijk Anniek blijkt te zijn (want dat is zo) dan steek jij je hand een keer in een mooi kampvuur?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef RayMania het volgende:
Het is Rick. 100%, handen in het vuur. Quote maar in de finale.
jouw "elke dag een leuk dingetje doen" wordt ook steeds duurderquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef SCH het volgende:
De eerste post met mijn nieuwe laptoppie
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef rubbereend het volgende:
jouw "elke dag een leuk dingetje doen" wordt ook steeds duurder
HEY FRIESE NEGERTquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuke ding was het frambozengebakje van vanmiddag, computer kopen is allesbehalve leuk maar heb er een slaafje voor
Zeg dat meteen. Van hardware heeft SCH genoeg verstand.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef sezten het volgende:
[..]
HEY FRIESE NEGERT![]()
Wat zijn de specs? of weet je niet wat specs is? Het is specifications. Ook wel specificaties.
Dus gewoon wat er aan hardware inzit.![]()
Lijkt op het baasjequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
Nee, gigadinges en hij heeft geen geheugen, leek me niet zo nodig
tong80, die heeft grotere tieten dan die SHE.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
wie moet er nu met de tieten bloot voor FOK! ?
Als jouw pik stijf is is ie nog kleiner dan die van mij in slappe toestand.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
tong80, die heeft grotere tieten dan die SHE.
Wanneer heb jij die van jou dan voor het laatst kunnen zien over die tieten en buik heen kijkend?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef tong80 het volgende:
Als jouw pik stijf is is ie nog kleiner dan die van mij in slappe toestand.
Ik ga weer legge
Als ie stijf is kan ik net de eikel zien en denk dan aan jouquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer heb jij die van jou dan voor het laatst kunnen zien over die tieten en buik heen kijkend?
Trusteh.
Ze zou wel een meesterlijke mol zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus als het daadwerkelijk Anniek blijkt te zijn (want dat is zo) dan steek jij je hand een keer in een mooi kampvuur?
Zou wel een prachtige grap zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:14 schreef Suijk het volgende:
Of er is gewoon eens een keer geen Mol. Heel Nederland in rep en roer.
Dat zou wel geweldig zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:14 schreef Suijk het volgende:
Of er is gewoon eens een keer geen Mol. Heel Nederland in rep en roer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |