quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef borisz het volgende:
Shmoopy!
Shmoopy! #2
Schmoopy #3
Genoeg leesvoer.
Dat ze maar iedereen netjes terugbetaalt danquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef rubbereend het volgende:
omg ik lees nu pas dat She ook niet meer wil poseren
quote:
Ik moest er meteen aan denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar had ik nog niet eens aan gedacht
Bailout voor users die doneerden voor SHE naaktfoto's?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef rubbereend het volgende:
omg ik lees nu pas dat She ook niet meer wil poseren
waarom heb je hier dan nog niet gepost?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moest er meteen aan denken
Specs?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef SCH het volgende:
De eerste post met mijn nieuwe laptoppie
dus als het daadwerkelijk Anniek blijkt te zijn (want dat is zo) dan steek jij je hand een keer in een mooi kampvuur?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef RayMania het volgende:
Het is Rick. 100%, handen in het vuur. Quote maar in de finale.
jouw "elke dag een leuk dingetje doen" wordt ook steeds duurderquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef SCH het volgende:
De eerste post met mijn nieuwe laptoppie
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef rubbereend het volgende:
jouw "elke dag een leuk dingetje doen" wordt ook steeds duurder
HEY FRIESE NEGERTquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuke ding was het frambozengebakje van vanmiddag, computer kopen is allesbehalve leuk maar heb er een slaafje voor
Zeg dat meteen. Van hardware heeft SCH genoeg verstand.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef sezten het volgende:
[..]
HEY FRIESE NEGERT![]()
Wat zijn de specs? of weet je niet wat specs is? Het is specifications. Ook wel specificaties.
Dus gewoon wat er aan hardware inzit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |