quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef borisz het volgende:
Shmoopy!
Shmoopy! #2
Schmoopy #3
Genoeg leesvoer.
Dat ze maar iedereen netjes terugbetaalt danquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef rubbereend het volgende:
omg ik lees nu pas dat She ook niet meer wil poseren
quote:
Ik moest er meteen aan denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar had ik nog niet eens aan gedacht
Bailout voor users die doneerden voor SHE naaktfoto's?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef rubbereend het volgende:
omg ik lees nu pas dat She ook niet meer wil poseren
waarom heb je hier dan nog niet gepost?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moest er meteen aan denken
Specs?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef SCH het volgende:
De eerste post met mijn nieuwe laptoppie
dus als het daadwerkelijk Anniek blijkt te zijn (want dat is zo) dan steek jij je hand een keer in een mooi kampvuur?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef RayMania het volgende:
Het is Rick. 100%, handen in het vuur. Quote maar in de finale.
jouw "elke dag een leuk dingetje doen" wordt ook steeds duurderquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef SCH het volgende:
De eerste post met mijn nieuwe laptoppie
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef rubbereend het volgende:
jouw "elke dag een leuk dingetje doen" wordt ook steeds duurder
HEY FRIESE NEGERTquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuke ding was het frambozengebakje van vanmiddag, computer kopen is allesbehalve leuk maar heb er een slaafje voor
Zeg dat meteen. Van hardware heeft SCH genoeg verstand.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef sezten het volgende:
[..]
HEY FRIESE NEGERT![]()
Wat zijn de specs? of weet je niet wat specs is? Het is specifications. Ook wel specificaties.
Dus gewoon wat er aan hardware inzit.![]()
Lijkt op het baasjequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
Nee, gigadinges en hij heeft geen geheugen, leek me niet zo nodig
tong80, die heeft grotere tieten dan die SHE.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
wie moet er nu met de tieten bloot voor FOK! ?
Als jouw pik stijf is is ie nog kleiner dan die van mij in slappe toestand.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
tong80, die heeft grotere tieten dan die SHE.
Wanneer heb jij die van jou dan voor het laatst kunnen zien over die tieten en buik heen kijkend?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef tong80 het volgende:
Als jouw pik stijf is is ie nog kleiner dan die van mij in slappe toestand.
Ik ga weer legge
Als ie stijf is kan ik net de eikel zien en denk dan aan jouquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer heb jij die van jou dan voor het laatst kunnen zien over die tieten en buik heen kijkend?
Trusteh.
Ze zou wel een meesterlijke mol zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus als het daadwerkelijk Anniek blijkt te zijn (want dat is zo) dan steek jij je hand een keer in een mooi kampvuur?
Zou wel een prachtige grap zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:14 schreef Suijk het volgende:
Of er is gewoon eens een keer geen Mol. Heel Nederland in rep en roer.
Dat zou wel geweldig zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:14 schreef Suijk het volgende:
Of er is gewoon eens een keer geen Mol. Heel Nederland in rep en roer.
Geen idee, ken het hele concept niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zou wel geweldig zijnmaar hoe kan je dan er worden uit gestemd?
Bier drinkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee, ken het hele concept niet.
Maar goed, over naar belangrijke zaken, nog weekendplannen?
Vanavond bier drinken, morgen laminaat leggen, 's avonds naar Ajax, maar uitgaan in Utrecht zit er helaas niet in, omdat er geen treinen rijden tussen Amsterdam - Utrecht. Zondag rustig dagje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:27 schreef Suijk het volgende:
nog weekendplannen?
Ik wacht nog steeds op de jaaropgaaf van m'n werkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:32 schreef Suijk het volgende:
Ik ga naar het WK veldrijden (ben in die plaats geboren waar het gehouden wordt) en wilde eigenlijk de belastingaangifte al gaan doen.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de jaaropgaaf van m'n werk
Oh ja, ik zal mijn accountant ook eens aan het werk zetten. Rijke mensen doen dat niet zelfquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:32 schreef Suijk het volgende:
Ik ga naar het WK veldrijden (ben in die plaats geboren waar het gehouden wordt) en wilde eigenlijk de belastingaangifte al gaan doen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal mijn accountant ook eens aan het werk zetten. RijkeDomme mensen doen dat niet zelf
Je had meer kunnen besparen door geen geld uit te geven aan een accountantquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]Het heeft mij al duizenden euro's bespaard.
Sluis je dat weer door naar IJsland?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]Het heeft mij al duizenden euro's bespaard.
Wie weet, we denken er serieus over daar dit jaar naar toe gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sluis je dat weer door naar IJsland?
quote:
Bedankt voor de tiip.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef borisz het volgende:
Weekend
Of een 5 setter bij Nadal - Verdasco, dan die partij maar even kijken.
Heb je nog wel tijd voor je leuke ding?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom ben ik nou weer de mol Japie.
Het is oorlog op mijn werk. Als er vandaag dingen gebeuren die mij niet zinnen, neem ik ook ontslag. Ga er rond een uur of drie maar eens naar toe, ben benieuwd.
De hele dag tennis kijken is best leuk hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd voor je leuke ding
Spits neusjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom ben ik nou weer de mol Japie.
Vertel, vertel allesquote:Het is oorlog op mijn werk. Als er vandaag dingen gebeuren die mij niet zinnen, neem ik ook ontslag. Ga er rond een uur of drie maar eens naar toe, ben benieuwd.
\quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Suijk het volgende:
Hoe kan ik ook overspannen worden? Klinkt best aardig zo!
Een middenkader functie zoeken waarin je leiding geeft, je uit laten wonen, een labiele homo worden met een matige fysiek - zoiets?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Suijk het volgende:
Hoe kan ik ook overspannen worden? Klinkt best aardig zo!
Binnenkort misschien geen collega's meer he!quote:
Laat maar dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Een middenkader functie zoeken waarin je leiding geeft, je uit laten wonen, een labiele homo worden met een matige fysiek - zoiets?
Zoap in Zeelandquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
De directie van het bedrijf is in onze vestiging een beetje met een vieze opruiming bezig. Loyale werknemers die zonder pardon te horen krijgen dat ze vijf dagen later worden overgeplaatst, twee dagen na afloop van het contract horen dat ze niet meer hoeven te komen ipv de beloofde contractverlenging, mijn leidinggevenden gaan ze er uit werken... Ik heb er niet zo veel zin meer in zo.
Dat was het wel zo ff kort door de bocht.
Ik ga er dan ook een boek over schrijven denk ikquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Dan heb je de vorige 3fm request zeker niet meegemaakt?
Een extra vorm van inkomstenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook een boek over schrijven denk ik.
Ah, daar hoopte ik al opquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:44 schreef SCH het volgende:
Ik heb de diretie je post gemaild, je hoeft vandaag ook al niet meer te komen.
Wanneer ging je ook weer op vakantie?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Een middenkader functie zoeken waarin je leiding geeft, je uit laten wonen, een labiele homo worden met een matige fysiek - zoiets?
wel ff lekker er tussen uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |