Ik geniet ervan tot nu toe.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was zoooo saai, hij heeft maar 2 onderwerpen. Maarten ziek en Maarten zwem
Trouwens ze zenden uit wat ze willen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was zoooo saai, hij heeft maar 2 onderwerpen. Maarten ziek en Maarten zwem
Ik kijk ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet ervan tot nu toe.
Leuke man
Twee intelligente mensen die elkaar uitdagen.quote:
Nee is niet vreemd, maar ik heb hem nu al een aantal keren in interviews gezien en het valt me op dat het net een langspeelplaat is die blijft hangenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef tong80 het volgende:
Is niet vreemd dat als je als kanker patient Olympisch kampioen wordt dat je daar over spreekt
Dat heb ik juist niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee is niet vreemd, maar ik heb hem nu al een aantal keren in interviews gezien en het valt me op dat het net een langspeelplaat is die blijft hangen
24 uur met...Wilfried de Jong seizoen 2009. # 2quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Interviews op tv in programma's net na het zwemmen, nogal een overdosis gehad toen denk ik
Dat zeg ikquote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ken dat verhaal van Maarten nou ook wel.
Alle respect voor die jongen, maar alle interviews met hem gaan over hetzelfde.
Aparte keus was hij inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ken dat verhaal van Maarten nou ook wel.
Alle respect voor die jongen, maar alle interviews met hem gaan over hetzelfde.
Die van Maarten was zo mooi, over zijn passie voor wiskunde.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
24 uur met...Wilfried de Jong seizoen 2009. # 2)
Vond hem ook geweldigquote:Op zondag 1 februari 2009 03:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die van Maarten was zo mooi, over zijn passie voor wiskunde.Geniaal.
sorry zag hem net langs komenquote:
Shut the fuck upquote:Op zondag 1 februari 2009 04:42 schreef Ole het volgende:
maarreh.... heeft ajax verloren vandaag ofzo?
Ze komen langzaam op stoom.quote:
Misschien heb je de eerste 3 games gemist maar het was van start af aan bikkelen en Vamos.quote:
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 12:13 schreef golfer het volgende:
Marianne Vos is intussen ook weer wereldkampioen geworden.
mooi voorbeeld ja, wel die overwinning nemen en later klagen dat hij gekregen isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat Pantani nog immer recordhouder is op DE alp en dat hij ook het karakter had om recht tegen een figuur als Armstrong in te gaan (denk aan de Mont Ventoux bv.)
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, een reservering gemaakt bij The Ivy. Ben erg benieuwd!
Beetje raar, zo'n zondag zonder Ajax.
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]laat even weten hoe het was, ben erg benieuwd!
je kan de samenvatting van Ajax nog wel een keer kijken
Zag ik ook ja in het Sportjournaalquote:Op zondag 1 februari 2009 11:28 schreef dndiek het volgende:
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Wat een druktemaker
Mwah, zaterdag gaven ze ook al niet echt presentquote:Op zondag 1 februari 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje raar, zo'n zondag zonder Ajax.
Tuurlijk. Dat weet jij als geen ander.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:55 schreef DIGGER het volgende:
Als je club kut speelt is zelfs Synchroonzwemmen leuk, toch Tong?
quote:
Het helpt.quote:
Is nog niet gebeurd.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet verwacht dat Nadal zou gaan winnen...
Open jij hem maar. Ik open zelden topicsquote:Op zondag 1 februari 2009 14:03 schreef DIGGER het volgende:
Zullen we samen vragen om een Synchroonzwemforum dan? Kan er ook eens een Feyenoorder modje worden.
Is die vannacht?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ga even legge
Wil nog naar de Superbowl kijken
De laatste is al weer bijna een maand terug he?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:50 schreef tong80 het volgende:
Wordt tijd voor een ban :
Positief punt voor Feijenoord.
PSV gewonnenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:19 schreef RayMania het volgende:
Ajax verloren. Federer verloren. AZ gewonnen.
Ik voorspel een zege van Racing.
Nog geen nieuws. Ben er ook twee dagen even niet geweest, had geen zin. Misschien vanavond even kijken...quote:
Degradatievoetbal komt altijd het laatst.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:13 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk dat je Feijenoord pas op het eind vanmSS ziet
Dat bedoelde ikquote:Op zondag 1 februari 2009 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Degradatievoetbal komt altijd het laatst.
Wat een idioot.quote:
In Engeland krijg je eeuwig een verbodquote:
Dat ook nog.. dat word morgen niet fijn op schoolquote:
Geen Nederlands voor je hoop ikquote:Op zondag 1 februari 2009 20:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat ook nog.. dat word morgen niet fijn op school
? Ik doe ICT, ik heb helemaal geen vakken meer.quote:
En 1000 euro boete. Volgens mij is wettelijk geregeld dat het betreden van het veld 10.000 euro boete is...quote:Op zondag 1 februari 2009 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Engeland krijg je eeuwig een verbod
Hij mag een jaar niet in het stadion
Je mag twee ballen pakkenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:23 schreef RayMania het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8/ga_er_maar_in.html
Dat is toch BVO?!
We gaan stralen in Moskou.quote:
Sterren stralen overal.quote:
De halve finale overleven ze niet denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |