- Jan Marijnissenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie waren gisteravond?
Thnx, ga ik straks op uitzendinggemist terug kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
- Jan Marijnissen
- ene Jeroen Smit die een boek heeft geschreven over Ahold
- burgemeester van Dendermonde over die slachting daar
- Johan Derksen
Nah, ik sla avondje over.quote:Vanavond:
- Désirée Bonis is ambassadeur in Syrië.
- Viggo Waas over zijn eerste solo-CD met Nederlandstalige liedjes.
- Marilyn Flim, slachtoffer seksueel misbruik door stiefvader.
- Fred Teeven, wil dat veroordeelden niet langer in vrijheid hun hoger beroep kunnen afwachten
quote:
Iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:28 schreef Wupppie het volgende:
triest verhaal dit.
Die kerel kan werkelijk niks: hij is niet leuk; hij doet zeer slechte imitaties en verder komt er ook niets uit. Lekker meesurfen op het succes van zijn meer getalenteerde vrienden, dat kan ie volgens mij wel erg goed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
viggo de verschrikkelijke
Zoals dat fantastische anti-Fortuyn boek waarvan ze niet wisten hoe snel ze het uit de winkelquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Lekker meesurfen op het succes van zijn meer getalenteerde vrienden, dat kan ie volgens mij wel erg goed.
OH ANTIFORTUYN WAT EGR DAT KAN TOG NIE!!111!1!!1~ DEMONIESERUH!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals dat fantastische anti-Fortuyn boek waarvan ze niet wisten hoe snel ze het uit de winkel
moesten halen toen hij kapotgeschoten was?
Rot op man, tyfuspauper.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:05 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
OH ANTIFORTUYN WAT EGR DAT KAN TOG NIE!!111!1!!1~ DEMONIESERUH!!!
niet leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:20 schreef Aoristus het volgende:
hee, ze hebben die georgische anti-sovjethoer uitgenodigd
Ga maar een rozenrevolutie voeren ofzoquote:
schoenen, het is net of je drie Guus Meeuwissen aan tafel hebtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:28 schreef tong80 het volgende:
Waar gaat dit over ?
Lijkt RTL wel met eeen commercieel programma
rozen- of oranjerevolutie, de mensen willen van de USSR af.,quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ga maar een rozenrevolutie voeren ofzo
doe niet zo domquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Laten we maar hopen dat Georgie nog gas krijgt uit Rusland hehehe
Doe jij eens slimquote:
geweldige schoenen. zowel de klassieke als de sneakers. kan ze iedereen aanbevelen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:28 schreef honda1990 het volgende:
Geen schoenen voor mij iig, wel leuk om te zien dat ze zo ontzettend verschillend zijn.
En anders een bajonetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dan zal zo'n wijf nou een string dragen ?
Ik geloof het best, maar kon er echt geen mooie vinden onder een pak. Ik vind de Italiaanse modellen 9/10 keer het mooistequote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef evert het volgende:
[..]
geweldige schoenen. zowel de klassieke als de sneakers. kan ze iedereen aanbevelen!
Ik kon geen sexuele voorstelling krijgen bij d'r, totaal geenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dan zal zo'n wijf nou een string dragen ?
quote:Vanavond onder meer
- Alexander Pechtold en Mariette Hamer in debat over Irak-onderzoek.
- Rudy Stroink, plan van aanpak voor projectontwikkeling.
- Jort Kelder over het vermogen van prinses Christina op Guernsey.
- Fatima Moreiro de Melo, stopt met hockey.
Jort en Pechtholdquote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef Specularium het volgende:
Het Irakdebat en Jort wil ik zien.
en er komt geen eind aan zo'n antwoord van haar.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:06 schreef Hexagon het volgende:
Wat is die Hamer vervelend om naar te luisteren
Beetje wel jaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:11 schreef tha_dark het volgende:
Eigenlijk wel een oneerlijke strijd, Pechthold tegen Kramer.
Ik heb medelijden met haarquote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb toch al een aantal maal PvdA gestemd, maar Hamer maakt haar partij toch even een potje belachelijk.
Ik ben het ook met Pechtold eens, maar wat moeten ze anders? Als ze de coalitie laten klappen zijn ze nog veel verder van huis.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
Toch maar een stukje kijken en Ik heb nou opeens weer zekerheid waarom ik de laatste paar verkiezingen geen PvdA meer gestemd heb.
Wat een opportunistische draaikonten zijn het tegenwoordig.
Plus Hamer is gewoon een dom wijf. Een waar politicus had hier zich wel uit weten te draaikontenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben het ook met Pechtold eens, maar wat moeten ze anders? Als ze de coalitie laten klappen zijn ze nog veel verder van huis.
Duivels dilemma...
Seniorenpartij?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
Pechtold is zoveel beter en scherper dan Kramer. En ook op zijn partij zal ik niet stemmen.
Wegduiken. Aan tafel met Pechtold&Kelder over een punt wat je alleen maar aanhoudt omdat je een enquete hebt wegonderhandeld tijdens de kabinetsformatie, dat is natuurlijk een recept voor een slecht mediaoptreden. Zorg dat je druk bent.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben het ook met Pechtold eens, maar wat moeten ze anders? Als ze de coalitie laten klappen zijn ze nog veel verder van huis.
Duivels dilemma...
mja maar waar fantaseer jij die coltrui vandaan:)quote:Op maandag 2 februari 2009 23:35 schreef tong80 het volgende:
Briljante man in zijn coltrui.
Heerlijk nuchter.
Jort keek tien minuten toe en dacht nu is het veilig. Hij heeft gelijk en haakte er op in.
Die man heeft echyt een punt.
Jort durft wat te zeggen nadat de kastanjes uit het vuur zijn gehaald.
Hoe noem je zo'n trui dan ?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:39 schreef Wup het volgende:
[..]
mja maar waar fantaseer jij die coltrui vandaan:)
ja mooi land waar ze een jaar doen over het samenstellen van een kabinet.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een onzin eigenlijk "voorbeeldfunctie" , als het niet illegaal is , dan is het niet illegaal. Hier in België vinden we het niet eens abnormaal als onze koning zijn geld belastingsontduikend blijkt te beleggen. Doen we immers allemaal zelf ook zoveel mogelijk
Erg leuke uizending iddquote:Op maandag 2 februari 2009 23:51 schreef Wup het volgende:
Leuke tafel, iedereen praat met alle onderwerpen mee.
Ga wel kijken denk ik, ben benieuwd wat Brammetje allemaal weer te melden heeft.quote:Vanavond:
Onder meer:
- Hans van Mierlo in commissie Irak-onderzoek?
- Tjitske Reidinga over de komedie over beschaafde mensen.
- Bram Moszkowicz stapt als advocaat van Geert Wilders naar Hoge Raad.
Dat is met alle advocaten zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef Sloggi het volgende:
Bram is wel een beetje hypocriet hè. Aangifte doen tegen Van Bommel en vervolgens Wilders verdedigen.
Hun moraal draait om geld. Vandaag de hoer morgen weer Mariaquote:
Jarenlang zuipen hèquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef evert het volgende:
pfff kan iemand v mierlo tegen zichzelf in bescherming nemen? traag, oud geworden, moeite met praten
ik spreek jou nog wel eens als je tegen de 80 bent.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef evert het volgende:
pfff kan iemand v mierlo tegen zichzelf in bescherming nemen? traag, oud geworden, moeite met praten
Of je lever of je hersens gaan er op een gegeven moment aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu niet meer, maar het kwaad is al geschied.
ben wel over de helft, en ben nu al zoverquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
ik spreek jou nog wel eens als je tegen de 80 bent.
Bedachtzaamheid is ook een gave.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef Aoristus het volgende:
hij denkt ook 2x langzamer dan de meeste gasten, misschien is het een geheime succesformule
Misschien heeft ie wel Kreuzfeld-Jacobquote:
Dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Witteman heeft nog nooit Gooise Vrouwen gezien?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Witteman heeft nog nooit Gooische Vrouwen gezien?
Net als de Lullo's. Ook daarbij was de werkelijkheid ergerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Witteman heeft nog nooit Gooische Vrouwen gezien?
Ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:29 schreef Specularium het volgende:
En nu mag ze dr bek wel weer houden.
Ja erg hè dat dit zelfs leuker is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.
Beter dan dat gezever met Bram...
Ik vind het jammer dat het stukje niet werd uitgezonden waarin hij bij voorbaat al zijn onvoorwaardelijke steun uitsprakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:38 schreef Adelante het volgende:
nog steeds plaatsvervangende schaamte hoe balkenende daar in het witte huis stond
nou, een kabinetsformatie laten afketsen op een onderzoek over iets uit het verleden.... nou, dat zou ik niet voor mijn rekening willen nemen.quote:
Daarom zouden we ook rechtstreeks de premier moeten kiezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, elk regeerakkoord grijpt in op de bevoegdheden van een parlement. Beetje gelul dit hoor...
Ja over het voor en tegenstemmen met betrekking tot de onderwerpen van beleidsterreinenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, elk regeerakkoord grijpt in op de bevoegdheden van een parlement. Beetje gelul dit hoor...
nee hoor, parlement beslist en als het parlement beslist dat er geen parlementaire enquete komt, dan komt ie niet. dat is democratie.quote:
Vrijblijvend alleen als ze zich niet van hun toch nog aanwezige invloed bewust zijn en neem maar aan dat ome Hans nog invloed heeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef qonmann het volgende:
ex-politici..ik heb er niets mee, vrijblijvend aan de zijlijn iets roepen
Dat is Connie Palmen en dat is nooit een typetje van Kees van Kooten geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:50 schreef tong80 het volgende:
Bij van Mierlo moet ik steeds denken aan een typetje van Kees van Kooten.
Ze sopte kettingrokend op Hans.
ja, laten we het eens over de kroonjuwelen van d66 hebben! over verkwanseling gesproken....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Daarom zouden we ook rechtstreeks de premier moeten kiezen.
En dat de partijen die dat tegenhouden dan op hun bek gaan bij de volgende verkiezingen, dat is pas democratie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:50 schreef evert het volgende:
[..]
nee hoor, parlement beslist en als het parlement beslist dat er geen parlementaire enquete komt, dan komt ie niet. dat is democratie.
Hear, hear... Bijna onwerkelijk om dit soort retorische logica en inzicht in de fundamentele uitgangspunten van de democratie te zien op de Nederlandse tv anno 2009.quote:
Je ziet zelf ook wel in dat dat een ad-hominem argument is hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef evert het volgende:
[..]
ja, laten we het eens over de kroonjuwelen van d66 hebben! over verkwanseling gesproken....
Dat is dus precies wat hij aangaf, de macht en controle zijn teveel in elkaar verwoven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:50 schreef evert het volgende:
[..]
nee hoor, parlement beslist en als het parlement beslist dat er geen parlementaire enquete komt, dan komt ie niet. dat is democratie.
precies. dus de kiezer kan dat afstraffen. klaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En dat de partijen die dat tegenhouden dan op hun bek gaan bij de volgende verkiezingen, dat is pas democratie.
Kabinet laten klappen omdat ze van de andere partijen de tyfus konden krijgen, respect daarvoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef evert het volgende:
[..]
ja, laten we het eens over de kroonjuwelen van d66 hebben! over verkwanseling gesproken....
ja hoor, maar soms mag je op de man spelenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je ziet zelf ook wel in dat dat een ad-hominem argument is hè?
Onder zijn regime was Irak veiliger dan dat het nu is. Wel met randvoorwaarden, maar toch.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef evert het volgende:
[..]
precies. dus de kiezer kan dat afstraffen. klaar.
(ben een beetje klaar met dat irak gelul. nergens, maar ook nergens, wordt ingegaan op het feit dat als er niets gedaan was, de hitler van irak er nog steeds zou zitten).
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kabinet laten klappen omdat ze van de andere partijen de tyfus konden krijgen, respect daarvoor.
ach, is ook selectieve waarneming. verkiezingen afgelopen weekend zijn op zich prima verlopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onder zijn regime was Irak veiliger dan dat het nu is. Wel met randvoorwaarden, maar toch.
d66 heeft heel wat crisissen achter de rug....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Of heb ik nu een andere crisis in mn hoofd?
50+1 dus meerderheid, dat is wel een heel beperkt beeld van wat democratie is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:50 schreef evert het volgende:
Sla vanavond denk ik over, heb Femke inmiddels iets te vaak gezien bij P&W. Voor de rest is ze wel een goede politica hoorquote:Te gast: Femke Halsema, Martijn van Dam, Willem Middelkoop en Ruud Koornstra.
Ik gok dat je kijktquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef Suko het volgende:
Gisteren razend interessant, vandaag maar even pauze. Met een Middelkoop goes gold, vandaar het weggaan bij RTLZ. Mogelijk werp ik toch een blik vanuit de mand.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef golfer het volgende:
Hoe leuk Martijn ook is om te zien. Ik sla toch maar weer over.
Klopt, ze verkochten democratie al bij vorming van het regeerakkoord en zouden het in november nog eens doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:20 schreef SCH het volgende:
PvdA is juist heel consequent gebleven, die zijn toch wel als winnaar van deze hele kwestie uit de bus gekomen.
Van Dam had gewoon fractievoorzitter moeten worden. Hadden ze ook wat hoger in de peilingen gestaan. Maar ja, positieve discriminatie is nog steeds in blijkbaar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef marcodej het volgende:
Die Van Dam is best sterk bezig (voor een PvdA'er).
En Halsema valt hier redelijk door de mand.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Klopt, ze verkochten democratie al bij vorming van het regeerakkoord en zouden het in november nog eens doen.
Wat een onzin. De PvdA ging tenminste regeren waar de andere partijen wegdoken voor hun verantwoordelijkheid en de SP en GL te laf waren om het gesprek aan te gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Klopt, ze verkochten democratie al bij vorming van het regeerakkoord en zouden het in november nog eens doen.
GL en vooral de SP zijn nooit als serieuze kandidaat gezien. Je denkt toch niet dat het CDA met de SP wilde regeren?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin. De PvdA ging tenminste regeren waar de andere partijen wegdoken voor hun verantwoordelijkheid en de SP en GL te laf waren om het gesprek aan te gaan.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
Zo mooi dat er gewoon positieve ondernemers zijn die de problemen willen oplossen met innovatieve producten. Lekker enthousiast, niet doomdenken, maar kom zelf met iets beters
Ik word echt doodziek van deze positieve discriminatie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:20 schreef Aoristus het volgende:
Daar heb je het gelazer al, Halsema wil dat er een paar vrouwen in de commissie zitting nemen. In één klap is de hele lading van haar inzet weg. Wie gelooft er nog dat Halsema echt boos is om deze oplossing naar het Irakonderzoek?
Dat wel maar je moet er niet te lang naar luisteren, wordt snel vervelend.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
Zo mooi dat er gewoon positieve ondernemers zijn die de problemen willen oplossen met innovatieve producten. Lekker enthousiast, niet doomdenken, maar kom zelf met iets beters
Wie niet? Het is een overblijfsel van de jaren 90 tolerantie. Er zijn nog steeds mensen die denken dat je met positieve discriminatie een betere wereld kweekt. Het lijkt er op dat zelfs D66 dat idee achter zich heeft gelaten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik word echt doodziek van deze positieve discriminatie.
Nedcar kan beter opgedoekt worden, het ziet er in de nabije toekomst toch niet naar uit dat Toyota nog opdrachten zal toekennen aan Born.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:36 schreef FJD het volgende:
Ze vergeten de belangrijkste vraag; hoeveel vervuiling levert het per km op. Stroom komt over t algemeen niet aan gewaaid.
Staatsteun aan Nedcar en dus Toyota (geloof ik) gevenFemke toch.
Ik snap dat ook niet, want de goudprijs fluctueert toch net zo goed?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef Aoristus het volgende:
Middelkoop heeft nog steeds niet verteld waarom een plak goud in je huis een onderpand is voor je vermogen. Jammer is dat.
Sinds de Fort Knoxen in de wereld het goud zijn gaan verkopen omdat de dollar het baken is geworden, is het goud minder waard geworden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:51 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, want de goudprijs fluctueert toch net zo goed?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:51 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, want de goudprijs fluctueert toch net zo goed?
In feite is met het opheffen van de goud standaard goud niet meer een garantie.quote:The gold standard is a monetary system in which a region's common media of exchange are paper notes that are normally freely convertible into pre-set, fixed quantities of gold. The gold standard is not currently used by any government, having been replaced completely by fiat currency, and private currencies backed by gold are rare.(Wiki)
Dat dus. Hij zei dat je het "niet moet zien" als belegging. Maar zo moet je dus wel zien. Aan een klomp goud onder je bed heb je geen reet. En je gaat idd niet een stukje goud afvijlen voor een bloemkooltje bij de groenteboer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:56 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Ff de feiten:
[..]
In feite is met het opheffen van de goud standaard goud niet meer een garantie.
Goud is dus net als al het andere op de markt (goederen, diensten) onderhevig aan vraag en aanbod om zo de prijs te bepalen. En dus is het gewoon een belegging.
Wat Middelkoop probeert te vertellen, is dat hij ons gewoon voor de gek heeft gehouden.
Ik schrik er van dat RTL Z zulke mensen in dienst heeft.
En hij blijft ook nog lezingen geven.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind van Middelkoop een aardige vent.
Maar ik vind het toch apart dat hij ruim de tijd krijgt om zijn producten te pluggen. Ik heb er in ieder geval 3 gehoord, meerdere malen: Zijn betaalde nieuwsbrief, de goudhandel en uiteraard, zijn boeken. Leek wel business class.
Het idee is hetzelfde als goud als index. Je ruilt geld voor iets van gelijke waarde, met dat verschil dat de index niet wordt bijgesteld. Mijn vraagtekens zet ik bij de belegging. Hoe gebruik je dat in je eigen voordeel?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:04 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Dat lijkt me een soort van papieren credit card, waarbij je betaalt door op het briefje dat je bij de bank gekocht hebt een handtekening zet op het moment van transactie...
http://en.wikipedia.org/wiki/Traveler's_cheque
Ik wist niet dat het bestond.
Ik dacht al dat ik wat was vergeten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
En hij blijft ook nog lezingen geven.
Klopt, en vergeet niet dat de kosten die gemaakt zijn voor het ontwikkelen van de batterij (honderden miljarden euro's wereldwijd) worden doorberekend aan de consument.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:06 schreef Apogist het volgende:
Erg grappig deze aflevering. Ik heb dit jaar een gastcollege gehad over diezelfde electrische auto en het is eigenlijk een beetje oplichterij.. uiteraard is duurzaam ondernemen een goed initiatief maar die auto van hun is niet de utopie die zij het willen doen lijken
Dit is de website van het bedrijf www.ececars.nl .
daar staan 3 modellen de lotus een golf en een boodschappenkarretje en eigenlijk is alleen deze laatste betaaldbaar voor de nederlander.
Het grappige van electrische auto's is dat ze enorm snel optrekken omdat electrische motoren hoog koppel leveren maar de topsnelheid is vele male lager. Om een electrische motor te hebbe die een beetje prestatie kan leveren is die al snel 2x zo zwaar als een benzine motor.
verder is de prijs exclusief belastingen......108000 euro en dan rij je in een lotus die dus optrekt in 4,6 seconde, enorm zwaar is (veel onderstuur) veel zware metalen bevat(dankje middelkoop) en 300 km ver kan. .. nou voor die 108000 EXCL btw/bpm kan je wel een leuker autotje kopen hoor.
Andere modellen die betaalbaar zijn hebbend e volgende nadelen
-minder verre afstanden
-erg lage topsnelheid ( die golf van ece cars max 145 km/h)
-en kost waarschijnijk vele malen meer dan een golf van Volkswagen zelf
het derde model die betaalbaar is van het bedrijf is 22.000 voor een koekblik:')
30 kw rofl
spijt me wel maar ik rij voorlopig nog door in mijn 800 euro auto die beter presteert dan de meest betaalbare electrische auto.
helaas het is nog niet de juiste tijd voor die electrische auto's
Een andere opmerking even over die lampenvent, het probleem is niet in energieverbruik (uiteraar helpt het wel..) maar meer in energie opslag.. want alle energie die geproduceerd wordt moet meteen het stroomnet op.. en als het niet meteen gebruikt zal worden dan "verdwijnt" die energie.
Een interessant idee over energie opslag is een zogenaamde "valmeercentrale" http://www.deingenieur.nl(...)ale_in_Noordzee.html
het zijn natuurlijk ook nederlandse stumpers die niet ff een autotje kunnen ontwikkelen hequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:10 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
Klopt, en vergeet niet dat de kosten die gemaakt zijn voor het ontwikkelen van de batterij (honderden miljarden euro's wereldwijd) worden doorberekend aan de consument.
Het wachten is trouwens op de Chevy Volt (het meest hoopgevende product voor GM, vanaf 2010)
[ afbeelding ]
Deze is wel betaalbaar (onder 35,000 euro) want hij wordt veul efficienter (hogere aantallen ook) gebouwd.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:32 schreef Suko het volgende:
Hamer is een verklede vent, dat telt niet, PvdA bovendien, telt ook niet.
Precies.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef couleurs het volgende:
Halsema doet het prima, niet zeuren.
Helemaal mee eens, dat probeerde ik ook te zeggen maar jij doet het in één regel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:50 schreef trifko het volgende:
Wat een rat die Middelkoop, mensen bang maken en zeggen dat ze in goud moeten investeren.. en vervolgens doodleuk zeggen dat zijn bedrijf die goudstaven verkoopt mocht je interesse hebben..![]()
Deze man heeft zijn credibility verloren...
Niet de meest uitnodigende line-up, maar tot nu toe vond ik deze week erg leuk, hopen dat 't vanavond ook lukt.quote:Onder meer:
- Directeur van de EO Arjan Lock over de uitlatingen van Andries Knevel
- Cor Hellingman, advocaat van Wendy van Dijk
- Columniste Mickelle Haest doet boekje open over 112.
- Rini van de Poel is werkzaam op de meldkamer van 112.
Of gewoon: Pauw, Witteman en De Vries. Dan kunnen ze Peter R. ook af en toe nog inzetten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:05 schreef Aoristus het volgende:
ik denk dat Peter Paul de Vries inmiddels een naambordje verdient
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of gewoon: Pauw, Witteman en De Vries. Dan kunnen ze Peter R. ook af en toe nog inzetten.
Gaat het niet om, de hufterigheid moet een keer een halt toegeroepen worden. Zoals Wendy van Dijk zelf al zegt, het is zó negatief allemaal en het kost nodeloos veel energie. Daar ben ik het wel mee eens, het is geen journalistiek.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:14 schreef FJD het volgende:
WendyWat een huilie. Ik geloof er geen zak van dat GS er naast zit.
Lees het dan niet. Net alsof de gemiddelde GS lezer de persoon is waar je je druk om zou moeten maken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:15 schreef Aoristus het volgende:
Gaat het niet om, de hufterigheid moet een keer een halt toegeroepen worden. Zoals Wendy van Dijk zelf al zegt, het is zó negatief allemaal en het kost nodeloos veel energie. Daar ben ik het wel mee eens, het is geen journalistiek.
Ik denk dat je het recht hebt op verdediging. Dat heeft van Dijk prima aangepakt en ik hoop dat anderen daarin zullen volgen. Wegkijken is nooit een oplossing.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Lees het dan niet. Net alsof de gemiddelde GS lezer de persoon is waar je je druk om zou moeten maken.
Verder vind ik het argument van dat het de persoonlijke levenssfeer beschadigt een beetje zwak voor persoonlijkheden die niets anders doen dan hun zogenaamde persoonlijkheid uitventen op TV. Ga je straks zien dat Rene Froger zich eerst beklaagt over inbreuk op z'n privacy om op een volgende zender te acteren in een real-life soap.
Als het onjuist is dan is dat vanzelfsprekend. Ik sprak meer in z'n algemeenheid.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:22 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat je het recht hebt op verdediging. Dat heeft van Dijk prima aangepakt en ik hoop dat anderen daarin zullen volgen. Wegkijken is nooit een oplossing.
Geenstijl weet niet alles. Dat garandeer ik jequote:Op donderdag 5 februari 2009 23:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Als het onjuist is dan is dat vanzelfsprekend. Ik sprak meer in z'n algemeenheid.
Ze hebben de waarheid niet in pacht maar hoe grof en kwetsend ze ook zijn, ik zie ze er niet voor aan om dit verhaal zomaar uit de duim te hebben gezogen omdat ze verveeld waren. Ik zou niet raar staan te kijken als dit ooit nog een keer uitkomt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:24 schreef Aoristus het volgende:
Geenstijl weet niet alles. Dat garandeer ik je
Denk je niet dat het een aangelegenheid is die Oerlemans en van Dijk aangaat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze hebben de waarheid niet in pacht maar hoe grof en kwetsend ze ook zijn, ik zie ze er niet voor aan om dit verhaal zomaar uit de duim te hebben gezogen omdat ze verveeld waren. Ik zou niet raar staan te kijken als dit ooit nog een keer uitkomt.
Klinkt als een mopje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:33 schreef Aoristus het volgende:
Een vent stopt een jonagold in zijn reet en belt 112
Jawel, het is ook geen nieuws waar ik ook maar een enkel moment van wakker lig maar zoals ik al aangaf heb ik weinig op met mensen die op het ene moment schreeuwen om privacy en het volgende moment hun privacy op TV uitventen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:31 schreef Aoristus het volgende:
Denk je niet dat het een aangelegenheid is die Oerlemans en van Dijk aangaat?
GeenStijl is inmiddels wel al de hele dag onderwerp van gesprek. Jammer is dat he?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Jawel, het is ook geen nieuws waar ik ook maar een enkel moment van wakker lig maar zoals ik al aangaf heb ik weinig op met mensen die op het ene moment schreeuwen om privacy en het volgende moment hun privacy op TV uitventen.
Dan verschuiven wat mij betreft de grenzen wat. Hell, er zijn drie bladen die leven op dit soort roddel en achterklapDaar worden ook toch niet elke week rechtzaken tegen aangespannen? Zeker als een roddelblad of een website als GS er mee komt dan zou ik me als BNer gewoon omkeren. Zoek t uit zeg.
Je gelooft toch niet dat het een onderwerp was geweest bij P&W als er geen rechtszaak was geweest?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:41 schreef Aoristus het volgende:
GeenStijl is inmiddels wel al de hele dag onderwerp van gesprek. Jammer is dat he?
Nee, dat geloof ik inderdaad niet. Geenstijl is in dit geval de foute. Als je op zo'n manier aandacht probeert op te eisen, dan mag mr. Spong zich er wat mij betreft ook hier sterk voor maken dat de vrijheid van meningsuiting onder de loep wordt genomen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat het een onderwerp was geweest bij P&W als er geen rechtszaak was geweest?
Als je de ruimte niet krijgt om een genuanceerd standpunt uiteen te zetten, tsja...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:53 schreef Samsonneke het volgende:
Volgens mij vond hij het wel degelijk vervelend
ze werden allemaal geinterviewd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:57 schreef Gallorini het volgende:
Wie was die man aan tafel welke niet geïnterviewd werd?
Wat een domme vraag. Zat ik daar maar aan tafel i.p.v. die EO directeur die wat wijffelend overkwam.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
"Staat dat niet een beetje haaks op het geloof, nadenken?"hard
Hoezo?quote:
Meneer de directeur zei dat Knevel kon vertrekken als hij niet in de herrijzenis van Christus zou geloven. Lijkt me niet heel onlogisch als hij de schepping in zes dagen ook quatsch vindt.quote:
Ik ben het met je eens hoor, maar die mensen in Barneveld die werden geïnterviewd deden nu niet bepaald hun best om de indruk te wekken dat ze wel eens na hebben gedacht...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een domme vraag. Zat ik daar maar aan tafel i.p.v. die EO directeur die wat wijffelend overkwam.
Over 10 jaar zegt een inmiddels iets grijzere Arie Boomsma dat je de herrijzenis van Jezus Christus symbolisch moet zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Meneer de directeur zei dat Knevel kon vertrekken als hij niet in de herrijzenis van Christus zou geloven. Lijkt me niet heel onlogisch als hij de schepping in zes dagen ook quatsch vindt.
100%, en ik weet zeker dat Andries dat ook doet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Meneer de directeur zei dat Knevel kon vertrekken als hij niet in de herrijzenis van Christus zou geloven. Lijkt me niet heel onlogisch als hij de schepping in zes dagen ook quatsch vindt.
Geloof jij eigenlijk in de herrijzenis van Jezus?
Klopt. Maar zo heb je ook atheïsten van hetzelfde niveau.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar die mensen in Barneveld die werden geïnterviewd deden nu niet bepaald hun best om de indruk te wekken dat ze wel eens na hebben gedacht...
Ik vond het wel een mooie directe vraag. Ik ben nu wel benieuwd wat jij geantwoord zou hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een domme vraag. Zat ik daar maar aan tafel i.p.v. die EO directeur die wat wijffelend overkwam.
Ik denk ook dat veel van die oude mensen überhaupt nog nooit/weinig biologie hebben gehad. Gewoon voor de schoolmeester wat bijbelteksten uit je hoofd leren, paar sommetjes maken, jaartallen opdreunen en dan op je 14de aan het werk in fabriek/boerderij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar die mensen in Barneveld die werden geïnterviewd deden nu niet bepaald hun best om de indruk te wekken dat ze wel eens na hebben gedacht...
Atheïsten zijn net zo erg inderdaad. Met zekerheid stellen dat God niet bestaat is wat mij betreft vrij arrogantquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo heb je ook atheïsten van hetzelfde niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |