- Jan Marijnissenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie waren gisteravond?
Thnx, ga ik straks op uitzendinggemist terug kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
- Jan Marijnissen
- ene Jeroen Smit die een boek heeft geschreven over Ahold
- burgemeester van Dendermonde over die slachting daar
- Johan Derksen
Nah, ik sla avondje over.quote:Vanavond:
- Désirée Bonis is ambassadeur in Syrië.
- Viggo Waas over zijn eerste solo-CD met Nederlandstalige liedjes.
- Marilyn Flim, slachtoffer seksueel misbruik door stiefvader.
- Fred Teeven, wil dat veroordeelden niet langer in vrijheid hun hoger beroep kunnen afwachten
quote:
Iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:28 schreef Wupppie het volgende:
triest verhaal dit.
Die kerel kan werkelijk niks: hij is niet leuk; hij doet zeer slechte imitaties en verder komt er ook niets uit. Lekker meesurfen op het succes van zijn meer getalenteerde vrienden, dat kan ie volgens mij wel erg goed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
viggo de verschrikkelijke
Zoals dat fantastische anti-Fortuyn boek waarvan ze niet wisten hoe snel ze het uit de winkelquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Lekker meesurfen op het succes van zijn meer getalenteerde vrienden, dat kan ie volgens mij wel erg goed.
OH ANTIFORTUYN WAT EGR DAT KAN TOG NIE!!111!1!!1~ DEMONIESERUH!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals dat fantastische anti-Fortuyn boek waarvan ze niet wisten hoe snel ze het uit de winkel
moesten halen toen hij kapotgeschoten was?
Rot op man, tyfuspauper.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:05 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
OH ANTIFORTUYN WAT EGR DAT KAN TOG NIE!!111!1!!1~ DEMONIESERUH!!!
niet leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:20 schreef Aoristus het volgende:
hee, ze hebben die georgische anti-sovjethoer uitgenodigd
Ga maar een rozenrevolutie voeren ofzoquote:
schoenen, het is net of je drie Guus Meeuwissen aan tafel hebtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:28 schreef tong80 het volgende:
Waar gaat dit over ?
Lijkt RTL wel met eeen commercieel programma
rozen- of oranjerevolutie, de mensen willen van de USSR af.,quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ga maar een rozenrevolutie voeren ofzo
doe niet zo domquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Laten we maar hopen dat Georgie nog gas krijgt uit Rusland hehehe
Doe jij eens slimquote:
geweldige schoenen. zowel de klassieke als de sneakers. kan ze iedereen aanbevelen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:28 schreef honda1990 het volgende:
Geen schoenen voor mij iig, wel leuk om te zien dat ze zo ontzettend verschillend zijn.
En anders een bajonetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dan zal zo'n wijf nou een string dragen ?
Ik geloof het best, maar kon er echt geen mooie vinden onder een pak. Ik vind de Italiaanse modellen 9/10 keer het mooistequote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef evert het volgende:
[..]
geweldige schoenen. zowel de klassieke als de sneakers. kan ze iedereen aanbevelen!
Ik kon geen sexuele voorstelling krijgen bij d'r, totaal geenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dan zal zo'n wijf nou een string dragen ?
quote:Vanavond onder meer
- Alexander Pechtold en Mariette Hamer in debat over Irak-onderzoek.
- Rudy Stroink, plan van aanpak voor projectontwikkeling.
- Jort Kelder over het vermogen van prinses Christina op Guernsey.
- Fatima Moreiro de Melo, stopt met hockey.
Jort en Pechtholdquote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef Specularium het volgende:
Het Irakdebat en Jort wil ik zien.
en er komt geen eind aan zo'n antwoord van haar.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:06 schreef Hexagon het volgende:
Wat is die Hamer vervelend om naar te luisteren
Beetje wel jaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:11 schreef tha_dark het volgende:
Eigenlijk wel een oneerlijke strijd, Pechthold tegen Kramer.
Ik heb medelijden met haarquote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb toch al een aantal maal PvdA gestemd, maar Hamer maakt haar partij toch even een potje belachelijk.
Ik ben het ook met Pechtold eens, maar wat moeten ze anders? Als ze de coalitie laten klappen zijn ze nog veel verder van huis.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
Toch maar een stukje kijken en Ik heb nou opeens weer zekerheid waarom ik de laatste paar verkiezingen geen PvdA meer gestemd heb.
Wat een opportunistische draaikonten zijn het tegenwoordig.
Plus Hamer is gewoon een dom wijf. Een waar politicus had hier zich wel uit weten te draaikontenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben het ook met Pechtold eens, maar wat moeten ze anders? Als ze de coalitie laten klappen zijn ze nog veel verder van huis.
Duivels dilemma...
Seniorenpartij?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
Pechtold is zoveel beter en scherper dan Kramer. En ook op zijn partij zal ik niet stemmen.
Wegduiken. Aan tafel met Pechtold&Kelder over een punt wat je alleen maar aanhoudt omdat je een enquete hebt wegonderhandeld tijdens de kabinetsformatie, dat is natuurlijk een recept voor een slecht mediaoptreden. Zorg dat je druk bent.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben het ook met Pechtold eens, maar wat moeten ze anders? Als ze de coalitie laten klappen zijn ze nog veel verder van huis.
Duivels dilemma...
mja maar waar fantaseer jij die coltrui vandaan:)quote:Op maandag 2 februari 2009 23:35 schreef tong80 het volgende:
Briljante man in zijn coltrui.
Heerlijk nuchter.
Jort keek tien minuten toe en dacht nu is het veilig. Hij heeft gelijk en haakte er op in.
Die man heeft echyt een punt.
Jort durft wat te zeggen nadat de kastanjes uit het vuur zijn gehaald.
Hoe noem je zo'n trui dan ?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:39 schreef Wup het volgende:
[..]
mja maar waar fantaseer jij die coltrui vandaan:)
ja mooi land waar ze een jaar doen over het samenstellen van een kabinet.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een onzin eigenlijk "voorbeeldfunctie" , als het niet illegaal is , dan is het niet illegaal. Hier in België vinden we het niet eens abnormaal als onze koning zijn geld belastingsontduikend blijkt te beleggen. Doen we immers allemaal zelf ook zoveel mogelijk
Erg leuke uizending iddquote:Op maandag 2 februari 2009 23:51 schreef Wup het volgende:
Leuke tafel, iedereen praat met alle onderwerpen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |