geweldige schoenen. zowel de klassieke als de sneakers. kan ze iedereen aanbevelen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:28 schreef honda1990 het volgende:
Geen schoenen voor mij iig, wel leuk om te zien dat ze zo ontzettend verschillend zijn.
En anders een bajonetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dan zal zo'n wijf nou een string dragen ?
Ik geloof het best, maar kon er echt geen mooie vinden onder een pak. Ik vind de Italiaanse modellen 9/10 keer het mooistequote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef evert het volgende:
[..]
geweldige schoenen. zowel de klassieke als de sneakers. kan ze iedereen aanbevelen!
Ik kon geen sexuele voorstelling krijgen bij d'r, totaal geenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dan zal zo'n wijf nou een string dragen ?
quote:Vanavond onder meer
- Alexander Pechtold en Mariette Hamer in debat over Irak-onderzoek.
- Rudy Stroink, plan van aanpak voor projectontwikkeling.
- Jort Kelder over het vermogen van prinses Christina op Guernsey.
- Fatima Moreiro de Melo, stopt met hockey.
Jort en Pechtholdquote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef Specularium het volgende:
Het Irakdebat en Jort wil ik zien.
en er komt geen eind aan zo'n antwoord van haar.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:06 schreef Hexagon het volgende:
Wat is die Hamer vervelend om naar te luisteren
Beetje wel jaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:11 schreef tha_dark het volgende:
Eigenlijk wel een oneerlijke strijd, Pechthold tegen Kramer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |