Ga wel kijken denk ik, ben benieuwd wat Brammetje allemaal weer te melden heeft.quote:Vanavond:
Onder meer:
- Hans van Mierlo in commissie Irak-onderzoek?
- Tjitske Reidinga over de komedie over beschaafde mensen.
- Bram Moszkowicz stapt als advocaat van Geert Wilders naar Hoge Raad.
Dat is met alle advocaten zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef Sloggi het volgende:
Bram is wel een beetje hypocriet hè. Aangifte doen tegen Van Bommel en vervolgens Wilders verdedigen.
Hun moraal draait om geld. Vandaag de hoer morgen weer Mariaquote:
Jarenlang zuipen hèquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef evert het volgende:
pfff kan iemand v mierlo tegen zichzelf in bescherming nemen? traag, oud geworden, moeite met praten
ik spreek jou nog wel eens als je tegen de 80 bent.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef evert het volgende:
pfff kan iemand v mierlo tegen zichzelf in bescherming nemen? traag, oud geworden, moeite met praten
Of je lever of je hersens gaan er op een gegeven moment aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu niet meer, maar het kwaad is al geschied.
ben wel over de helft, en ben nu al zoverquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
ik spreek jou nog wel eens als je tegen de 80 bent.
Bedachtzaamheid is ook een gave.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef Aoristus het volgende:
hij denkt ook 2x langzamer dan de meeste gasten, misschien is het een geheime succesformule
Misschien heeft ie wel Kreuzfeld-Jacobquote:
Dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Witteman heeft nog nooit Gooise Vrouwen gezien?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Witteman heeft nog nooit Gooische Vrouwen gezien?
Net als de Lullo's. Ook daarbij was de werkelijkheid ergerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Witteman heeft nog nooit Gooische Vrouwen gezien?
Ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:29 schreef Specularium het volgende:
En nu mag ze dr bek wel weer houden.
Ja erg hè dat dit zelfs leuker is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.
Beter dan dat gezever met Bram...
Ik vind het jammer dat het stukje niet werd uitgezonden waarin hij bij voorbaat al zijn onvoorwaardelijke steun uitsprakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:38 schreef Adelante het volgende:
nog steeds plaatsvervangende schaamte hoe balkenende daar in het witte huis stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |