Ga wel kijken denk ik, ben benieuwd wat Brammetje allemaal weer te melden heeft.quote:Vanavond:
Onder meer:
- Hans van Mierlo in commissie Irak-onderzoek?
- Tjitske Reidinga over de komedie over beschaafde mensen.
- Bram Moszkowicz stapt als advocaat van Geert Wilders naar Hoge Raad.
Dat is met alle advocaten zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef Sloggi het volgende:
Bram is wel een beetje hypocriet hè. Aangifte doen tegen Van Bommel en vervolgens Wilders verdedigen.
Hun moraal draait om geld. Vandaag de hoer morgen weer Mariaquote:
Jarenlang zuipen hèquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef evert het volgende:
pfff kan iemand v mierlo tegen zichzelf in bescherming nemen? traag, oud geworden, moeite met praten
ik spreek jou nog wel eens als je tegen de 80 bent.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef evert het volgende:
pfff kan iemand v mierlo tegen zichzelf in bescherming nemen? traag, oud geworden, moeite met praten
Of je lever of je hersens gaan er op een gegeven moment aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu niet meer, maar het kwaad is al geschied.
ben wel over de helft, en ben nu al zoverquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
ik spreek jou nog wel eens als je tegen de 80 bent.
Bedachtzaamheid is ook een gave.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef Aoristus het volgende:
hij denkt ook 2x langzamer dan de meeste gasten, misschien is het een geheime succesformule
Misschien heeft ie wel Kreuzfeld-Jacobquote:
Dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Witteman heeft nog nooit Gooise Vrouwen gezien?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Witteman heeft nog nooit Gooische Vrouwen gezien?
Net als de Lullo's. Ook daarbij was de werkelijkheid ergerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Witteman heeft nog nooit Gooische Vrouwen gezien?
Ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:29 schreef Specularium het volgende:
En nu mag ze dr bek wel weer houden.
Ja erg hè dat dit zelfs leuker is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.
Beter dan dat gezever met Bram...
Ik vind het jammer dat het stukje niet werd uitgezonden waarin hij bij voorbaat al zijn onvoorwaardelijke steun uitsprakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:38 schreef Adelante het volgende:
nog steeds plaatsvervangende schaamte hoe balkenende daar in het witte huis stond
nou, een kabinetsformatie laten afketsen op een onderzoek over iets uit het verleden.... nou, dat zou ik niet voor mijn rekening willen nemen.quote:
Daarom zouden we ook rechtstreeks de premier moeten kiezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, elk regeerakkoord grijpt in op de bevoegdheden van een parlement. Beetje gelul dit hoor...
Ja over het voor en tegenstemmen met betrekking tot de onderwerpen van beleidsterreinenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, elk regeerakkoord grijpt in op de bevoegdheden van een parlement. Beetje gelul dit hoor...
nee hoor, parlement beslist en als het parlement beslist dat er geen parlementaire enquete komt, dan komt ie niet. dat is democratie.quote:
Vrijblijvend alleen als ze zich niet van hun toch nog aanwezige invloed bewust zijn en neem maar aan dat ome Hans nog invloed heeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef qonmann het volgende:
ex-politici..ik heb er niets mee, vrijblijvend aan de zijlijn iets roepen
Dat is Connie Palmen en dat is nooit een typetje van Kees van Kooten geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:50 schreef tong80 het volgende:
Bij van Mierlo moet ik steeds denken aan een typetje van Kees van Kooten.
Ze sopte kettingrokend op Hans.
ja, laten we het eens over de kroonjuwelen van d66 hebben! over verkwanseling gesproken....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Daarom zouden we ook rechtstreeks de premier moeten kiezen.
En dat de partijen die dat tegenhouden dan op hun bek gaan bij de volgende verkiezingen, dat is pas democratie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:50 schreef evert het volgende:
[..]
nee hoor, parlement beslist en als het parlement beslist dat er geen parlementaire enquete komt, dan komt ie niet. dat is democratie.
Hear, hear... Bijna onwerkelijk om dit soort retorische logica en inzicht in de fundamentele uitgangspunten van de democratie te zien op de Nederlandse tv anno 2009.quote:
Je ziet zelf ook wel in dat dat een ad-hominem argument is hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef evert het volgende:
[..]
ja, laten we het eens over de kroonjuwelen van d66 hebben! over verkwanseling gesproken....
Dat is dus precies wat hij aangaf, de macht en controle zijn teveel in elkaar verwoven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:50 schreef evert het volgende:
[..]
nee hoor, parlement beslist en als het parlement beslist dat er geen parlementaire enquete komt, dan komt ie niet. dat is democratie.
precies. dus de kiezer kan dat afstraffen. klaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En dat de partijen die dat tegenhouden dan op hun bek gaan bij de volgende verkiezingen, dat is pas democratie.
Kabinet laten klappen omdat ze van de andere partijen de tyfus konden krijgen, respect daarvoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef evert het volgende:
[..]
ja, laten we het eens over de kroonjuwelen van d66 hebben! over verkwanseling gesproken....
ja hoor, maar soms mag je op de man spelenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je ziet zelf ook wel in dat dat een ad-hominem argument is hè?
Onder zijn regime was Irak veiliger dan dat het nu is. Wel met randvoorwaarden, maar toch.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef evert het volgende:
[..]
precies. dus de kiezer kan dat afstraffen. klaar.
(ben een beetje klaar met dat irak gelul. nergens, maar ook nergens, wordt ingegaan op het feit dat als er niets gedaan was, de hitler van irak er nog steeds zou zitten).
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kabinet laten klappen omdat ze van de andere partijen de tyfus konden krijgen, respect daarvoor.
ach, is ook selectieve waarneming. verkiezingen afgelopen weekend zijn op zich prima verlopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onder zijn regime was Irak veiliger dan dat het nu is. Wel met randvoorwaarden, maar toch.
d66 heeft heel wat crisissen achter de rug....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Of heb ik nu een andere crisis in mn hoofd?
50+1 dus meerderheid, dat is wel een heel beperkt beeld van wat democratie is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:50 schreef evert het volgende:
Sla vanavond denk ik over, heb Femke inmiddels iets te vaak gezien bij P&W. Voor de rest is ze wel een goede politica hoorquote:Te gast: Femke Halsema, Martijn van Dam, Willem Middelkoop en Ruud Koornstra.
Ik gok dat je kijktquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef Suko het volgende:
Gisteren razend interessant, vandaag maar even pauze. Met een Middelkoop goes gold, vandaar het weggaan bij RTLZ. Mogelijk werp ik toch een blik vanuit de mand.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef golfer het volgende:
Hoe leuk Martijn ook is om te zien. Ik sla toch maar weer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |