Als je de ruimte niet krijgt om een genuanceerd standpunt uiteen te zetten, tsja...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:53 schreef Samsonneke het volgende:
Volgens mij vond hij het wel degelijk vervelend
ze werden allemaal geinterviewd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:57 schreef Gallorini het volgende:
Wie was die man aan tafel welke niet geïnterviewd werd?
Wat een domme vraag. Zat ik daar maar aan tafel i.p.v. die EO directeur die wat wijffelend overkwam.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
"Staat dat niet een beetje haaks op het geloof, nadenken?"hard
Hoezo?quote:
Meneer de directeur zei dat Knevel kon vertrekken als hij niet in de herrijzenis van Christus zou geloven. Lijkt me niet heel onlogisch als hij de schepping in zes dagen ook quatsch vindt.quote:
Ik ben het met je eens hoor, maar die mensen in Barneveld die werden geïnterviewd deden nu niet bepaald hun best om de indruk te wekken dat ze wel eens na hebben gedacht...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een domme vraag. Zat ik daar maar aan tafel i.p.v. die EO directeur die wat wijffelend overkwam.
Over 10 jaar zegt een inmiddels iets grijzere Arie Boomsma dat je de herrijzenis van Jezus Christus symbolisch moet zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Meneer de directeur zei dat Knevel kon vertrekken als hij niet in de herrijzenis van Christus zou geloven. Lijkt me niet heel onlogisch als hij de schepping in zes dagen ook quatsch vindt.
100%, en ik weet zeker dat Andries dat ook doet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Meneer de directeur zei dat Knevel kon vertrekken als hij niet in de herrijzenis van Christus zou geloven. Lijkt me niet heel onlogisch als hij de schepping in zes dagen ook quatsch vindt.
Geloof jij eigenlijk in de herrijzenis van Jezus?
Klopt. Maar zo heb je ook atheïsten van hetzelfde niveau.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar die mensen in Barneveld die werden geïnterviewd deden nu niet bepaald hun best om de indruk te wekken dat ze wel eens na hebben gedacht...
Ik vond het wel een mooie directe vraag. Ik ben nu wel benieuwd wat jij geantwoord zou hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een domme vraag. Zat ik daar maar aan tafel i.p.v. die EO directeur die wat wijffelend overkwam.
Ik denk ook dat veel van die oude mensen überhaupt nog nooit/weinig biologie hebben gehad. Gewoon voor de schoolmeester wat bijbelteksten uit je hoofd leren, paar sommetjes maken, jaartallen opdreunen en dan op je 14de aan het werk in fabriek/boerderij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar die mensen in Barneveld die werden geïnterviewd deden nu niet bepaald hun best om de indruk te wekken dat ze wel eens na hebben gedacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |