Je kent de redenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nuhdat zeg ik nergens
![]()
Want jij mailt niet zuruck deze week
Meestal cruesli met yoghurt en chocoladevlokjesquote:
Heb je nog wat in huis dan want die inkoopgasten hier hebben weinig in huis gehaaldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
*hap*
Ga nog eens gauw wat eten jij!
Ik vind het fijn dat jij met kaas bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Leintjeuh het volgende:
PF!Ik dacht aan je!
Kaas is aan het koken en we eten vlindertjespasta, Farfallusjes dus
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hup edit die postTVP's zijn verboden vandaag
Ja, alfabetisch! Ik maar zoeken naar die verrekt handige inhoudsopgaafquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd.
Was dat ding nu alfabetisch gerangschikt? Bij gebrek aan koters en/of interesse kan ik me niet veel van de inhoud meer voor de geest halen, afgezien van iets over het lemma 'consequent'. Dat was zoiets als Weest consequent. Maar vooral ook af en toe inconsequent. Dat zal ze leren, wat drommel.
Ok, die laatste zin verzin ik er zelf bij, maar volgens mij was het wel de strekking
Ik ken je bezwaren maar het wordt echt tijd dat jij gaat verhuizen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heb je nog wat in huis dan want die inkoopgasten hier hebben weinig in huis gehaald
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jij met kaas bent.
Ok, dus we hebben cruesli, yoghurt, fruit, gebakken aardappeltjes en stukjes vlees & kaaspizza's om mee te werken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Meestal cruesli met yoghurt en chocoladevlokjesnou ja dat is meestal het plan, maar meestal sla ik het over, dat probeer ik nu te verbeteren
Ik kan niet anders dan eens zeggen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ken je bezwaren maar het wordt echt tijd dat jij gaat verhuizen.
Ik loop misschien achter hoor (excuses dan, ik moet het doen met de info die hier in de topics langskomtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Feitelijk ben ik alleen bij. Hij heeft bindingsangst
Een deel van?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Aanschouw een deel van mijn Lush bestelling!
[ afbeelding ]
Ik eet wit brood maar geen beleg (ik eet graag bijv. stokbrood met niks er op, ook geen boter). Behalve eieren, als je dat als beleg kan zien, die eet ik wel eens gebakken op brood want mn vriend eet dat graag. En ik maak wel eens een kaastosti tegenwoordig. Crackers eet ik ook (ook zonder wat er op). Ik ontbijt vaak ook met cruesli, of als dat me te zwaar is een fruitsmoothie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef sigme het volgende:
Ok, dus we hebben cruesli, yoghurt, fruit, gebakken aardappeltjes en stukjes vlees & kaaspizza's om mee te werken.
Meer nog? Eet / lust je brood / krekkers? Ontbijt je? Lust je eieren?
Ja ik wilde graag veel verschillende dingetjes bestellen, Heer G en ik zijn allebei badder-verslaafdenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een deel van?Maar ziet er heel lekker en zoet uit Greys
. Mooi presentje voor je "ik ga zo goed met stoppen". Misschien moet Muis ook zoiets bestellen voor als ze klaar is met bestralingen?
Ik word nu al misselijk van de lucht!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Bwah we zien wel Greysquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik loop misschien achter hoor (excuses dan, ik moet het doen met de info die hier in de topics langskomt) maar jullie hadden toch de afspraak dat jullie met anderen mochten rommelen? Dat gaf onlangs toch nog wat wrijving? Dan is het toch niet zo heel gek dat Kaas niet zo goed weet waar hij aan toe is, of is dat allemaal al uitgesproken en gaan jullie er nu gewoon 200% voor?
Als het me niets aangaat, ook goed, maar omdat je nu voor de 2e keer zegt dat hij bindingsangst heeft, was ik nieuwsgierig
Mwoah, ik wel enigszins...quote:
Met een klein beetje honing . En dan in het tosti-ijzerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Dip, gekke vraag, maar banaan op brood? Kan dat ook voor jou?
Goed.quote:
Banaan op broodquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Dip, gekke vraag, maar banaan op brood? Kan dat ook voor jou?
Whatever makes you happy mop!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bwah we zien wel Greys![]()
ik zal toch altijd een draaikont blijven
Ja hoor, dat doen veel mensen zelfs!quote:
het is mijn lievelingsbroodje zelfsquote:
troubles? Das niet cool!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Goed.
naja, naar omstandigheden.
Er zijn weer troubles in paradise hell. En deze keer denk ik wel dat het definitief is.
Je moet het leven nemen zoals het komt, zei mijn opoe altijd, dus doen we dat maar.
Behalve dat, gaat alles weer van een leien dakje al moet ik nog even wat belastingen doen deze week. Dat heb ik al 2 maanden voor me uitgeschoven en nu zijn mijn smoesjes op
Hoe is het met mijn leukste kind?
Ik ook niet.quote:
Ben jij gek! Je hebt er lekker van genoten, morgen en overmorgen ga je de schade proberen een beetje te beperken en dan vanaf het weekend (of er na) ga je weer strenger voor jezelf zijn. Het moet wel leuk blijven he? Het is zo zonde om te balen van iets dat lekker was (je snert!) en je toch al op hebt. Geniet!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Help, ik heb voor 1500 cal snert gegeten, allemaal vetjes van hamlappen enzo.. heerlijk maar nu ben ik zo vol en baal ik zo erg... Morgen en overmorgen is het ook niet al te best qua eten..
I give up
Interne trainingen zijn altijd tof. Educatie, gratis en voor niksie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
troubles? Das niet cool!!
Met mij is het prima hoor. Ben nou met interne training op mijn werk bezig en dus beetje druk met van alles en nog wat lezen op wiki
Dat is lekker! Inderdaad, warm met kaas als tosti, maar ook geprakt met chocoladepastaquote:
Kaasman heeft toch ook wel reden om een beetje bang te zijn?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik denk dat er in deze ook alleen wat vertrouwen gewonnen moet worden.
Bindingsangst is gewoon een ander woord voor bang zijn.
Dus kappen met die onzin Kaasman
Ligt dat 'bang zijn" al niet opgesloten in het woordje angstquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Dus kappen met die onzin Kaasman
Of iemand niet leuk genoeg vinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Tuurlijk heeft ie alle redenen. Lein is knettergek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaasman heeft toch ook wel reden om een beetje bang te zijn?
Maar misschien is dat niet netjes naar Lein toe om dat zo te zeggen. Ik wil haar niet aanvallen, absoluut niet, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen na wat er laatst had plaats gevonden dat het vertrouwen een issue kan zijn momenteel. Nou ja, ik hou er over op, maar ik vind het geen onzin van de Kaasman in elk geval
Over dit dingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Interne trainingen zijn altijd tof. Educatie, gratis en voor niksie.
Waar gaat het over?
Kaas én banaan? Oh gruwel!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is lekker! Inderdaad, warm met kaas als tosti, maar ook geprakt met chocoladepasta
Absofuckinglutely.quote:
Bwah ´t heeft voor mij niet met "geen vertrouwen hebben" te maken maar meer of ik wel zin heb om me aan iemand te binden omdat ik altijd al een vrije vogel geweest ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaasman heeft toch ook wel reden om een beetje bang te zijn?
Maar misschien is dat niet netjes naar Lein toe om dat zo te zeggen. Ik wil haar niet aanvallen, absoluut niet, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen na wat er laatst had plaats gevonden dat het vertrouwen een issue kan zijn momenteel. Nou ja, ik hou er over op, maar ik vind het geen onzin van de Kaasman in elk geval
Jij zegt altijd dat Kaas de Duivel is dus ik weet van niksquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Absofuckinglutely.
Maar mijn feilloze mensenkennis vertelt mij dat Kaas daar niet het type voor is. Anders had ik er allang eeen opmerking over gemaakt
Yeah but, no but.. Ik haat mijzelf.quote:
Ach, kwatsch.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bwah ´t heeft voor mij niet met "geen vertrouwen hebben" te maken maar meer of ik wel zin heb om me aan iemand te binden omdat ik altijd al een vrije vogel geweest ben.
Misschien moet je een extra lekker zeepje gebruiken en heerlijk met een warm, nat washandje over je lijf. En goed over je wangetjes wrijven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yeah but, no but.. Ik haat mijzelf.
Pff, Ik ga naar bed maar eerst staat er water op het vuur om mezelf zometeen te wassen, de boiler is kaput dus geen warm water meer.
Gaat het wel met jou SHE, jakkes, is het echt over?
Nou! Doe eens niet? Heb je mijn post nog gelezen? Moet ik hem anders ff herhalen voor je, net zo lang tot je het wel aanneemt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yeah but, no but.. Ik haat mijzelf.
Pff, Ik ga naar bed maar eerst staat er water op het vuur om mezelf zometeen te wassen, de boiler is kaput dus geen warm water meer.
Gaat het wel met jou SHE, jakkes, is het echt over?
Je moet Ollie in elkaar slaan, en dan kom ik een patatje met je eten en dan gaan we bellenblazenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ach, kwatsch.
![]()
Ik wil godverdomme ook patatjes en bellenblaas.
Die doorzichtige pakjes zijn voor de juffies, daar zitten chocolaatjes in ( ze kan het hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Viev, wat doe je met me?![]()
Die bellenblaas met King Dean er op!![]()
En wat zit er in die doorzichtige pakjes?
En wat gebeurt er op die onderste foto? Ik zie Dean en ik zie patat en een juf (?) en een hoop kindjes. Werd er vandaag al iets gevierd dan?
Thanks!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Dipkip het volgende:
Je hebt een leuk kind Vivi. Ik spiek altijd in OUD
*Bellenblaas teleporteert*quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ach, kwatsch.
![]()
Ik wil godverdomme ook patatjes en bellenblaas.
Softijsjes zijn gemaakt van varkensbotten!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Misschien moet je een extra lekker zeepje gebruiken en heerlijk met een warm, nat washandje over je lijf. En goed over je wangetjes wrijven.
Daarna in de spiegel kijken met je rode koontjes en de Marilyn doen.
Morgen is alles anders!
En ja, met mij gaat het wel. Al zou ik nu wel een moord doen voor een softijsje
Ik denk dat SHE op dit moment ook wel tekent voor cake en dubbelvlaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Reepjes cake met dubbelvla, hoe verzin je het?![]()
Echt, geweldig! Ik dacht echt dat er gewoon patat in die bakkies zat en SHE ook, zo te lezen!
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:
Nog even een snelle tvp voor ik ga slapen.
Die bellenblaas![]()
.
Uh, ik snap iets niet? Is het toch uit tussen SHE en HE?.
Ik lust allebei niet! ( srsly )quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat SHE op dit moment ook wel tekent voor cake en dubbelvla
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat is echt zo'n ""-moment (in positieve zin): de verjaardag van je spruit. Mooi kind, Viev. Wat voor kadootje heb je voor 'm?
Jij zit echt vol met nutteloze kennisquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Softijsjes zijn gemaakt van varkensbotten!
daar zou ik als kind je ook uren voor kunnen tiffelenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] En een bijpassende kamer dus.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kom ook bij jou wonen. Zo'n bed wou ik altijd hebben maar kreeg hem nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
En hoe is het met ons Vampje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Zijn we trouwens gedumpt door McAbba? Die zie ik nooit meer?
That's the spirit Suugje! Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Sugar het volgende:
Ik heb net bijna een hele buis nep-pringles naar binnen gewerkt. Burp. Maar het was lékker!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar zou ik als kind je ook uren voor kunnen tiffelen
Vikje slaapt misschien al maar ze heeft morgen de opname en donderdag de borg-operatie inderdaad!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef SHE het volgende:
Ga je donderdag al voor de borg-operatie Vik?
Oh, lekker pringles. Die heb ik al een eeuwigheid niet meer gegeten. Bevalt de bank een beetje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Sugar het volgende:
Ik heb net bijna een hele buis nep-pringles naar binnen gewerkt. Burp. Maar het was lékker!
You are beyond help!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij zit echt vol met nutteloze kennis
En ik lust varkens
En ook botten![]()
Meh Meh
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar zou ik als kind je ook uren voor kunnen tiffelen
Hoe heet het?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Harhar mijn vriend is een of ander spel aan het spelen en ongeveer 1 keer per kwartier schrikt ie zich de pleuris en dan maakt ie een lollig sprongetje en twitched z'n arm inclusief muis![]()
Harharhar. Mijn stoere vent
Wat zei Heer G?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb Malthezer ijsjes
Oh! Viev! Dat bed!![]()
Even Heer G laten zien!
knaloranje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:03 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het, maar dan ORANJE!
Fallout 3! Met zombies en gare bloedende beestjes die uit het niks opspringen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe heet het?Mijn vriend had ook zo'n spel, dat ie eigenlijk niet 's avonds wilde spelen, omdat het te spannend/teveel schrikmomenten had
. En ik had zo'n spel, Half life 2, maar werd steeds misselijk van het spelen
. Teveel spanning ofzo.
Nee Muis gaat van de zomer in Chicago de Lush winkel binnen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een deel van?Maar ziet er heel lekker en zoet uit Greys
. Mooi presentje voor je "ik ga zo goed met stoppen". Misschien moet Muis ook zoiets bestellen voor als ze klaar is met bestralingen?
HO! je verteld eerst hoe het met je gaat!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee Muis gaat van de zomer in Chicago de Lush winkel binnen!![]()
Oh en tvp want ik moet eens mijn tas gaan inpakken en naar bed
Ja volgens mij had SHE die van de Lidl!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:04 schreef Laureline het volgende:
Nu krijg ik me toch zin in friet. En cake, maar dan Indische cake, die kleffeEn ijsjes. Waar kon je nou die Cornetto lightvariant halen? Was dat ook bij de Lidl?
Truffeltjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij had SHE die van de Lidl!
Cootje! Daar ben je weer gelukkig!
Ik neem aan dat je mij bedoelt chickie? Met mij is ie goed hoor! Dikke kus voor jouquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja.
En ik wil het er verder niet meer over hebben, anders kan ik niet sterk en onaantastbaar blijven
Hoe is het eigenlijk met die chemische muis?
ja geloof dat mn moe jou bedoelde. Maar herhaalde net voor zekerheid haar vraag. Mooi dat het goed gaat!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij bedoelt chickie? Met mij is ie goed hoor! Dikke kus voor jou
Logisch dat je het zat begint te worden........quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
TJ hij is goed hoor met mij! Heb alleen vanmiddag halfrauwe kipsaté voorgeschoteld gekregen. Gelukkig kwam ik er na 1 stukje achter dus alleen wat buikpijn gehad.
Ik hoef nog maar 7 keer whoo! En verder heb ik er echt totaal geen zin meer in dus het is verstand op nul en richting Amsterdam deze laatste paar keer.
Ik plaats morgen wel een foto van een poepluier. Tis wel jammer dat er geen reukfoto's bestaan nogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef conleche het volgende:
Viev, wil je ophouden met foto's van dat mormeltje van je te plaatsen? M'n eierstokken, die net zo lekker waren ingeslapen, beginnen zich te roeren
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Schop jij mij ook even trouwens Co? Schop ik jou, schop jij mij!
Want ik snaai me werkelijk een slag in de rondte sinds het stoppen met roken
Overdag gaat het keurig, crackertje Slankie hier, appeltje daar, maar 's avonds ga ik los!
Twee punten cheesecake op vanavond, een hand katjang nootjes en een Maltheser ijsje.
Ik bedoel maar...![]()
![]()
Maar niet roken en niet snaaien gaat nog niet, geloof ik!
Onder een spoiler a.u.b.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik plaats morgen wel een foto van een poepluier. Tis wel jammer dat er geen reukfoto's bestaan nog.
en delen kent ze nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef SHE het volgende:
Die light cornetto's zijn zo fucking lekker![]()
Ze hebben 'm in 2 smaken, vanille-aardbei en choco.
Ik haal ze niet meer; want ik at er zo 5 per dag
Weet je wat pas ev0l is? Bij de Jumbo hebben ze voor 1 euro 19!!!!!!! een pak in chocosaus gedipte slagroomsoesjes en die zijn echt zó lekker, dat ik er steeds een paar in een schaaltje doe en de rest terugleg..en dan vul ik dat schaatltje steeds weer bij, totdat het pak leeg isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef SHE het volgende:
Die light cornetto's zijn zo fucking lekker![]()
Ze hebben 'm in 2 smaken, vanille-aardbei en choco.
Ik haal ze niet meer; want ik at er zo 5 per dag
Of zilveruitjes!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij moet echt shitloads aan snaaidingen in huis halen waar je niet van aankomt. Zoals verse ananas en zo. Ook een eitje met een dotje light mayo is lekker en het vult. Of Plakje ham met augurk, nou ja dat soort dingetjes......En heb je al zoethout gevonden? Hoewel ik daar zelf altijd een beetje misselijk van word....
Ja, please do!! De geur denk ik er wel bij!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik plaats morgen wel een foto van een poepluier. Tis wel jammer dat er geen reukfoto's bestaan nog.
Van je eigen kind vind je niks viesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder een spoiler a.u.b.
Fijn dat Heer G morgen niet kan meelezen!
Gister aan de augurkjes met plakjes ham gezeten!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij moet echt shitloads aan snaaidingen in huis halen waar je niet van aankomt. Zoals verse ananas en zo. Ook een eitje met een dotje light mayo is lekker en het vult. Of Plakje ham met augurk, nou ja dat soort dingetjes......En heb je al zoethout gevonden? Hoewel ik daar zelf altijd een beetje misselijk van word....
Jouw kinderen krijgen geen poepluiers! Die zitten continu aan de dunne door alle eierkoeken die ze krijgen. Tip van Flip: gewoon een trechter met een plastic zak!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder een spoiler a.u.b.
Fijn dat Heer G morgen niet kan meelezen!
Sweet dreams Mighty Mouse!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of zilveruitjes!
Ohja ik ging slapen![]()
Trusten allemaaallll en Greysie als je nou wil snaaien kan je ook fictief op McArmy (of non-fictief op heer Greys) zijn lip knabbelen. Wel zachtjes he!
Ik waag het te betwijfelen of je de echte geurexperience wel ten volle kan beleven op die manierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, please do!! De geur denk ik er wel bij!!!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jouw kinderen krijgen geen poepluiers! Die zitten continu aan de dunne door alle eierkoeken die ze krijgen. Tip van Flip: gewoon een trechter met een plastic zak!
Ja echt wel!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Sweet dreams Mighty Mouse!
Wij moeten binnenkort ff een brief en foto's opstellen samen he? Voor McArmy!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef conleche het volgende:
Maria!!! Wat ontzettend tof ende fijn van je nieuwe huisje!![]()
Okee danquote:
Dat verhuizen iedere keer doet het hem, dan vertrek ik rond lunchtijd en kom ik aan en is het koud en moet ik boodschappen doen en dan is het borreltijd ipv lunchtijd. En zo geschiedde.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister aan de augurkjes met plakjes ham gezeten!
Alleen toen nam ik daar ook weer wat toastjes cranberry paté bij, dat schiet niet op natuurlijk.
Eitje met dotje light mayo klinkt als een hele goeie! En amandelen. Popcorn misschien? Ook een goede keuze in dit geval, of niet? Verse ananas, genoteerd.
Dank je. Zulke dingen moeten het inderdaad worden. Toastje met filet americain is alweer een stuk beter dan een toastje kruidenkaas of paté. Dank voor het meedenken
Waarom eet jij zo weinig?
Mijn kind is 2. Die eet niks wat groen isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef mspoez het volgende:
Keertje na de spinazie doen Vivi, is het kleuraspect ook gelijk volmaakt.
Wat moet die postbode van Co wel niet denken? Eerst vibo's, nu poep...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik waag het te betwijfelen of je de echte geurexperience wel ten volle kan beleven op die manier. Misschien kan ik je een sample toesturen? Ik doe het met liefde hoor
.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
Co! Heb je die Lush bad dingen gezien op de eerste pagina?
Jij bent toch ook zo'n badder-idioot? Moet Heer G voor jou ook een paar meenemen uit Aberdeen?
Wat veeeeeelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil alleen dingen die ruiken naar kokos of vanille, hebben ze dat??
Enkelvoud muissie. En denk je een beetje om m'n rep???quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat moet die postbode van Co wel niet denken? Eerst vibo's, nu poep...
Arme vent!
Poep IS toch enkelvoud?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Enkelvoud muissie. En denk je een beetje om m'n rep???
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik ga in het Lush topic wel even voor je vragen welke dat zijn, met Valentijn hebben ze extra veel vanille meuk!
Dan kan hij mooi wat van die bad-bommen voor je scoren!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou vooruit omdat ik het clublied van Cambuur niet ken!
Voor blauw-geel (of is het geel-blauw?) gezongen
vol man'lijke kracht
een lied met ons allen want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde een strijd vol van vreugd
vooruit nu blauw-gelen, vooruit Cambuur Leeuwarden!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:31 schreef Dipkip het volgende:
Heej ik heb net die belgische hardloopjuf gedownload, maar heeft iemand er meer info over / ervaring mee?
Ik wil echt supergraag kunnen hardlopen want het lijkt me echt kick ASS maar ik heb een enorme bagger conditie nu en ik blesseer snel (knieen meestal). Kan ik dit gewoon gaan doen of is het te hoog gegrepen en moet ik eerst nog wat wii fitten ofzo
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Zeg naamgenoot heb je een huisje?
Que linda!
Gefeli!
Haarlemquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Dip! In welke regio woon jij eigenlijk, want ik wil ook weer gaan Evy-en! Niet hier in de buurt zeker?
Volgens mij kan iedereen gewoon bij Lesje 1 proberen. Ik heb die ooit al eens gedaan (rokend en wel, niet tegelijkertijd natuurlijk) en dat viel nogal tegen, qua conditie. Maar ik ga het gewoon weer proberen!
Dus je loopt 9 minuten maar je hebt wel looppauzes?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, das het mooie!! Ze bouwt heel langzaam op! Dus in het begin is het echt 1 minuutje rennen, 2 minuutjes gewoon lopen en in totaal loop je dan maar 9 minuten hard of zo, met allemaal looppauzes. Echt heel goed vol te houden!!
Hahahaha!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
! Que liiiiiinda
![]()
Merci!
En poep is een collectief!
Ik had deze laatst van ElisaB gekregen (quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahahaha!
We are poo
you will be assimilated
Resistance, is messy.
Als je je snel blesseert (maar eigenlijk sowieso) moet je je eerst hardloopschoenen laten aanmeten. Dat scheelt echt enorm qua blessures en het loopt natuurlijk ook lekkerder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:31 schreef Dipkip het volgende:
Heej ik heb net die belgische hardloopjuf gedownload, maar heeft iemand er meer info over / ervaring mee?
Ik wil echt supergraag kunnen hardlopen want het lijkt me echt kick ASS maar ik heb een enorme bagger conditie nu en ik blesseer snel (knieen meestal). Kan ik dit gewoon gaan doen of is het te hoog gegrepen en moet ik eerst nog wat wii fitten ofzo
Oh dat kan ik denk ik welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef conleche het volgende:
Nee, das het mooie!! Ze bouwt heel langzaam op! Dus in het begin is het echt 1 minuutje rennen, 2 minuutjes gewoon lopen en in totaal loop je dan maar 9 minuten hard of zo, met allemaal looppauzes. Echt heel goed vol te houden!!
Die rechtsvoor is hoe ik me het pakketje van Vivi aan Co had voorgesteld!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had deze laatst van ElisaB gekregen () omdat zij geen bad heeft. En die blauwe bol was gaaf joh!
In bad gegooid toen hij vol was, eerst mezelf er in gegooid en toen dat ding, woei! Bruisen! En knalblauw smurfenwater! En een heerlijke geur!
[ afbeelding ]
Ooh Lushquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had deze laatst van ElisaB gekregen () omdat zij geen bad heeft. En die blauwe bol was gaaf joh!
In bad gegooid toen hij vol was, eerst mezelf er in gegooid en toen dat ding, woei! Bruisen! En knalblauw smurfenwater! En een heerlijke geur!
[ afbeelding ]
HAHAHAAAAAAAAAA! Ik zie het voor me!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Haarlemik weet niet waar hier in de buurt is?
Ik had even een enorme Peggy associatie bij dat rokende hardlopenin zo'n waggelpasje in een legging op hakken en een lightsigaret in je smoel
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het dan ook alléén in het donker!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh dat kan ik denk ik welvan mn wii fit moet ik op de plaats joggen en dat kan ik inmiddels wel 5 minuten zonder te lopen er tussendoor.
Nu me nog even over de schroom heen zetten in sportkleding met een MP3 op te gaan lopen wandelen
Oh ja en de verhuisdoos vinden waar sportschoenen in zitten
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klopt kip! Zelfs ik kon Evyen! Goeie schoenen en oortjes die blijven zitten en gaaaan met die banaan!
(omg ik zei gaan met die banaan. I scare myself)
Ik ga niet meteen specifieke hardloopschoenen kopen... Als ik iets aan maand volhou mag ik de attributen aanschaffenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef SiTuSavais het volgende:
Als je je snel blesseert (maar eigenlijk sowieso) moet je je eerst hardloopschoenen laten aanmeten. Dat scheelt echt enorm qua blessures en het loopt natuurlijk ook lekkerder.
Evy lijkt me wel te doen. Als je haar tempo qua lessen niet bijhoudt, kan je misschien een lesje meerdere keren doen hier en daar? En anders misschien beginnen met dagelijks een stuk flink doorwandelen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef Muis006 het volgende:
Okee ik ga nu mijn lolbroek omwisselen voor mijn pyjamabroek en dan echt slapen.
Anders ben ik morgen superchagrijnig en ga ik me nog meer zorgen maken over de roodheid van mijn neus!
Adios
dat is dus het enige zoete wat ik lust, slagroomsoesjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je wat pas ev0l is? Bij de Jumbo hebben ze voor 1 euro 19!!!!!!! een pak in chocosaus gedipte slagroomsoesjes en die zijn echt zó lekker, dat ik er steeds een paar in een schaaltje doe en de rest terugleg..en dan vul ik dat schaatltje steeds weer bij, totdat het pak leeg is.
Dat snap ik dan ook weerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
oh ja dan moet ik wel ff goeie oortjes regelen want deze vallen nu al vaak uit als de bus een bocht maakt
![]()
[..]
Ik ga niet meteen specifieke hardloopschoenen kopen... Als ik iets aan maand volhou mag ik de attributen aanschaffenmeestal geef ik binnen een week op namelijk.
Wat is eigenlijk de context? Loop je iedere dag een nieuwe les als je haar plan volgt? Ik heb alleen de download, geen begeleidende info.
Mweheh. Ik ga proberen mn vriend mee te nemen. Dan durf ik 's avonds in het park en hij heeft een nog slechtere conditie dan ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik doe het dan ook alléén in het donker!
En dan heb ik het nog steeds over hardlopentrainenafzien!
quote:Simon Constantine made the comforting vanilla scent with natural vanilla absolute - the posh stuff made from vanilla pods - with a touch of restful sandalwood and a note of burnt caramel. It was inspired by the extraordinary deserts at Heston Blumental's amazing restaurant, The Fat Duck at Bray (www.fatduck.co.uk).
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
dat is dus het enige zoete wat ik lust, slagroomsoesjes
Zo eens in de 2 jaar, eet ik zo'n hele bak van 20 soesjes in 1 keer op![]()
Ik ga ze morgen meteen halen
NEEEEEEEEEEEE niet halen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik lach me kapot om die opmerkingen tussendoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:43 schreef SiTuSavais het volgende:
Dat snap ik dan ook weerIk had ze deze keer éérst gekocht als stok achter de deur.
En ze legt het uit, maar je rent steeds met 1 dag pauze en dan na 3x rennen 2 dagen pauze
Die zijn lief!! Raar, maar lief!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Co, dit worden jouw favorietjes denk ik dan!
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind der lief, dat Vlaamsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik lach me kapot om die opmerkingen tussendoor
"Je bent echt bijzonder goed bezig".quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik lach me kapot om die opmerkingen tussendoor
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik pas alleen de goedkopie-haakjes-oortjes van de hemaIk kocht eens duurdere (ook met haakjes!) maar daarvan waren de haakjes te groot. En gewone oortjes vallen uit mn oren. Ik heb gekke oren
![]()
Ik had ook goeie schoenen gekocht, moest wel want ik ren heel maf! Met van die zwieperbenenOok als stok achter de deur inderdaad, van 'nou moet ik wel'. Nu ben ik alsnog een tijd niet geweest, maar dat kwam door andere ongein, which made me lose my mojo. Maar binnenkort ga ik weer en dan heb ik puike schoenen
Wit met zilver en knalblauw, fashion item number one!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef SHE het volgende:
[dramatische modus]
Ik ga ze WEL halen. Niemand houd van mij, dus als ik mezelf wil stuffen met slagroomsoesjes, dan doe ik dat verdomme!. Soesjes houden wel van mij! En ik houd van hen!
[/dramatische modus]
Als ik morgen niet zo stervensdruk was, dan was ik richting A'dam gereden Cootje. Bij jou durf ik namelijk toch niet labiel te doen
*post Dr Phil plaatje*quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef SHE het volgende:
[dramatische modus]
Ik ga ze WEL halen. Niemand houd van mij, dus als ik mezelf wil stuffen met slagroomsoesjes, dan doe ik dat verdomme!. Soesjes houden wel van mij! En ik houd van hen!
[/dramatische modus]
Als ik morgen niet zo stervensdruk was, dan was ik richting A'dam gereden Cootje. Bij jou durf ik namelijk toch niet labiel te doen
Ook voor de oortjes geldt: na een maand recht op goeie. Nu eerst iets wat blijft zitten. HEMA zei je?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik pas alleen de goedkopie-haakjes-oortjes van de hemaIk kocht eens duurdere (ook met haakjes!) maar daarvan waren de haakjes te groot. En gewone oortjes vallen uit mn oren. Ik heb gekke oren
![]()
Oh god, tussen haar en de wii fit krijg ik nog eens een ego. Wii fit vertelt me altijd dat het heel goed is dat ik in zo'n rustig tempo afval. Nadat ik ben wezen plassen, en dus 100 gr. minder weegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Je bent echt bijzonder goed bezig".
Gewoon doen. Boeiend, je bent al veel te sterk en onafhankelijk. Wees een beetje mens en haal gewoon zoete troep als je troubles hebt met je vent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef SHE het volgende:
[dramatische modus]
[/dramatische modus]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*post Dr Phil plaatje*
It's only food, not love! Oh nee dat was die Friends dude. Maar toch!
Bedoel je met haakjes eigenlijk van die dingen die om je oren heen gaan of wat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hema!Nog geen 3 euro voor degelijke oortjes! Met haakjes!
![]()
Ongeveer zoals dit! Maar dan dus niet Philips maar hema! Die dingen gaan idd om je orenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bedoel je met haakjes eigenlijk van die dingen die om je oren heen gaan of wat?
Oh dan ben ik ook een beetje een borg, hoor ik er helemaal bijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ongeveer zoals dit! Maar dan dus niet Philips maar hema! Die dingen gaan idd om je oren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Borg FTW!![]()
Whoehoe, misschien moet ik ook een tagje, Opper-LeipoIk vind het wel stoer
![]()
Maar ik ga er van tussen! Genoeg ge-essayt, heb er ruim 1500 woorden uitgeperst tussen alle stress rond huisje door, dus best netjesMorgen afmaken.
Een *knuffel* voor mah siestah, als er wat is kan joe mij PMen, ook als er niks is trouwens![]()
En verder: baai!![]()
(goh, ik lijk Hamlet wel, zo'n uitgebreide afscheids-redeTo sleep, perchance to dream...
)
Oh, ik dacht dat dat niezen was. Oh nee, dat was klaarkomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef conleche het volgende:
Heb ik ook nog een leuke:
Partir est mourir un peu.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat niezen was. Oh nee, dat was klaarkomen.
*Confused*
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da vinnik altijd knap he, een *beetje* sterven!
"Oh nee, Klaas, ben je dood?"![]()
"Nee, maar een beetjeMaar het doet wèl ècht pijn, weet je
"
dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da vinnik altijd knap he, een *beetje* sterven!
"Oh nee, Klaas, ben je dood?"![]()
"Nee, maar een beetjeMaar het doet wèl ècht pijn, weet je
"
Maar je hebt dan iig sweet sorrow terwijl je een beetje afsterft (misschien zoals bevroren ledematen! maar dan met sweet sorrow!)
En nu ben ik echt weg
Niezen weet ze niet maar klaarkomen wel natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef conleche het volgende:
[..]
jouir = klaarkomen ook wel le petit mort genoemd, vandaar je confuusschap.
niezen=ff denken
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niezen weet ze niet maar klaarkomen wel natuurlijk.
Ik heb een keer een euh..eenmalige bedpartner gehad die keihard gildequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoewel als je dan klaarkomt gil je niet: je vais jouir!! Dat dan weer niet.![]()
Mocht je uberhaupt het giltype zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb een keer een euh..eenmalige bedpartner gehad die keihard gilde![]()
. " IK GA SPUITEN!!"
Ik kreeg echt de neiging om er een kussen op te drukken. En ik kreeg visioenen van afrollende brandweerslangen
En toen de slappe lach.
Oh shame, were is thy blush . Om deze conversatie nog even een intellectueel tintje mee te geven![]()
Ben je al helemaal over?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Ik heb net tijdens het afwassen mijn hele leuke buurjongen ontmoet en we gaan samen de keuken veranderen en shinen
En droeg ie iets roze?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Ik heb net tijdens het afwassen mijn hele leuke buurjongen ontmoet en we gaan samen de keuken veranderen en shinen
Ik hou van domme mensenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef Chicolate het volgende:
Oh het gaat weer over seks. Ik ga slapen.
En tip voor PF: als je nog messen nodig hebt, bij blokker op damrak zijn ze beetje dom en geven ze zo'n beetje alle messen 50% extra korting ipv alleen afgeprijsde dingen. En sloegen ze mijn Art of Cooking messen aan als Budget messen. Dus heb ik nu 6 goede messen voor 6 Euro voor de verjaardag van mn mams. En ga ik morgen zelf ook een setje halen. Zijn van die broodmessen/koksmessen/groente messen etc.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Nee ik ging gewoon daar koken omdat het kanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ben je al helemaal over?![]()
heb ik helemaal gemist!
Je steekt gewoon de gek met mij aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik ging gewoon daar koken omdat het kan
Hoe is het met je zimmer dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee serieus! Ik ga hier douchen en dan ga ik (in badjas?) naar de kamer van vriendje!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef Vivi het volgende:
Jij zou ook eens buurjongens leuk moeten vinden Co!
Owwww... sielug....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef SHE het volgende:
[dramatische modus]
[/dramatische modus]
Kom dan maar mijn kant op; mag je op schoot!quote:Als ik morgen niet zo stervensdruk was, dan was ik richting A'dam gereden Cootje. Bij jou durf ik namelijk toch niet labiel te doen
Ik niet in elk gevalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:14 schreef conleche het volgende:
Hoewel als je dan klaarkomt gil je niet: je vais jouir!!
Owquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
Ik heb een keer een euh..eenmalige bedpartner gehad die keihard gilde![]()
. " IK GA SPUITEN!!"
Muur is klaar! Vloer is gekocht, moet nog gelegd worden..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe is het met je zimmer dan?Muren klaar? En straks vloer? ik volg je K&W topic maar half
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Muur is klaar! Vloer is gekocht, moet nog gelegd worden..
Welkom!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef R-m-a het volgende:
Ik doe gewoon 2x in de week fitness (krachttraining + crosstrainer) en 2x in de week voetbaltraining en daar komen straks nog wedstrijden bij = dus 3x in de week voetbal. Is geen hoog niveau ofzo, maar je beweegt wel
En en en, morgen koop ik hardloopschoenen plus -kleding! Komt dus hardlopen bij. En dan nog gewoon ontbijten, middageten en avondeten. Voor de rest niet snoepen, maar fruit eten.
En 1x in de week pizza, 1x (of 2x) in de week goed zuipen, als beloning ofzo.
Dat moet voldoende zijn
Of... hij is met een paar dispuutgenoten richting je ouders gegaan om de vloer te halen en die te leggen maar nu wachten ze op een parkeerplaats totdat je haar gedroogd is en je op bed slaapt zodat zij die vloer kunnen leggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:54 schreef P.F het volgende:
De vloer zit nog in de auto en de auto staat bij mijn ouders. Vriendje is naar borrel van zijn dispuutEn ik moet eerst m'n haar drogen want als ik wil slapen moet ik de trap op!
Cambuur heeft gewonnen vandaag. 2-1.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:07 schreef loveli het volgende:
Hi enzo. Heb geen puf om bij te lezen, is er nog schokkend nieuws?
Doe je dan wel ff relaxed op de motor ennuh pssssssssssssssst JE KAN HET!quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:13 schreef motorbloempje het volgende:
D-day vandaag: tentamen Domeinmodelleren. Ga zo nog even flink aan het leren en dan lekker even met de motor naar de uni en daarna werk
Ben rete-zenuwachtig
als tegenprestatie ga ik vandaag op de fiets naar mn werk, wat ong. 27 km isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
tof!quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:50 schreef Sugar het volgende:
Oeh, succes vandaag, MoBlo!
En ik denk ook aan Viking vanochtend.![]()
Onze woonkamer is zo mooi geworden! Ik ben helemaal blij ermee!
Komt ie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de andere kant op:
[ afbeelding ]
Ik snap dat bankje achtige ding niet helemaalquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:50 schreef Sugar het volgende:
Oeh, succes vandaag, MoBlo!
En ik denk ook aan Viking vanochtend.![]()
Onze woonkamer is zo mooi geworden! Ik ben helemaal blij ermee!
Komt ie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de andere kant op:
[ afbeelding ]
Moet je niet altijd "schoon van binnen" zijn voor een operatie/narcose?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:53 schreef Viking84 het volgende:
O ja, weet iemand trouwens of ik vandaag al een warme maaltijd krijg 's middags? (trouwens, 's middags warm eten, maar dat terzijde). Heb immers nog geen lijstje ingevuld en om nou tot 17 uur geen eten te krijgen...
. Anders stuur ik Mark voor 'ie weggaat nog even langs Bakker Bart voor een broodje
.
Ja, die krijg je! Maar ik zou Mark alsnog langs Bakker Bart sturen want ziekenhuiseten is zonder zout/smaakquote:O ja, weet iemand trouwens of ik vandaag al een warme maaltijd krijg 's middags? ( trouwens, 's middags warm eten, maar dat terzijde). Heb immers nog geen lijstje ingevuld en om nou tot 17 uur geen eten te krijgen... . Anders stuur ik Mark voor 'ie weggaat nog even langs Bakker Bart voor een broodje .
da's de bovenkant van zo'n gym-bok volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap dat bankje achtige ding niet helemaalwaarom zet je daar niet gewoon een toffe bank neer?
De operatie is morgenochtend en dan moet ik nuchter zijn idd. Maar vandaag nog nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moet je niet altijd "schoon van binnen" zijn voor een operatie/narcose?
Ik gok vanaf 20.00! Anders middernacht.quote:De operatie is morgenochtend en dan moet ik nuchter zijn idd. Maar vandaag nog niet .
Of wou je soms beweren dat ik van nu tot morgenmiddag niks mag eten? .
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of wou je soms beweren dat ik van nu tot morgenmiddag niks mag eten?![]()
.
Weet ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, die krijg je! Maar ik zou Mark alsnog langs Bakker Bart sturen want ziekenhuiseten is zonder zout/smaak
Heel veel succes!
Nuchter, dat was 't woord dat ik zochtquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De operatie is morgenochtend en dan moet ik nuchter zijn idd. Maar vandaag nog niet.
Of wou je soms beweren dat ik van nu tot morgenmiddag niks mag eten?![]()
.
Dat mag ik hopenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's de bovenkant van zo'n gym-bok volgens mij
Zo bedoelde ik het niet, ziekenhuisveteraantjequote:Op woensdag 28 januari 2009 09:00 schreef Muis006 het volgende:
Ja je vroeg het toch![]()
Ik geef wel lekker geen antwoord meer! Of ik vertel je het horrorverhaal van een kamergenoot van mij
Die jezus is dan ook weer niet mijn ding, maar ik vind die bok wel tofquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.
Ik vind het 3 keer niks (en dan zeg ik nog niks over het Jezusbeeld). Maar goed, smaken verschillen enzoot
.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:56 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me dan weer af of de kinderen soms in een kelder zitten, zo clean is het![]()
zoiets?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. Jouw huis is zo bizar netjes en schoon Sugar. Zelfs ín de kasten zie ik geen kinderspeelgoed!
Bij ons zijn de muren versierd met alle "kunstwerken" die de kinderen maken en liggen er zelfs ná het opruimen nog her en der mee naar huis gesleepte stokken, kraaltjes, autotjes etc.
Denk het niet eigenlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef Muis006 het volgende:
Viiiik moet je nog een MRI/CT vandaag of niet?
In de kinderhoek vóór het opruimen wel ja. Gelukkig hebben we een grote L-vormigewoonkamerquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juup heeft geneukt en wordt
Zelfs ik zou me daar vermaken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juup heeft geneukt en wordt
Laat je de laptop door iemand voorbij brengen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijk.
Wel piepjes luisteren geloof ik !@#$%.
Ik ben films aan het kopieren van de externe hdd naar m'n laptop, want m'n laptop gaat mee (Mark neemt hem vanavond weer mee naar huis). Dan kan ik iig alvast een verslagje typen en filmpjes kijken.
Ik ben twee films aan het kopieren, heb nog 3 kwartier en het duurt nog 70 minuten. Ok dan.
Nee niet nodig. Aan twee films heb ik wel genoeg (eentje bleek ik ook op dvd te hebben).quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Laat je de laptop door iemand voorbij brengen.
Ik duim voor je dat alles goed gaat; filmpjes, operatie én herstel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |