Kaasman heeft toch ook wel reden om een beetje bang te zijn?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik denk dat er in deze ook alleen wat vertrouwen gewonnen moet worden.
Bindingsangst is gewoon een ander woord voor bang zijn.
Dus kappen met die onzin Kaasman
Ligt dat 'bang zijn" al niet opgesloten in het woordje angstquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Dus kappen met die onzin Kaasman
Of iemand niet leuk genoeg vinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Tuurlijk heeft ie alle redenen. Lein is knettergek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaasman heeft toch ook wel reden om een beetje bang te zijn?
Maar misschien is dat niet netjes naar Lein toe om dat zo te zeggen. Ik wil haar niet aanvallen, absoluut niet, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen na wat er laatst had plaats gevonden dat het vertrouwen een issue kan zijn momenteel. Nou ja, ik hou er over op, maar ik vind het geen onzin van de Kaasman in elk geval
Over dit dingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Interne trainingen zijn altijd tof. Educatie, gratis en voor niksie.
Waar gaat het over?
Kaas én banaan? Oh gruwel!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is lekker! Inderdaad, warm met kaas als tosti, maar ook geprakt met chocoladepasta
Absofuckinglutely.quote:
Bwah ´t heeft voor mij niet met "geen vertrouwen hebben" te maken maar meer of ik wel zin heb om me aan iemand te binden omdat ik altijd al een vrije vogel geweest ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaasman heeft toch ook wel reden om een beetje bang te zijn?
Maar misschien is dat niet netjes naar Lein toe om dat zo te zeggen. Ik wil haar niet aanvallen, absoluut niet, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen na wat er laatst had plaats gevonden dat het vertrouwen een issue kan zijn momenteel. Nou ja, ik hou er over op, maar ik vind het geen onzin van de Kaasman in elk geval
Jij zegt altijd dat Kaas de Duivel is dus ik weet van niksquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Absofuckinglutely.
Maar mijn feilloze mensenkennis vertelt mij dat Kaas daar niet het type voor is. Anders had ik er allang eeen opmerking over gemaakt
Yeah but, no but.. Ik haat mijzelf.quote:
Ach, kwatsch.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bwah ´t heeft voor mij niet met "geen vertrouwen hebben" te maken maar meer of ik wel zin heb om me aan iemand te binden omdat ik altijd al een vrije vogel geweest ben.
Misschien moet je een extra lekker zeepje gebruiken en heerlijk met een warm, nat washandje over je lijf. En goed over je wangetjes wrijven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yeah but, no but.. Ik haat mijzelf.
Pff, Ik ga naar bed maar eerst staat er water op het vuur om mezelf zometeen te wassen, de boiler is kaput dus geen warm water meer.
Gaat het wel met jou SHE, jakkes, is het echt over?
Nou! Doe eens niet? Heb je mijn post nog gelezen? Moet ik hem anders ff herhalen voor je, net zo lang tot je het wel aanneemt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yeah but, no but.. Ik haat mijzelf.
Pff, Ik ga naar bed maar eerst staat er water op het vuur om mezelf zometeen te wassen, de boiler is kaput dus geen warm water meer.
Gaat het wel met jou SHE, jakkes, is het echt over?
Je moet Ollie in elkaar slaan, en dan kom ik een patatje met je eten en dan gaan we bellenblazenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ach, kwatsch.
![]()
Ik wil godverdomme ook patatjes en bellenblaas.
Die doorzichtige pakjes zijn voor de juffies, daar zitten chocolaatjes in ( ze kan het hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Viev, wat doe je met me?![]()
Die bellenblaas met King Dean er op!![]()
En wat zit er in die doorzichtige pakjes?
En wat gebeurt er op die onderste foto? Ik zie Dean en ik zie patat en een juf (?) en een hoop kindjes. Werd er vandaag al iets gevierd dan?
Thanks!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Dipkip het volgende:
Je hebt een leuk kind Vivi. Ik spiek altijd in OUD
*Bellenblaas teleporteert*quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ach, kwatsch.
![]()
Ik wil godverdomme ook patatjes en bellenblaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |