Je kent de redenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nuhdat zeg ik nergens
![]()
Want jij mailt niet zuruck deze week
Meestal cruesli met yoghurt en chocoladevlokjesquote:
Heb je nog wat in huis dan want die inkoopgasten hier hebben weinig in huis gehaaldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
*hap*
Ga nog eens gauw wat eten jij!
Ik vind het fijn dat jij met kaas bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Leintjeuh het volgende:
PF!Ik dacht aan je!
Kaas is aan het koken en we eten vlindertjespasta, Farfallusjes dus
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hup edit die postTVP's zijn verboden vandaag
Ja, alfabetisch! Ik maar zoeken naar die verrekt handige inhoudsopgaafquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd.
Was dat ding nu alfabetisch gerangschikt? Bij gebrek aan koters en/of interesse kan ik me niet veel van de inhoud meer voor de geest halen, afgezien van iets over het lemma 'consequent'. Dat was zoiets als Weest consequent. Maar vooral ook af en toe inconsequent. Dat zal ze leren, wat drommel.
Ok, die laatste zin verzin ik er zelf bij, maar volgens mij was het wel de strekking
Ik ken je bezwaren maar het wordt echt tijd dat jij gaat verhuizen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heb je nog wat in huis dan want die inkoopgasten hier hebben weinig in huis gehaald
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jij met kaas bent.
Ok, dus we hebben cruesli, yoghurt, fruit, gebakken aardappeltjes en stukjes vlees & kaaspizza's om mee te werken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Meestal cruesli met yoghurt en chocoladevlokjesnou ja dat is meestal het plan, maar meestal sla ik het over, dat probeer ik nu te verbeteren
Ik kan niet anders dan eens zeggen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ken je bezwaren maar het wordt echt tijd dat jij gaat verhuizen.
Ik loop misschien achter hoor (excuses dan, ik moet het doen met de info die hier in de topics langskomtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Feitelijk ben ik alleen bij. Hij heeft bindingsangst
Een deel van?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Aanschouw een deel van mijn Lush bestelling!
[ afbeelding ]
Ik eet wit brood maar geen beleg (ik eet graag bijv. stokbrood met niks er op, ook geen boter). Behalve eieren, als je dat als beleg kan zien, die eet ik wel eens gebakken op brood want mn vriend eet dat graag. En ik maak wel eens een kaastosti tegenwoordig. Crackers eet ik ook (ook zonder wat er op). Ik ontbijt vaak ook met cruesli, of als dat me te zwaar is een fruitsmoothie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef sigme het volgende:
Ok, dus we hebben cruesli, yoghurt, fruit, gebakken aardappeltjes en stukjes vlees & kaaspizza's om mee te werken.
Meer nog? Eet / lust je brood / krekkers? Ontbijt je? Lust je eieren?
Ja ik wilde graag veel verschillende dingetjes bestellen, Heer G en ik zijn allebei badder-verslaafdenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een deel van?Maar ziet er heel lekker en zoet uit Greys
. Mooi presentje voor je "ik ga zo goed met stoppen". Misschien moet Muis ook zoiets bestellen voor als ze klaar is met bestralingen?
Ik word nu al misselijk van de lucht!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Aanschouw een deel van mijn Lush bestelling!
[ afbeelding ]
Bwah we zien wel Greysquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik loop misschien achter hoor (excuses dan, ik moet het doen met de info die hier in de topics langskomt) maar jullie hadden toch de afspraak dat jullie met anderen mochten rommelen? Dat gaf onlangs toch nog wat wrijving? Dan is het toch niet zo heel gek dat Kaas niet zo goed weet waar hij aan toe is, of is dat allemaal al uitgesproken en gaan jullie er nu gewoon 200% voor?
Als het me niets aangaat, ook goed, maar omdat je nu voor de 2e keer zegt dat hij bindingsangst heeft, was ik nieuwsgierig
Mwoah, ik wel enigszins...quote:
Met een klein beetje honing . En dan in het tosti-ijzerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Dip, gekke vraag, maar banaan op brood? Kan dat ook voor jou?
Goed.quote:
Banaan op broodquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Dip, gekke vraag, maar banaan op brood? Kan dat ook voor jou?
Whatever makes you happy mop!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bwah we zien wel Greys![]()
ik zal toch altijd een draaikont blijven
Ja hoor, dat doen veel mensen zelfs!quote:
het is mijn lievelingsbroodje zelfsquote:
troubles? Das niet cool!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Goed.
naja, naar omstandigheden.
Er zijn weer troubles in paradise hell. En deze keer denk ik wel dat het definitief is.
Je moet het leven nemen zoals het komt, zei mijn opoe altijd, dus doen we dat maar.
Behalve dat, gaat alles weer van een leien dakje al moet ik nog even wat belastingen doen deze week. Dat heb ik al 2 maanden voor me uitgeschoven en nu zijn mijn smoesjes op
Hoe is het met mijn leukste kind?
Ik ook niet.quote:
Ben jij gek! Je hebt er lekker van genoten, morgen en overmorgen ga je de schade proberen een beetje te beperken en dan vanaf het weekend (of er na) ga je weer strenger voor jezelf zijn. Het moet wel leuk blijven he? Het is zo zonde om te balen van iets dat lekker was (je snert!) en je toch al op hebt. Geniet!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Help, ik heb voor 1500 cal snert gegeten, allemaal vetjes van hamlappen enzo.. heerlijk maar nu ben ik zo vol en baal ik zo erg... Morgen en overmorgen is het ook niet al te best qua eten..
I give up
Interne trainingen zijn altijd tof. Educatie, gratis en voor niksie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
troubles? Das niet cool!!
Met mij is het prima hoor. Ben nou met interne training op mijn werk bezig en dus beetje druk met van alles en nog wat lezen op wiki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |