Hoe heet het?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Harhar mijn vriend is een of ander spel aan het spelen en ongeveer 1 keer per kwartier schrikt ie zich de pleuris en dan maakt ie een lollig sprongetje en twitched z'n arm inclusief muis![]()
Harharhar. Mijn stoere vent
Wat zei Heer G?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb Malthezer ijsjes
Oh! Viev! Dat bed!![]()
Even Heer G laten zien!
knaloranje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:03 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het, maar dan ORANJE!
Fallout 3! Met zombies en gare bloedende beestjes die uit het niks opspringen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe heet het?Mijn vriend had ook zo'n spel, dat ie eigenlijk niet 's avonds wilde spelen, omdat het te spannend/teveel schrikmomenten had
. En ik had zo'n spel, Half life 2, maar werd steeds misselijk van het spelen
. Teveel spanning ofzo.
Nee Muis gaat van de zomer in Chicago de Lush winkel binnen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een deel van?Maar ziet er heel lekker en zoet uit Greys
. Mooi presentje voor je "ik ga zo goed met stoppen". Misschien moet Muis ook zoiets bestellen voor als ze klaar is met bestralingen?
HO! je verteld eerst hoe het met je gaat!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee Muis gaat van de zomer in Chicago de Lush winkel binnen!![]()
Oh en tvp want ik moet eens mijn tas gaan inpakken en naar bed
Ja volgens mij had SHE die van de Lidl!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:04 schreef Laureline het volgende:
Nu krijg ik me toch zin in friet. En cake, maar dan Indische cake, die kleffeEn ijsjes. Waar kon je nou die Cornetto lightvariant halen? Was dat ook bij de Lidl?
Truffeltjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij had SHE die van de Lidl!
Cootje! Daar ben je weer gelukkig!
Ik neem aan dat je mij bedoelt chickie? Met mij is ie goed hoor! Dikke kus voor jouquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja.
En ik wil het er verder niet meer over hebben, anders kan ik niet sterk en onaantastbaar blijven
Hoe is het eigenlijk met die chemische muis?
ja geloof dat mn moe jou bedoelde. Maar herhaalde net voor zekerheid haar vraag. Mooi dat het goed gaat!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij bedoelt chickie? Met mij is ie goed hoor! Dikke kus voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |