quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
Co! Heb je die Lush bad dingen gezien op de eerste pagina?
Jij bent toch ook zo'n badder-idioot? Moet Heer G voor jou ook een paar meenemen uit Aberdeen?
Wat veeeeeelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Aanschouw een deel van mijn Lush bestelling!
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil alleen dingen die ruiken naar kokos of vanille, hebben ze dat??
Enkelvoud muissie. En denk je een beetje om m'n rep???quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat moet die postbode van Co wel niet denken? Eerst vibo's, nu poep...
Arme vent!
Poep IS toch enkelvoud?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Enkelvoud muissie. En denk je een beetje om m'n rep???
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik ga in het Lush topic wel even voor je vragen welke dat zijn, met Valentijn hebben ze extra veel vanille meuk!
Dan kan hij mooi wat van die bad-bommen voor je scoren!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou vooruit omdat ik het clublied van Cambuur niet ken!
Voor blauw-geel (of is het geel-blauw?) gezongen
vol man'lijke kracht
een lied met ons allen want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde een strijd vol van vreugd
vooruit nu blauw-gelen, vooruit Cambuur Leeuwarden!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:31 schreef Dipkip het volgende:
Heej ik heb net die belgische hardloopjuf gedownload, maar heeft iemand er meer info over / ervaring mee?
Ik wil echt supergraag kunnen hardlopen want het lijkt me echt kick ASS maar ik heb een enorme bagger conditie nu en ik blesseer snel (knieen meestal). Kan ik dit gewoon gaan doen of is het te hoog gegrepen en moet ik eerst nog wat wii fitten ofzo
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Zeg naamgenoot heb je een huisje?
Que linda!
Gefeli!
Haarlemquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Dip! In welke regio woon jij eigenlijk, want ik wil ook weer gaan Evy-en! Niet hier in de buurt zeker?
Volgens mij kan iedereen gewoon bij Lesje 1 proberen. Ik heb die ooit al eens gedaan (rokend en wel, niet tegelijkertijd natuurlijk) en dat viel nogal tegen, qua conditie. Maar ik ga het gewoon weer proberen!
Dus je loopt 9 minuten maar je hebt wel looppauzes?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, das het mooie!! Ze bouwt heel langzaam op! Dus in het begin is het echt 1 minuutje rennen, 2 minuutjes gewoon lopen en in totaal loop je dan maar 9 minuten hard of zo, met allemaal looppauzes. Echt heel goed vol te houden!!
Hahahaha!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
! Que liiiiiinda
![]()
Merci!
En poep is een collectief!
Ik had deze laatst van ElisaB gekregen (quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahahaha!
We are poo
you will be assimilated
Resistance, is messy.
Als je je snel blesseert (maar eigenlijk sowieso) moet je je eerst hardloopschoenen laten aanmeten. Dat scheelt echt enorm qua blessures en het loopt natuurlijk ook lekkerder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:31 schreef Dipkip het volgende:
Heej ik heb net die belgische hardloopjuf gedownload, maar heeft iemand er meer info over / ervaring mee?
Ik wil echt supergraag kunnen hardlopen want het lijkt me echt kick ASS maar ik heb een enorme bagger conditie nu en ik blesseer snel (knieen meestal). Kan ik dit gewoon gaan doen of is het te hoog gegrepen en moet ik eerst nog wat wii fitten ofzo
Oh dat kan ik denk ik welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef conleche het volgende:
Nee, das het mooie!! Ze bouwt heel langzaam op! Dus in het begin is het echt 1 minuutje rennen, 2 minuutjes gewoon lopen en in totaal loop je dan maar 9 minuten hard of zo, met allemaal looppauzes. Echt heel goed vol te houden!!
Die rechtsvoor is hoe ik me het pakketje van Vivi aan Co had voorgesteld!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had deze laatst van ElisaB gekregen () omdat zij geen bad heeft. En die blauwe bol was gaaf joh!
In bad gegooid toen hij vol was, eerst mezelf er in gegooid en toen dat ding, woei! Bruisen! En knalblauw smurfenwater! En een heerlijke geur!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |