Cambuur heeft gewonnen vandaag. 2-1.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:07 schreef loveli het volgende:
Hi enzo. Heb geen puf om bij te lezen, is er nog schokkend nieuws?
Doe je dan wel ff relaxed op de motor ennuh pssssssssssssssst JE KAN HET!quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:13 schreef motorbloempje het volgende:
D-day vandaag: tentamen Domeinmodelleren. Ga zo nog even flink aan het leren en dan lekker even met de motor naar de uni en daarna werk
Ben rete-zenuwachtig
als tegenprestatie ga ik vandaag op de fiets naar mn werk, wat ong. 27 km isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
dat is dus het enige zoete wat ik lust, slagroomsoesjes
Zo eens in de 2 jaar, eet ik zo'n hele bak van 20 soesjes in 1 keer op![]()
Ik ga ze morgen meteen halen
tof!quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:50 schreef Sugar het volgende:
Oeh, succes vandaag, MoBlo!
En ik denk ook aan Viking vanochtend.![]()
Onze woonkamer is zo mooi geworden! Ik ben helemaal blij ermee!
Komt ie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de andere kant op:
[ afbeelding ]
Ik snap dat bankje achtige ding niet helemaalquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:50 schreef Sugar het volgende:
Oeh, succes vandaag, MoBlo!
En ik denk ook aan Viking vanochtend.![]()
Onze woonkamer is zo mooi geworden! Ik ben helemaal blij ermee!
Komt ie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de andere kant op:
[ afbeelding ]
Moet je niet altijd "schoon van binnen" zijn voor een operatie/narcose?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:53 schreef Viking84 het volgende:
O ja, weet iemand trouwens of ik vandaag al een warme maaltijd krijg 's middags? (trouwens, 's middags warm eten, maar dat terzijde). Heb immers nog geen lijstje ingevuld en om nou tot 17 uur geen eten te krijgen...
. Anders stuur ik Mark voor 'ie weggaat nog even langs Bakker Bart voor een broodje
.
Ja, die krijg je! Maar ik zou Mark alsnog langs Bakker Bart sturen want ziekenhuiseten is zonder zout/smaakquote:O ja, weet iemand trouwens of ik vandaag al een warme maaltijd krijg 's middags? ( trouwens, 's middags warm eten, maar dat terzijde). Heb immers nog geen lijstje ingevuld en om nou tot 17 uur geen eten te krijgen... . Anders stuur ik Mark voor 'ie weggaat nog even langs Bakker Bart voor een broodje .
da's de bovenkant van zo'n gym-bok volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap dat bankje achtige ding niet helemaalwaarom zet je daar niet gewoon een toffe bank neer?
De operatie is morgenochtend en dan moet ik nuchter zijn idd. Maar vandaag nog nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moet je niet altijd "schoon van binnen" zijn voor een operatie/narcose?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |