Ook voor de oortjes geldt: na een maand recht op goeie. Nu eerst iets wat blijft zitten. HEMA zei je?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik pas alleen de goedkopie-haakjes-oortjes van de hemaIk kocht eens duurdere (ook met haakjes!) maar daarvan waren de haakjes te groot. En gewone oortjes vallen uit mn oren. Ik heb gekke oren
![]()
Oh god, tussen haar en de wii fit krijg ik nog eens een ego. Wii fit vertelt me altijd dat het heel goed is dat ik in zo'n rustig tempo afval. Nadat ik ben wezen plassen, en dus 100 gr. minder weegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Je bent echt bijzonder goed bezig".
Gewoon doen. Boeiend, je bent al veel te sterk en onafhankelijk. Wees een beetje mens en haal gewoon zoete troep als je troubles hebt met je vent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef SHE het volgende:
[dramatische modus]
Ik ga ze WEL halen. Niemand houd van mij, dus als ik mezelf wil stuffen met slagroomsoesjes, dan doe ik dat verdomme!. Soesjes houden wel van mij! En ik houd van hen!
[/dramatische modus]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*post Dr Phil plaatje*
It's only food, not love! Oh nee dat was die Friends dude. Maar toch!
Bedoel je met haakjes eigenlijk van die dingen die om je oren heen gaan of wat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hema!Nog geen 3 euro voor degelijke oortjes! Met haakjes!
![]()
Ongeveer zoals dit! Maar dan dus niet Philips maar hema! Die dingen gaan idd om je orenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bedoel je met haakjes eigenlijk van die dingen die om je oren heen gaan of wat?
Oh dan ben ik ook een beetje een borg, hoor ik er helemaal bijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ongeveer zoals dit! Maar dan dus niet Philips maar hema! Die dingen gaan idd om je oren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Borg FTW!![]()
Whoehoe, misschien moet ik ook een tagje, Opper-LeipoIk vind het wel stoer
![]()
Maar ik ga er van tussen! Genoeg ge-essayt, heb er ruim 1500 woorden uitgeperst tussen alle stress rond huisje door, dus best netjesMorgen afmaken.
Een *knuffel* voor mah siestah, als er wat is kan joe mij PMen, ook als er niks is trouwens![]()
En verder: baai!![]()
(goh, ik lijk Hamlet wel, zo'n uitgebreide afscheids-redeTo sleep, perchance to dream...
)
Oh, ik dacht dat dat niezen was. Oh nee, dat was klaarkomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef conleche het volgende:
Heb ik ook nog een leuke:
Partir est mourir un peu.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat niezen was. Oh nee, dat was klaarkomen.
*Confused*
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da vinnik altijd knap he, een *beetje* sterven!
"Oh nee, Klaas, ben je dood?"![]()
"Nee, maar een beetjeMaar het doet wèl ècht pijn, weet je
"
dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da vinnik altijd knap he, een *beetje* sterven!
"Oh nee, Klaas, ben je dood?"![]()
"Nee, maar een beetjeMaar het doet wèl ècht pijn, weet je
"
Maar je hebt dan iig sweet sorrow terwijl je een beetje afsterft (misschien zoals bevroren ledematen! maar dan met sweet sorrow!)
En nu ben ik echt weg
Niezen weet ze niet maar klaarkomen wel natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef conleche het volgende:
[..]
jouir = klaarkomen ook wel le petit mort genoemd, vandaar je confuusschap.
niezen=ff denken
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niezen weet ze niet maar klaarkomen wel natuurlijk.
Ik heb een keer een euh..eenmalige bedpartner gehad die keihard gildequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoewel als je dan klaarkomt gil je niet: je vais jouir!! Dat dan weer niet.![]()
Mocht je uberhaupt het giltype zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb een keer een euh..eenmalige bedpartner gehad die keihard gilde![]()
. " IK GA SPUITEN!!"
Ik kreeg echt de neiging om er een kussen op te drukken. En ik kreeg visioenen van afrollende brandweerslangen
En toen de slappe lach.
Oh shame, were is thy blush . Om deze conversatie nog even een intellectueel tintje mee te geven![]()
Ben je al helemaal over?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Ik heb net tijdens het afwassen mijn hele leuke buurjongen ontmoet en we gaan samen de keuken veranderen en shinen
En droeg ie iets roze?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Ik heb net tijdens het afwassen mijn hele leuke buurjongen ontmoet en we gaan samen de keuken veranderen en shinen
Ik hou van domme mensenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef Chicolate het volgende:
Oh het gaat weer over seks. Ik ga slapen.
En tip voor PF: als je nog messen nodig hebt, bij blokker op damrak zijn ze beetje dom en geven ze zo'n beetje alle messen 50% extra korting ipv alleen afgeprijsde dingen. En sloegen ze mijn Art of Cooking messen aan als Budget messen. Dus heb ik nu 6 goede messen voor 6 Euro voor de verjaardag van mn mams. En ga ik morgen zelf ook een setje halen. Zijn van die broodmessen/koksmessen/groente messen etc.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Nee ik ging gewoon daar koken omdat het kanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ben je al helemaal over?![]()
heb ik helemaal gemist!
Je steekt gewoon de gek met mij aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik ging gewoon daar koken omdat het kan
Hoe is het met je zimmer dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee serieus! Ik ga hier douchen en dan ga ik (in badjas?) naar de kamer van vriendje!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef Vivi het volgende:
Jij zou ook eens buurjongens leuk moeten vinden Co!
Owwww... sielug....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef SHE het volgende:
[dramatische modus]
Ik ga ze WEL halen. Niemand houd van mij, dus als ik mezelf wil stuffen met slagroomsoesjes, dan doe ik dat verdomme!. Soesjes houden wel van mij! En ik houd van hen!
[/dramatische modus]
Kom dan maar mijn kant op; mag je op schoot!quote:Als ik morgen niet zo stervensdruk was, dan was ik richting A'dam gereden Cootje. Bij jou durf ik namelijk toch niet labiel te doen
Ik niet in elk gevalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:14 schreef conleche het volgende:
Hoewel als je dan klaarkomt gil je niet: je vais jouir!!
Owquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
Ik heb een keer een euh..eenmalige bedpartner gehad die keihard gilde![]()
. " IK GA SPUITEN!!"
Muur is klaar! Vloer is gekocht, moet nog gelegd worden..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe is het met je zimmer dan?Muren klaar? En straks vloer? ik volg je K&W topic maar half
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Muur is klaar! Vloer is gekocht, moet nog gelegd worden..
Welkom!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef R-m-a het volgende:
Ik doe gewoon 2x in de week fitness (krachttraining + crosstrainer) en 2x in de week voetbaltraining en daar komen straks nog wedstrijden bij = dus 3x in de week voetbal. Is geen hoog niveau ofzo, maar je beweegt wel
En en en, morgen koop ik hardloopschoenen plus -kleding! Komt dus hardlopen bij. En dan nog gewoon ontbijten, middageten en avondeten. Voor de rest niet snoepen, maar fruit eten.
En 1x in de week pizza, 1x (of 2x) in de week goed zuipen, als beloning ofzo.
Dat moet voldoende zijn
Of... hij is met een paar dispuutgenoten richting je ouders gegaan om de vloer te halen en die te leggen maar nu wachten ze op een parkeerplaats totdat je haar gedroogd is en je op bed slaapt zodat zij die vloer kunnen leggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:54 schreef P.F het volgende:
De vloer zit nog in de auto en de auto staat bij mijn ouders. Vriendje is naar borrel van zijn dispuutEn ik moet eerst m'n haar drogen want als ik wil slapen moet ik de trap op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |