In ieder geval geupdatequote:
Weet je dat ik al 3 jaar niet gestoken ben?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:09 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Heerlijk 20 minuten gefietst door de schemerduinen. Alleen ben ik nu zelfs met deze temperaturen lastiggevallen doormuggen
.
Nah! hoe doe je dat?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je dat ik al 3 jaar niet gestoken ben?
Mooi gesproken!quote:
Ja, dat weet ik nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je dat ik al 3 jaar niet gestoken ben?
Dat zie je verkeerd, muggen zijn mensenbeulenquote:
Sinds ik dit huis heb gekochtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah! hoe doe je dat?!
Ik word altijd helemaal lek gestoken.. en dan heeft mijn vriend dus helemaal niks. echt stom.
Heb je nog een stukje huis over voor mij dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds ik dit huis heb gekochtVoor de rest weet ik het niet, ze moeten mijn bloed opeens niet meer.
Als je het niet erg vindt kun je tussen 5 boekenkasten slapen. Of in ons bed, die is 2.40x2.20, dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je nog een stukje huis over voor mij dan?
Overdwars liggen bij het voeteneind, dan merkt ze het niet eensquote:
Ik vind het allebei primaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt kun je tussen 5 boekenkasten slapen. Of in ons bed, die is 2.40x2.20, dat moet wel lukken
DEET? Dat maakt muggen dood als ze je steken, het voorkomt niets.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Ik word ALTIJD gestokenMijn ex had afgelopen zomer van dat spul tegen muggen wat ze in de tropen ook gebruiken... zelfs daarmee werd ik gestoken
Veel plezierquote:
Goed spulquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
DEET? Dat maakt muggen dood als ze je steken, het voorkomt niets.
Smakelijkquote:
Klamboe kopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Ik word ALTIJD gestokenMijn ex had afgelopen zomer van dat spul tegen muggen wat ze in de tropen ook gebruiken... zelfs daarmee werd ik gestoken
Nee, ze is geen 2,40m?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overdwars liggen bij het voeteneind, dan merkt ze het niet eens
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeeeeeeeeeee een koffietopic
Nee, al zou het dan ideale befhoogte zijn...quote:
Daarmee is ook wel alles gezegd meteen..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, al zou het dan ideale befhoogte zijn...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAA![]()
quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, al zou het dan ideale befhoogte zijn...
Ja, dat denk ik ook wel. Het zou niet echt heel handig zijn ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarmee is ook wel alles gezegd meteen..
Is ie blauw?quote:
Mijn UI is blauw. Mijn naam niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is ie blauw?
Ik zie niks als ik mobiel ben
Feli OA
Zijn oog dinges schatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is ie blauw?
Ik zie niks als ik mobiel ben
Feli OA
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:47 schreef Pheno het volgende:
Weer een mod KPD erbij.
Ha, ik had voorspellende gaven!quote:
Heel goedquote:
Zijn er meerdere dan?quote:
Oehquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:38 schreef Pien85 het volgende:
Hoi Fles! Ik ga vanavond een fotootje voor je maken! Heb net een nieuwe camera, en ga straks eten bij dat stationnetje om de hoek
madsaucequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef MPG het volgende:
Godver. Heel tpoic gemist /mad .
Das waarquote:
Owwww, helemaal in de warquote:
Ah neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef MPG het volgende:
Godver. Heel tpoic gemist /mad .
Wat hebben we in het vorige topic gemist?quote:
OA is ziek naar huis gegaan vanaf werkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat hebben we in het vorige topic gemist?
Teruglezenquote:
Das niet verder, das terugquote:
Simpel, teruglezenquote:
Awwwwwwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:26 schreef MPG het volgende:
[..]
OA is ziek naar huis gegaan vanaf werk.
o gelukkigquote:
Dan moet jij minder spammenquote:
Vraag Muck het even open te zetten voor je, zodat je kunt Mucken?quote:
Ik ben om 19:00 begonnen en was klaar met installeren, registreren en updaten om 19:15. Nu wacht ik weer een fucking tijd (na de installatiedvd te hebben gezocht) op de office installatie. WTF doen die lui tijdens de installatie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
InderdaadDankzij die konteneukers met hun genuine advantage gezanik heb ik nu weer een verse schone PC
Dat heeft ie allang gedaan, maar we weten gewoon dat hij het gemist heeft. Dus dat zal hem voor het leven tekenen. MWUUHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vraag Muck het even open te zetten voor je, zodat je kunt Mucken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nee. Eerst moet het nog donderdag MuckPGdag wordenquote:
Ze krijgt weer striemen om haar nek van touwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Eerst moet het nog donderdag MuckPGdag worden.
Dat is niet te hopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze krijgt weer striemen om haar nek van touwen
Ho eens even!quote:
Snel gegetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Speciaal voor Fles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met eendr bij
Ff tijdens een rookpauze gedaan denk ikquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef Fha het volgende:
Mijn schoonzus (of hoe noem je dat) is weer zwanger![]()
Nou feli, hopelijk gaat het nu een stuk beter. En niet meteen 8 doen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Haha, alsjeblieftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
En meteen Stockholm er ook bijKnap werk
![]()
Was erg gezellig en erg lekkerquote:
haha neuhquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou feli, hopelijk gaat het nu een stuk beter. En niet meteen 8 doen he?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef Fha het volgende:
Mijn schoonzus (of hoe noem je dat) is weer zwanger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijheid!
Nu hopen dat het beter gaat dan de vorige keren dan!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]Blijheid!
Nu hopen dat het beter gaat dan de vorige keren dan!
En dat moeten wij geloven?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ho eens even!
Ik heb niks gedaan ja.
Ik ben onschuldig!
Jaquote:
Was het toch Wolliequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ho eens even!
Ik heb niks gedaan ja.
Ik ben onschuldig!
Ach gossie, heb ik je op je pikkie getrapt?quote:
Ssssttt....quote:
Oh dat is alvast een goed teken dan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop hetvorige keren ging het elke keer in de 15e week fout, en ze zit nu op 18 dus we vinden gewoon dat het nu goed gaat
Hij rookt ook niet..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach gossie, heb ik je op je pikkie getrapt?
Je weet toch dat ie van roken krimpt?
Ik ben nog steeds zo benieuwd naar die foto waar op hij jou aanvaltquote:
Wat zit ie dan te miepenquote:
Hij is het gewoon met je eens en jij vat dat gewoon verkeerd op?quote:
Ik hoop dat het dat is jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is het gewoon met je eens en jij vat dat gewoon verkeerd op?
Ik haat rokenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach gossie, heb ik je op je pikkie getrapt?
Je weet toch dat ie van roken krimpt?
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah joh laat die meiden toch een peukie pakken. Stelltje janksnuiten
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan oefenen ze vast om andere dingen dan eten in hun mond te hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker hypocriet. Daarbij heb jij Muck dus boeiendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Zoenen met een meid die heeft zitten roken is vies.
Tenzij ik zelf een sigaar heb gehad. Maar die momenten zijn wel zéér zeldzaam.
Goed hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker hypocriet. Daarbij heb jij Muck dus boeiend
Ik zoen gewoon niet met niet-rokersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Zoenen met een meid die heeft zitten roken is vies.
Tenzij ik zelf een sigaar heb gehad. Maar die momenten zijn wel zéér zeldzaam.
Dat is ook een oplossingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zoen gewoon niet met niet-rokers
quote:
* Fha denkt na..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Heb ook serieus nog nooit met een niet-roker gezoend
Welke reclame? Ik ken m niet geloof k...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:17 schreef Fha het volgende:
WeheheheheEn toch vind ik die nieuwe reclame van Heineken echt leuk
![]()
Het begint met een vrouw die haar nieuwe huis laat zien aan haar vriendinnen. Dan komen ze bij de geweldige inloop kast vol met.. pff schoenen ofzo? Al die vrouwen vet blij schreeuwen/krijsen/vandatvrouwengedoe. Dan hoor je even later keihard allemaal mannen schreeuwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Welke reclame? Ik ken m niet geloof k...
Oh die ken ik wel ja! Die is leuk inderdaad!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Het begint met een vrouw die haar nieuwe huis laat zien aan haar vriendinnen. Dan komen ze bij de geweldige inloop kast vol met.. pff schoenen ofzo? Al die vrouwen vet blij schreeuwen/krijsen/vandatvrouwengedoe. Dan hoor je even later keihard allemaal mannen schreeuwenVrouwen in Huh-mode naar beneden om te kijken wat er is.. Heeft die man zo'n zelfde kast maar dan vol met Heineken
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
Al die vrouwen vet blij schreeuwen/krijsen/vandatvrouwengedoe.
Haha bedankt dat je dat even komt meldenquote:
hihihihiquote:
je keek!quote:
Tegen de tijd dat ik de bewuste zender gevonden heb zijn het verschrompelde theezakjesquote:
Hahhahahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik de bewuste zender gevonden heb zijn het verschrompelde theezakjes
Het eerste denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Pien85 het volgende:
Fles... Heb je mn vraag gemist? Of mis ik jouw antwoord?
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Pien85 het volgende:
Poeh he... mijn buik zit vol
Oh Fles, heb je dat lego ding nog gekocht die je wilde hebben?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeBen de hele dag bezig geweest met herinstalleren van de PC
Dat is echt deprimerend..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeBen de hele dag bezig geweest met herinstalleren van de PC
Er was reclamequote:
Ging dat niet over tieten dan?quote:
Scheisse.quote:
Blijkbaar niet. Misschien wel over bierquote:
Of BBQquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Misschien wel over bier.
Aan de ene kant wel ja. Aan de andere kant heb ik nu weer fijn een schone PCquote:
Positef kijken!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel ja. Aan de andere kant heb ik nu weer fijn een schone PC
Morgen! De hele dag van 8.00uur tot 22.00uur!quote:
Ben nu bezig met de Hummer met een stopwatch erbijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:44 schreef Pien85 het volgende:
Arme Fles
Ga je m andere keer kopen dan? En is je hummer al af?
Hahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben nu bezig met de Hummer met een stopwatch erbijHet moet echt sneller kunnen dan 10:48
![]()
En een andere keer kan ik vast wel weer eens niet in houden. Maar mss is het juist wel eens leuk om jezelf daarmee te belonen voor al het geld dat er uitgespaard is door eens wat minder te drinken en zo
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Misschien wel over bier.
Jammer dat het heinikenis
.
Omdat het niet gezond is en omdat het geld kostquote:
En mijn slokje ehm... hoeheettut dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het niet gezond is en omdat het geld kost
DVDspelers en camerasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Morgen! De hele dag van 8.00uur tot 22.00uur!
Alleen bij de MediaMarkt!
TETTEN! btw-vrij!
OP = OP
Geen reserve tetten op je werk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
DVDspelers en cameras
Maar goed, ik heb al die spullen al. En tieten ook binnen handbereik. Soms dan, ze gaat niet mee naar het werk.
Inderdaadquote:
Ja, een slokje, jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En mijn slokje ehm... hoeheettut dan?
ik ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaadben ik niet zo goed in met dat soort dingen
Eentje maar?quote:
Servische.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen reserve tetten op je werk?
Toch niet in zo'n positiejurk als die Jankovic op de tennisbaan van de week mag ik hopenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch niet in zo'n positiejurk als die Jankovic op de tennisbaan van de week mag ik hopen
Ja nou van mn kut blijf je af hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha, blijf ik weer over met Pien in de ene arm en Fha in de andere![]()
Wat is het leven toch kut![]()
Wij zijn elke avond de laatsten die KSC verlatenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha, blijf ik weer over met Pien in de ene arm en Fha in de andere![]()
Wat is het leven toch kut![]()
Van mijne ook trouwensquote:
Mag ik dan met jouw piem0l spelen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef MPG het volgende:
En als je nou denkt dat je wel nog met mijn piem0l mag spelen, heb je het gruwelijk mis, Fles
wehehehe nou zegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OhNou, dan ga maar weer weg. Daag
Pien!!!quote:
Nee.quote:
Ik mag t toch vragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik heb geen bier hierquote:
Van mij mogen ze sowieso de winter afschaffenquote:
Eenschquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze sowieso de winter afschaffen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet ook vroeg op![]()
Maar eerst nog even gitaar spelen
Ja. En dan ga je bij de overburen werken toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Douchen en dan naar bed.
Had ik al gezegd dat morgen mijn laatste werkdag is bij mijn huidige baas?
Slaap lekker Droom!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Douchen en dan naar bed.
Had ik al gezegd dat morgen mijn laatste werkdag is bij mijn huidige baas?
Troost jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze sowieso de winter afschaffen
Ja, nu nog warmer, en dan ben ik gelukkigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je![]()
De dagen worden niet alleen langer, ze worden ook steeds sneller langer
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En dan ga je bij de overburen werken toch?
Maargoed, slaap lekker
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Even gedoucht en geschoren. Hoeft dat morgen ochtend niet meer
Het blijft nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nu nog warmer, en dan ben ik gelukkig
Ging jij morgen nog foto van station in amstelveen maken trouwens? Of ist nie meer nodig na mijn foto van net?
Ik scheer me altijd sochtends, maar wil voor morgen geen enkel risico nemen dat ik te laat benquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Fha het volgende:
[..]scheelt weer. Ik word sagerijnig van sochtends douchen dus ik douche altijd savonds haha
gaat goed komenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik scheer me altijd sochtends, maar wil voor morgen geen enkel risico nemen dat ik te laat ben
Waarom specifiek voor morgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik scheer me altijd sochtends, maar wil voor morgen geen enkel risico nemen dat ik te laat ben
Sheridans en lego kan ik zonder levenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het blijft nodigMaar of het morgen gaat gebeuren.... Heb nog geen lego gekocht he, en ook nog geen Sheridan's
Wel voor eventjes natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sheridans en lego kan ik zonder levenVraag is: kan jij leven zonder zelfgemaakte foto van dat bordje?
quote:
Duidelijk.quote:
Ik heb nog steeds niks over een klus gehoord trouwens. We kunnen wat mij betreft nog steeds gewoon morgen datenquote:
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niks over een klus gehoord trouwens. We kunnen wat mij betreft nog steeds gewoon morgen daten
Natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga natuurlijk wel eerst vet zwemmen rond een uur of 12
En als ik dan nog steeds niet gebeld benquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik dan nog steeds niet gebeld ben(kan ieder moment gebeuren ongeveer
) dan kom ik naar jou toen
Nu niet meer toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word nu ineens over VIJF kanalen tegelijk gestalkt door ene Pien85
geneukt? Ik heb een leuke avond in de club gehad ya...quote:Op woensdag 28 januari 2009 06:39 schreef Klonk het volgende:
je klaagt dus dat je geneukt hebt ?
tevens mogge
Komen messiassen met beugels tegenwoordig? In dat geval mogen ze komen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 06:43 schreef Klonk het volgende:
dat is altijd zo als je de nieuwe messias ziet
meisjes komen met en zonder beugelsquote:Op woensdag 28 januari 2009 06:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Komen messiassen met beugels tegenwoordig? In dat geval mogen ze komen.
ooh... jij..
burnquote:De zanger van de Thaise popgroep Burn wordt verdacht van onachtzaamheid, omdat hij tijdens de jaarwisseling vuurwerk afstak in een disco in Bangkok.
Klopt, maar de spaarzame die ik hier met zie rondlopen zijn toch wel sappig om aan te zien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 06:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
meisjes komen met en zonder beugels
Half halfquote:
Ach loop niet te piepen.. Ga dan eens een keer met de fiets boodschappen doen of kom savonds eens van die bank afquote:
hier ook geen gehakt vandaagquote:Op woensdag 28 januari 2009 06:52 schreef Klonk het volgende:
Goeie reis DM
en in huize Klonk is het geen gehaktdag vandaag maar lekkere verse vis dag die ik straks ga halen enzo
quote:Op woensdag 28 januari 2009 06:59 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ach loop niet te piepen.. Ga dan eens een keer met de fiets boodschappen doen of kom savonds eens van die bank af
ik heb geen bankquote:Op woensdag 28 januari 2009 06:59 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ach loop niet te piepen.. Ga dan eens een keer met de fiets boodschappen doen of kom savonds eens van die bank af
Zo, da's niet niets. Ik kan nog wel een kilootje of 10 gebruiken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ben sinds maart afgelopen jaar 28 kilo afgevallen, dus dat hoef je mij niet te vertellen
quote:
Heren!quote:
Ik ook. Erbij...quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo, da's niet niets. Ik kan nog wel een kilootje of 10 gebruiken.
Maar goed, het is geen drama dat ik wat dunnetjes ben verder. Kan alles eten, kan ook veel drinken zonder een buikje te krijgen (hoewel dat wel komt later denk ikquote:
Verse vis in limboland? HOAX!quote:Op woensdag 28 januari 2009 06:52 schreef Klonk het volgende:
Goeie reis DM
en in huize Klonk is het geen gehaktdag vandaag maar lekkere verse vis dag die ik straks ga halen enzo
Welnee, elk meer in Duistland heet zee/see, dus het hoeft niet van ver te komenquote:
Tsukijiquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:27 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, elk meer in Duistland heet zee/see, dus het hoeft niet van ver te komen
Nog niet hoor.. Zo makkelijk komt men hier niet van me afquote:
Oh... ik dacht, je vind t tijd om naar bed te gaan, dan ga je vast naar bedquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:20 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nog niet hoor.. Zo makkelijk komt men hier niet van me af
Ja daarom zei ik ook "zo".. Maar aangezien ik nu net aan een kop soep ben begonnen.. Zal het wel een uurtje of 9 wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh... ik dacht, je vind t tijd om naar bed te gaan, dan ga je vast naar bed
Morgen LL
hmm..quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, op werk en weer onder de jeukbulten... en volgens mij geen kutmuggenbulten, maar emer een allergische reactie of zo... al zou ik niet weten waarop.
Daar kom je vaak toch niet achter. Vage 'dingen' zijn het altijd...quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, op werk en weer onder de jeukbulten... en volgens mij geen kutmuggenbulten, maar emer een allergische reactie of zo... al zou ik niet weten waarop.
Ik las dat fysieke inspanning en kou een oorzaak kunnen zijn... laat ik nou zowel gisterenmiddag als vanochtend door de kou hebben gefietst...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm..
Ik vroeg me gisteren af wat die bultjes op mn benen waren
Wat hebben wij gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |