In ieder geval geupdatequote:
Weet je dat ik al 3 jaar niet gestoken ben?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:09 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Heerlijk 20 minuten gefietst door de schemerduinen. Alleen ben ik nu zelfs met deze temperaturen lastiggevallen doormuggen
.
Nah! hoe doe je dat?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je dat ik al 3 jaar niet gestoken ben?
Mooi gesproken!quote:
Ja, dat weet ik nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je dat ik al 3 jaar niet gestoken ben?
Dat zie je verkeerd, muggen zijn mensenbeulenquote:
Sinds ik dit huis heb gekochtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah! hoe doe je dat?!
Ik word altijd helemaal lek gestoken.. en dan heeft mijn vriend dus helemaal niks. echt stom.
Heb je nog een stukje huis over voor mij dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds ik dit huis heb gekochtVoor de rest weet ik het niet, ze moeten mijn bloed opeens niet meer.
Als je het niet erg vindt kun je tussen 5 boekenkasten slapen. Of in ons bed, die is 2.40x2.20, dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je nog een stukje huis over voor mij dan?
Overdwars liggen bij het voeteneind, dan merkt ze het niet eensquote:
Ik vind het allebei primaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt kun je tussen 5 boekenkasten slapen. Of in ons bed, die is 2.40x2.20, dat moet wel lukken
DEET? Dat maakt muggen dood als ze je steken, het voorkomt niets.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Ik word ALTIJD gestokenMijn ex had afgelopen zomer van dat spul tegen muggen wat ze in de tropen ook gebruiken... zelfs daarmee werd ik gestoken
Veel plezierquote:
Goed spulquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
DEET? Dat maakt muggen dood als ze je steken, het voorkomt niets.
Smakelijkquote:
Klamboe kopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Ik word ALTIJD gestokenMijn ex had afgelopen zomer van dat spul tegen muggen wat ze in de tropen ook gebruiken... zelfs daarmee werd ik gestoken
Nee, ze is geen 2,40m?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overdwars liggen bij het voeteneind, dan merkt ze het niet eens
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeeeeeeeeeee een koffietopic
Nee, al zou het dan ideale befhoogte zijn...quote:
Daarmee is ook wel alles gezegd meteen..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, al zou het dan ideale befhoogte zijn...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAA![]()
quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, al zou het dan ideale befhoogte zijn...
Ja, dat denk ik ook wel. Het zou niet echt heel handig zijn ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarmee is ook wel alles gezegd meteen..
Is ie blauw?quote:
Mijn UI is blauw. Mijn naam niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is ie blauw?
Ik zie niks als ik mobiel ben
Feli OA
Zijn oog dinges schatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is ie blauw?
Ik zie niks als ik mobiel ben
Feli OA
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:47 schreef Pheno het volgende:
Weer een mod KPD erbij.
Ha, ik had voorspellende gaven!quote:
Heel goedquote:
Zijn er meerdere dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |