In ieder geval geupdatequote:
Weet je dat ik al 3 jaar niet gestoken ben?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:09 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Heerlijk 20 minuten gefietst door de schemerduinen. Alleen ben ik nu zelfs met deze temperaturen lastiggevallen doormuggen
.
Nah! hoe doe je dat?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je dat ik al 3 jaar niet gestoken ben?
Mooi gesproken!quote:
Ja, dat weet ik nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je dat ik al 3 jaar niet gestoken ben?
Dat zie je verkeerd, muggen zijn mensenbeulenquote:
Sinds ik dit huis heb gekochtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah! hoe doe je dat?!
Ik word altijd helemaal lek gestoken.. en dan heeft mijn vriend dus helemaal niks. echt stom.
Heb je nog een stukje huis over voor mij dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds ik dit huis heb gekochtVoor de rest weet ik het niet, ze moeten mijn bloed opeens niet meer.
Als je het niet erg vindt kun je tussen 5 boekenkasten slapen. Of in ons bed, die is 2.40x2.20, dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je nog een stukje huis over voor mij dan?
Overdwars liggen bij het voeteneind, dan merkt ze het niet eensquote:
Ik vind het allebei primaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt kun je tussen 5 boekenkasten slapen. Of in ons bed, die is 2.40x2.20, dat moet wel lukken
DEET? Dat maakt muggen dood als ze je steken, het voorkomt niets.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Ik word ALTIJD gestokenMijn ex had afgelopen zomer van dat spul tegen muggen wat ze in de tropen ook gebruiken... zelfs daarmee werd ik gestoken
Veel plezierquote:
Goed spulquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
DEET? Dat maakt muggen dood als ze je steken, het voorkomt niets.
Smakelijkquote:
Klamboe kopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Ik word ALTIJD gestokenMijn ex had afgelopen zomer van dat spul tegen muggen wat ze in de tropen ook gebruiken... zelfs daarmee werd ik gestoken
Nee, ze is geen 2,40m?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overdwars liggen bij het voeteneind, dan merkt ze het niet eens
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeeeeeeeeeee een koffietopic
Nee, al zou het dan ideale befhoogte zijn...quote:
Daarmee is ook wel alles gezegd meteen..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, al zou het dan ideale befhoogte zijn...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAA![]()
quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, al zou het dan ideale befhoogte zijn...
Ja, dat denk ik ook wel. Het zou niet echt heel handig zijn ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarmee is ook wel alles gezegd meteen..
Is ie blauw?quote:
Mijn UI is blauw. Mijn naam niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is ie blauw?
Ik zie niks als ik mobiel ben
Feli OA
Zijn oog dinges schatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is ie blauw?
Ik zie niks als ik mobiel ben
Feli OA
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:47 schreef Pheno het volgende:
Weer een mod KPD erbij.
Ha, ik had voorspellende gaven!quote:
Heel goedquote:
Zijn er meerdere dan?quote:
Oehquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:38 schreef Pien85 het volgende:
Hoi Fles! Ik ga vanavond een fotootje voor je maken! Heb net een nieuwe camera, en ga straks eten bij dat stationnetje om de hoek
madsaucequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef MPG het volgende:
Godver. Heel tpoic gemist /mad .
Das waarquote:
Owwww, helemaal in de warquote:
Ah neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef MPG het volgende:
Godver. Heel tpoic gemist /mad .
Wat hebben we in het vorige topic gemist?quote:
OA is ziek naar huis gegaan vanaf werkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat hebben we in het vorige topic gemist?
Teruglezenquote:
Das niet verder, das terugquote:
Simpel, teruglezenquote:
Awwwwwwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:26 schreef MPG het volgende:
[..]
OA is ziek naar huis gegaan vanaf werk.
o gelukkigquote:
Dan moet jij minder spammenquote:
Vraag Muck het even open te zetten voor je, zodat je kunt Mucken?quote:
Ik ben om 19:00 begonnen en was klaar met installeren, registreren en updaten om 19:15. Nu wacht ik weer een fucking tijd (na de installatiedvd te hebben gezocht) op de office installatie. WTF doen die lui tijdens de installatie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
InderdaadDankzij die konteneukers met hun genuine advantage gezanik heb ik nu weer een verse schone PC
Dat heeft ie allang gedaan, maar we weten gewoon dat hij het gemist heeft. Dus dat zal hem voor het leven tekenen. MWUUHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vraag Muck het even open te zetten voor je, zodat je kunt Mucken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nee. Eerst moet het nog donderdag MuckPGdag wordenquote:
Ze krijgt weer striemen om haar nek van touwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Eerst moet het nog donderdag MuckPGdag worden.
Dat is niet te hopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze krijgt weer striemen om haar nek van touwen
Ho eens even!quote:
Snel gegetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Speciaal voor Fles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met eendr bij
Ff tijdens een rookpauze gedaan denk ikquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef Fha het volgende:
Mijn schoonzus (of hoe noem je dat) is weer zwanger![]()
Nou feli, hopelijk gaat het nu een stuk beter. En niet meteen 8 doen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Haha, alsjeblieftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
En meteen Stockholm er ook bijKnap werk
![]()
Was erg gezellig en erg lekkerquote:
haha neuhquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou feli, hopelijk gaat het nu een stuk beter. En niet meteen 8 doen he?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef Fha het volgende:
Mijn schoonzus (of hoe noem je dat) is weer zwanger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijheid!
Nu hopen dat het beter gaat dan de vorige keren dan!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]Blijheid!
Nu hopen dat het beter gaat dan de vorige keren dan!
En dat moeten wij geloven?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ho eens even!
Ik heb niks gedaan ja.
Ik ben onschuldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |