ben in juli bachelor of sciencequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je al een diploma op master/doctoraal niveau dan?
Dus geen graduate degreequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Californium het volgende:
[..]
ben in juli bachelor of science
daarom snap ik het dus niet..... verder wil ik een PhD gaan doen... dus postdoctoral WIL ik juist halen... en verder is het geen must in UK om een Master te hebbenquote:
Ik weet niet hoe en wat he, net alleen opgezocht wat ze met een graduate degree bedoelenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef Californium het volgende:
[..]
daarom snap ik het dus niet..... verder wil ik een PhD gaan doen... dus postdoctoral WIL ik juist halen... en verder is het geen must in UK om een Master te hebben
wooohooquote:
quote:
Dan ga je niet ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... Ik moet zo uit eten met een vriend van me, maar ik heb eigenlijk geen zin
Ik ga wel in jouw plaatsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... Ik moet zo uit eten met een vriend van me, maar ik heb eigenlijk geen zin
O hahaa..... nou dan weet jij net zoveel als mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe en wat he, net alleen opgezocht wat ze met een graduate degree bedoelen
Dat stond er helemaal niet aanstellerquote:
Jep, hij betaaldquote:
Kan ik niet makenquote:
die heb ik dan weer niet... beetje onnutig om nu nog te gaan halenquote:
Weheh truequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet... beetje onnutig om nu nog te gaan halen![]()
Bachelor of science is nog een paar maanden
owww.....uiteindelijk kom jij er ook hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheh true![]()
Ik hopelijk eindelijk mijn P over een paar maanden
Dat is wat ik heb hequote:
Als het goed is heb ik binnen 2 maanden ook mijn bachelor, maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet... beetje onnutig om nu nog te gaan halen![]()
Bachelor of science is nog een paar maanden
Wel. Je zong net nog heel vals dat je heupen nooit logen!quote:
vast welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:11 schreef Californium het volgende:
[..]
owww.....uiteindelijk kom jij er ook hoor
ik ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel. Je zong net nog heel vals dat je heupen nooit logen!
Ik heb vorig jaar ergens het getuigschrift ervan gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef Aarti het volgende:
Je P bestaat toch niet meer?
quote:
Doeiquote:
Andere keer oke?quote:
Goed! Ik heb er een goed gevoel over in ieder gevalquote:
Hoi Fles! Ik ga vanavond een fotootje voor je maken! Heb net een nieuwe camera, en ga straks eten bij dat stationnetje om de hoekquote:
Okquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Andere keer oke?Anders heb ik nu echt veel te weinig namelijk hahaha
En jij gaat toch lekker uit eten joh
Wat raar, ze zeggen altijd dat ze opstarten met de preferred user settings?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog niet helemaal naar wens natuurlijk, maar er wordt aan gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |