Dezelfde discipline die ervoor zorgt dat je werkverplichtingen vertraging oplopen door FOK!?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Ik heb mezelf opgedragen het Apple pakje nog niet te openen en eerst mijn werkverplichtingen af te maken! En het gaat me lukken
Discipline
Zie je hoe erg hij zichzelf test man?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dezelfde discipline die ervoor zorgt dat je werkverplichtingen vertraging oplopen door FOK!?.
Ik heb mezelf nog niet kunnen betrappen op gay pr0n. Maar ja, als ik nu weer een tettenpost maak krijg ik een FlashNote.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dat jij op jonge homo's valt prima. Maar laat mij daar buiten
Ben alweer klaarquote:
Nee hoor, jboss is nog aan het deployen. Dan kan ik niet eens wat doen, als ik de code zou aanpassen krijg ik pas echt gedonder tijdens het testenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dezelfde discipline die ervoor zorgt dat je werkverplichtingen vertraging oplopen door FOK!?.
Wat is er met jou aan de hand vandaag?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je droomt nu over een Dreamer die anaal uitgewoond wordt door Jody Bernal?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dat jij op jonge homo's valt prima. Maar laat mij daar buiten
Wedden dat je het niet vol houdt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Ik heb mezelf opgedragen het Apple pakje nog niet te openen en eerst mijn werkverplichtingen af te maken! En het gaat me lukken
Discipline
Hulp nodig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog niet kunnen betrappen op gay pr0n. Maar ja, als ik nu weer een tettenpost maak krijg ik een FlashNote.
met de gay p0rn?quote:
Met tetten? Graagquote:
Begint te komenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Goedzoquote:
Ik zit aan de bananenmelkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
GoedzoDan drink ik mijn thee alleen op hoor, het kost veel te veel moeite om het te maken
Klinkt viesquote:
Ja, is heel lekkerquote:
Ik heb aardbeien thee uit een pannetjequote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb aardbeien thee uit een pannetje
gemaakt in een pannetjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]uit een pannetje? Uit een glas drink handiger hoor
Dat stond er niet hequote:
Het kan inderdaad maar het kost meer tijd dan ik gewend benquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat stond er niet he
Maar kan toch, maken in een pannetje
een diploma?quote:
jah... maar dat maakte mijn cv toch wel duidelijk?quote:
Waarom doe je het dan zo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Het kan inderdaad maar het kost meer tijd dan ik gewend ben
Een diploma op een bepaald niveau zelfsquote:
omdat waterkoker is doodquote:
Blijkbaar niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
jah... maar dat maakte mijn cv toch wel duidelijk?
quote:
quote:
* Fha barst in tranen uitquote:
quote:
IK BLIJF!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
OMG... we komen er net achter dat ik nr 31 ben binnen F&A binnen 6 jaar die vertrekt hier... 33 eigenlijk als je die 2 meetelt die er ook bij hingen maar niet direct op de afdeling zaten.. en de volgende vertrekt over 2 weken.
Een verloop van 5,6 personen per jaar.. bijna iedere 2 maanden een ander gemiddeld. Sniegoet...
Dus nu blijf je toch maar wel?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
OMG... we komen er net achter dat ik nr 31 ben binnen F&A binnen 6 jaar die vertrekt hier... 33 eigenlijk als je die 2 meetelt die er ook bij hingen maar niet direct op de afdeling zaten.. en de volgende vertrekt over 2 weken.
Een verloop van 5,6 personen per jaar.. bijna iedere 2 maanden een ander gemiddeld. Sniegoet...
Gaat goed daarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
Daar wil ik nog wel een weddenschap op afsluiten met je...quote:
Echt niet!quote:
Waarom dan? Als ik het zo hoor moet je rennen juistquote:
egnie!quote:
Ik wed niet met gekken en slechtzingenden!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar wil ik nog wel een weddenschap op afsluiten met je...
Heb je al een diploma op master/doctoraal niveau dan?quote:
Ik ben niet slechtzingendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wed niet met gekken en slechtzingenden!
ben in juli bachelor of sciencequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je al een diploma op master/doctoraal niveau dan?
Dus geen graduate degreequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Californium het volgende:
[..]
ben in juli bachelor of science
daarom snap ik het dus niet..... verder wil ik een PhD gaan doen... dus postdoctoral WIL ik juist halen... en verder is het geen must in UK om een Master te hebbenquote:
Ik weet niet hoe en wat he, net alleen opgezocht wat ze met een graduate degree bedoelenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef Californium het volgende:
[..]
daarom snap ik het dus niet..... verder wil ik een PhD gaan doen... dus postdoctoral WIL ik juist halen... en verder is het geen must in UK om een Master te hebben
wooohooquote:
quote:
Dan ga je niet ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... Ik moet zo uit eten met een vriend van me, maar ik heb eigenlijk geen zin
Ik ga wel in jouw plaatsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... Ik moet zo uit eten met een vriend van me, maar ik heb eigenlijk geen zin
O hahaa..... nou dan weet jij net zoveel als mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe en wat he, net alleen opgezocht wat ze met een graduate degree bedoelen
Dat stond er helemaal niet aanstellerquote:
Jep, hij betaaldquote:
Kan ik niet makenquote:
die heb ik dan weer niet... beetje onnutig om nu nog te gaan halenquote:
Weheh truequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet... beetje onnutig om nu nog te gaan halen![]()
Bachelor of science is nog een paar maanden
owww.....uiteindelijk kom jij er ook hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheh true![]()
Ik hopelijk eindelijk mijn P over een paar maanden
Dat is wat ik heb hequote:
Als het goed is heb ik binnen 2 maanden ook mijn bachelor, maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet... beetje onnutig om nu nog te gaan halen![]()
Bachelor of science is nog een paar maanden
Wel. Je zong net nog heel vals dat je heupen nooit logen!quote:
vast welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:11 schreef Californium het volgende:
[..]
owww.....uiteindelijk kom jij er ook hoor
ik ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel. Je zong net nog heel vals dat je heupen nooit logen!
Ik heb vorig jaar ergens het getuigschrift ervan gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef Aarti het volgende:
Je P bestaat toch niet meer?
quote:
Doeiquote:
Andere keer oke?quote:
Goed! Ik heb er een goed gevoel over in ieder gevalquote:
Hoi Fles! Ik ga vanavond een fotootje voor je maken! Heb net een nieuwe camera, en ga straks eten bij dat stationnetje om de hoekquote:
Okquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Andere keer oke?Anders heb ik nu echt veel te weinig namelijk hahaha
En jij gaat toch lekker uit eten joh
Wat raar, ze zeggen altijd dat ze opstarten met de preferred user settings?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog niet helemaal naar wens natuurlijk, maar er wordt aan gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |