Dat stond er niet hequote:
Het kan inderdaad maar het kost meer tijd dan ik gewend benquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat stond er niet he
Maar kan toch, maken in een pannetje
een diploma?quote:
jah... maar dat maakte mijn cv toch wel duidelijk?quote:
Waarom doe je het dan zo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Het kan inderdaad maar het kost meer tijd dan ik gewend ben
Een diploma op een bepaald niveau zelfsquote:
omdat waterkoker is doodquote:
Blijkbaar niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
jah... maar dat maakte mijn cv toch wel duidelijk?
quote:
quote:
* Fha barst in tranen uitquote:
quote:
IK BLIJF!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
OMG... we komen er net achter dat ik nr 31 ben binnen F&A binnen 6 jaar die vertrekt hier... 33 eigenlijk als je die 2 meetelt die er ook bij hingen maar niet direct op de afdeling zaten.. en de volgende vertrekt over 2 weken.
Een verloop van 5,6 personen per jaar.. bijna iedere 2 maanden een ander gemiddeld. Sniegoet...
Dus nu blijf je toch maar wel?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
OMG... we komen er net achter dat ik nr 31 ben binnen F&A binnen 6 jaar die vertrekt hier... 33 eigenlijk als je die 2 meetelt die er ook bij hingen maar niet direct op de afdeling zaten.. en de volgende vertrekt over 2 weken.
Een verloop van 5,6 personen per jaar.. bijna iedere 2 maanden een ander gemiddeld. Sniegoet...
Gaat goed daarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
Daar wil ik nog wel een weddenschap op afsluiten met je...quote:
Echt niet!quote:
Waarom dan? Als ik het zo hoor moet je rennen juistquote:
egnie!quote:
Ik wed niet met gekken en slechtzingenden!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar wil ik nog wel een weddenschap op afsluiten met je...
Heb je al een diploma op master/doctoraal niveau dan?quote:
Ik ben niet slechtzingendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wed niet met gekken en slechtzingenden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |