Verse vis in limboland? HOAX!quote:Op woensdag 28 januari 2009 06:52 schreef Klonk het volgende:
Goeie reis DM
en in huize Klonk is het geen gehaktdag vandaag maar lekkere verse vis dag die ik straks ga halen enzo
Welnee, elk meer in Duistland heet zee/see, dus het hoeft niet van ver te komenquote:
Tsukijiquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:27 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, elk meer in Duistland heet zee/see, dus het hoeft niet van ver te komen
Nog niet hoor.. Zo makkelijk komt men hier niet van me afquote:
Oh... ik dacht, je vind t tijd om naar bed te gaan, dan ga je vast naar bedquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:20 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nog niet hoor.. Zo makkelijk komt men hier niet van me af
Ja daarom zei ik ook "zo".. Maar aangezien ik nu net aan een kop soep ben begonnen.. Zal het wel een uurtje of 9 wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh... ik dacht, je vind t tijd om naar bed te gaan, dan ga je vast naar bed
Morgen LL
hmm..quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, op werk en weer onder de jeukbulten... en volgens mij geen kutmuggenbulten, maar emer een allergische reactie of zo... al zou ik niet weten waarop.
Daar kom je vaak toch niet achter. Vage 'dingen' zijn het altijd...quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, op werk en weer onder de jeukbulten... en volgens mij geen kutmuggenbulten, maar emer een allergische reactie of zo... al zou ik niet weten waarop.
Ik las dat fysieke inspanning en kou een oorzaak kunnen zijn... laat ik nou zowel gisterenmiddag als vanochtend door de kou hebben gefietst...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm..
Ik vroeg me gisteren af wat die bultjes op mn benen waren
Wat hebben wij gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |