Welke reclame? Ik ken m niet geloof k...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:17 schreef Fha het volgende:
WeheheheheEn toch vind ik die nieuwe reclame van Heineken echt leuk
![]()
Het begint met een vrouw die haar nieuwe huis laat zien aan haar vriendinnen. Dan komen ze bij de geweldige inloop kast vol met.. pff schoenen ofzo? Al die vrouwen vet blij schreeuwen/krijsen/vandatvrouwengedoe. Dan hoor je even later keihard allemaal mannen schreeuwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Welke reclame? Ik ken m niet geloof k...
Oh die ken ik wel ja! Die is leuk inderdaad!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Het begint met een vrouw die haar nieuwe huis laat zien aan haar vriendinnen. Dan komen ze bij de geweldige inloop kast vol met.. pff schoenen ofzo? Al die vrouwen vet blij schreeuwen/krijsen/vandatvrouwengedoe. Dan hoor je even later keihard allemaal mannen schreeuwenVrouwen in Huh-mode naar beneden om te kijken wat er is.. Heeft die man zo'n zelfde kast maar dan vol met Heineken
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
Al die vrouwen vet blij schreeuwen/krijsen/vandatvrouwengedoe.
Haha bedankt dat je dat even komt meldenquote:
hihihihiquote:
je keek!quote:
Tegen de tijd dat ik de bewuste zender gevonden heb zijn het verschrompelde theezakjesquote:
Hahhahahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik de bewuste zender gevonden heb zijn het verschrompelde theezakjes
Het eerste denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Pien85 het volgende:
Fles... Heb je mn vraag gemist? Of mis ik jouw antwoord?
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef Pien85 het volgende:
Poeh he... mijn buik zit vol
Oh Fles, heb je dat lego ding nog gekocht die je wilde hebben?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeBen de hele dag bezig geweest met herinstalleren van de PC
Dat is echt deprimerend..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeBen de hele dag bezig geweest met herinstalleren van de PC
Er was reclamequote:
Ging dat niet over tieten dan?quote:
Scheisse.quote:
Blijkbaar niet. Misschien wel over bierquote:
Of BBQquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Misschien wel over bier.
Aan de ene kant wel ja. Aan de andere kant heb ik nu weer fijn een schone PCquote:
Positef kijken!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel ja. Aan de andere kant heb ik nu weer fijn een schone PC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |