burnquote:De zanger van de Thaise popgroep Burn wordt verdacht van onachtzaamheid, omdat hij tijdens de jaarwisseling vuurwerk afstak in een disco in Bangkok.
Klopt, maar de spaarzame die ik hier met zie rondlopen zijn toch wel sappig om aan te zien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 06:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
meisjes komen met en zonder beugels
Half halfquote:
Ach loop niet te piepen.. Ga dan eens een keer met de fiets boodschappen doen of kom savonds eens van die bank afquote:
hier ook geen gehakt vandaagquote:Op woensdag 28 januari 2009 06:52 schreef Klonk het volgende:
Goeie reis DM
en in huize Klonk is het geen gehaktdag vandaag maar lekkere verse vis dag die ik straks ga halen enzo
quote:Op woensdag 28 januari 2009 06:59 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ach loop niet te piepen.. Ga dan eens een keer met de fiets boodschappen doen of kom savonds eens van die bank af
ik heb geen bankquote:Op woensdag 28 januari 2009 06:59 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ach loop niet te piepen.. Ga dan eens een keer met de fiets boodschappen doen of kom savonds eens van die bank af
Zo, da's niet niets. Ik kan nog wel een kilootje of 10 gebruiken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ben sinds maart afgelopen jaar 28 kilo afgevallen, dus dat hoef je mij niet te vertellen
quote:
Heren!quote:
Ik ook. Erbij...quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo, da's niet niets. Ik kan nog wel een kilootje of 10 gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |