quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Even gedoucht en geschoren. Hoeft dat morgen ochtend niet meer
Het blijft nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nu nog warmer, en dan ben ik gelukkig
Ging jij morgen nog foto van station in amstelveen maken trouwens? Of ist nie meer nodig na mijn foto van net?
Ik scheer me altijd sochtends, maar wil voor morgen geen enkel risico nemen dat ik te laat benquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Fha het volgende:
[..]scheelt weer. Ik word sagerijnig van sochtends douchen dus ik douche altijd savonds haha
gaat goed komenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik scheer me altijd sochtends, maar wil voor morgen geen enkel risico nemen dat ik te laat ben
Waarom specifiek voor morgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik scheer me altijd sochtends, maar wil voor morgen geen enkel risico nemen dat ik te laat ben
Sheridans en lego kan ik zonder levenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het blijft nodigMaar of het morgen gaat gebeuren.... Heb nog geen lego gekocht he, en ook nog geen Sheridan's
Wel voor eventjes natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sheridans en lego kan ik zonder levenVraag is: kan jij leven zonder zelfgemaakte foto van dat bordje?
quote:
Duidelijk.quote:
Ik heb nog steeds niks over een klus gehoord trouwens. We kunnen wat mij betreft nog steeds gewoon morgen datenquote:
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niks over een klus gehoord trouwens. We kunnen wat mij betreft nog steeds gewoon morgen daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |