Wát een leuke woordspeling zeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
De hamvraag van dit topic is natuurlijk:
Vooral groente / salades geloof ik......quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat had ze in haar boodschappenmandje/wagentje
Komkommersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat had ze in haar boodschappenmandje/wagentje
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Vooral groente / salades geloof ik......
De middelste.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee hoe SHE eruit ziet...
Utrechtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef jimmyrodgers het volgende:
welke plaats? wil ook stalken.
Ik ga geen uitlatingen doen over mijn mening over aantrekkingskracht van SHE tot het mannelijk geslacht.... dat zal eenieder als de fotoos gemaakt zijn voor zichzelf moeten bepalen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:24 schreef 49R het volgende:
En jij snel naar huis om je (niet meer zo) kleine pietermans een slinger te geven zeker....
Natuurlijk gedrag hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:24 schreef 49R het volgende:
En jij snel naar huis om je (niet meer zo) kleine pietermans een slinger te geven zeker....
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:31 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Ik ga geen uitlatingen doen over mijn mening over aantrekkingskracht van SHE tot het mannelijk geslacht.... dat zal eenieder als de fotoos gemaakt zijn voor zichzelf moeten bepalen.
Ik heb het gevoel dat iedereen op FOK! denkt dat SHE Yolanthe Cabau van Kasbergen is.....
Maar dat is ze niet![]()
Misschien ergens toch stiekem familielid??
Misschien als SHE hier binnenkomt wil ze dat je wel vertellen.quote:
SHE zou nooit meerdere uitroeptekens achter elkaar plaatsen, daar staat ze boven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
Ik kwam RoodWitBlauw tegen bij de Albert Heijn!! haha she is ook iemand tegengekomen
klb topic
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had haast, dus ik moest wel naar de Appie![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik maar denken dat SHE de Appie had afgezworen.
Ik zou alleen gluren, en niet de ballen heben om wat te zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Dit is al de 3e keer dat iemand mij midden in de Appie aanspreek met ' hey, ben jij SHE '
Schaam je je toch dood?
Wat moeten omstanders wel niet denken als iemand tegen je zegt : Hey, jij bent toch SHE?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Dit is al de 3e keer dat iemand mij midden in de Appie aanspreek met ' hey, ben jij SHE '
Schaam je je toch dood?
deze man was niet bang! Hij stotterde niet eens!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Ik zou alleen gluren, en niet de ballen heben om wat te zeggenwel op internet natuurlijk EINZ!!!1
Sorry als ik je in verlegenheid heb gebracht. Zal het volgende keer anders aanpakkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Het is al zo druk daarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:04 schreef Shoombak het volgende:
Maargoed, welke AH moeten we nou zijn?
Ergens in Utrecht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:04 schreef Shoombak het volgende:
Maargoed, welke AH moeten we nou zijn?
Alles voor een goede slechte grapquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:05 schreef SHE het volgende:
Mijn feilloze mensenkennis zegt mij dat jij er nog gestoord genoeg voor bent ook
Ik kliktequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
Ik kwam RoodWitBlauw tegen bij de Albert Heijn!! haha she is ook iemand tegengekomen
klb topic
iig 1 iemand die het opbiechtquote:
Die is al bezet inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef SHE het volgende:
I wish!
Ik blijf in het Utrechtse. Ik heb helaas nog geen prins gevonden met een kasteeltje in Maastricht. Zou er zo voor tekenen.
Hey, jij bent toch Georgina?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Ik zeg het je : www.albert.nlquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:33 schreef SHE het volgende:
Kan niet, want ik ga nooit meer naar de AH
zeg ik steeds
hoop voor je dat je gau verhuisd, ik zie die mensen die echt helemaal geen leven hebbenalle supermarkten i jou wijk checkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:33 schreef SHE het volgende:
Kan niet, want ik ga nooit meer naar de AH
zeg ik steeds
Die heb ik in het verleden vaak gebruikt! Ware het niet dat veel producten vaak niet bestelbaar bleken, danwel dat mijn groenten gedeukt aankwamen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik zeg het je : www.albert.nl
Opeens werkt half fok bij albert.nl
Zulke lekkere als SHE onthoud je welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef WjeroneW het volgende:
Hmm, ik zou dat dus nooit vragen.
Ik zal ook nooit afvragen: Hé zou dat een FOK!ker zijn?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:22 schreef MASD het volgende:
[..]
SHE zou nooit meerdere uitroeptekens achter elkaar plaatsen, daar staat ze boven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net posten "SHE bij de AH? HOAX!!".quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Heej does niet zo lelijk tegen mn Moeder. Lambalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wilde net posten "SHE bij de AH? HOAX!!".
Courgette, komkommer, inhoud voor de salade haal je op de markt en de rest bij een andere supermarkt![]()
verraaier
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef TJDoornbos het volgende:
AHWTF????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt???
Als ik zometeen naar huis ga, gooi ik de ruiten in met die kankerkomkommer![]()
( excusez le mot! )
Je hebt gelijk hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wilde net posten "SHE bij de AH? HOAX!!".
Courgette, komkommer, inhoud voor de salade haal je op de markt en de rest bij een andere supermarkt![]()
verraaier
Toch een komkommer he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer <----
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Serieus ze krijgen van mij geen cent meer!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef SHE het volgende:
[..]
WTF????
Echt???
( excusez le mot! )
Geen kutkomkommer ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef SHE het volgende:
[..]
WTF????
Echt???
( excusez le mot! )
Ja daar baal je vast enorm van, al die aandacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Schaam je je toch dood?
En een fijne keukentafel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:23 schreef Oksel het volgende:
Ik zal je nog wat verklappen.. ze heeft (of had) konijnen door d'r keuken rondrennen. Spannend joh!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef SHE het volgende:
I wish!
Ik blijf in het Utrechtse. Ik heb helaas nog geen prins gevonden met een kasteeltje in Maastricht. Zou er zo voor tekenen.
Dat wilde ik net zeggen. Niks van gemerkt in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nooit een afwasteil gehad?
Betere vraag:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Wat deed je met die komkommer?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef TJDoornbos het volgende:
AHBij deze een nominatie voor de meest verrassende spoiler van '09!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierbij genomineerd voor 'woord van het jaar' 2009.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef SHE het volgende:
[..]
met die kankerkomkommer![]()
( excusez le mot! )
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Wat een dieptepunt weer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:52 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Betere vraag:
Wat moet jij met zowel een komkommer als een courgette, dat past toch nooit?
Puberhumorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:52 schreef dikkemongul het volgende:
Betere vraag:
Wat moet jij met zowel een komkommer als een courgette, dat past toch nooit?
Dat jij dat zo spannend vindtquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:24 schreef Misstique het volgende:
Spannend hoor! Tjonge, je maakt wat mee!.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat jij dat zo spannend vindtIkzelf vind er niet veel spannends aan.
En als dat al niet de toon aangeeft, is de opmerking zelf genoeg doordrenkt van sarcasme, leek me.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
!
Probeer eens PI's te lezen.
Dát, of hij beseft dat je sarcastisch bent en speelt daar op in om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
En als dat al niet de toon aangeeft, is de opmerking zelf genoeg doordrenkt van sarcasme, leek me.
Heb ik me tóch weer vergist..
Geef hem maar een uitweg. Hij zal weldra jouw opmerking bevestigen. Let op mijn woorden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Dát, of hij beseft dat je sarcastisch bent en speelt daar op in om reacties uit te lokken.
One mind.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geef hem maar een uitweg. Hij zal weldra jouw opmerking bevestigen. Let op mijn woorden.
Nee hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geef hem maar een uitweg. Hij zal weldra jouw opmerking bevestigen. Let op mijn woorden.
Jouw opinie staat gelijk aan de opinie van heel FOK!?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Nee hoorAls uitweg zeg jij nu dat het sarcasme is, omdat je erachter bent gekomen dat jouw post eigenlijk een opmerking was die algemeen gezien niet aan de gemiddelde FOK!-opinie voldeed.
Nou, je mag denken wat je wilt, maar ik vermoed toch wel degelijk dat menig FOK!ker (of beter gezegd, weldenkend mens) die comment zou ervaren als ietwat overdreven. Wat is er nou zo bijzonder aan het feit dat iemand een bepaald persoon treft in een lokale supermarkt? Jij zegt meteen dat het spannend is en dat TS een hoop meemaakt, waarop ik zeg dat dat wel meevalt en het totaal niet spannend is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jouw opinie staat gelijk aan de opinie van heel FOK!?
Heb je wel vaker last van grootheidswaanzin?.
Zie je die PI bij mn post? Lees je de toonzetting van mn post?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef Samsonneke het volgende:
Makkelijk om jezelf dan achter het "sarcasme" woordje te schuilen, terwijl je het wel degelijk meende.
holy fuck zeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Viel reuze tegen hoor, daarvoor heeft ze teveel eigendunk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef S1nn3rz het volgende:
she is volgens mij wel lekker gewillig in bed.
Wat moet jij je klein voelen in de aanwezigheid van zoveel wijsheid. Dat hij zich überhaupt verlaagd heeft om een conversatie met je aan te gaan is een hele eer op zich.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Misstique het volgende:
Zo hey, wat is die Samsonneke toch enorm intelligent en wat heeft hij me tuk..
Mwoah, intelligent wil ik mezelf beslist niet noemen. Ik ben niet de domste, maar verre van de slimste. Daarnaast acht ik mijzelf wel degelijk "interpretabel", daar ik toch inzag dat jouw eerste comment helemaal niet sarcastisch was, terwijl je dit wel beweerde.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Misstique het volgende:
Zo hey, wat is die Samsonneke toch enorm intelligent en wat heeft hij me tuk..
Samsonneke = iedereen?quote:
Ik voel me ook zeer gevleid. Deze dag zal me heugen tot het einde der tijden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat moet jij je klein voelen in de aanwezigheid van zoveel wijsheid. Dat hij zich überhaupt verlaagd heeft om een conversatie met je aan te gaan is een hele eer op zich.
ik heb het ff nagelezen en je zit gewoon fout. period. (niet dat ik zo slim ben, maar dit is overduidelijk).quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Mwoah, intelligent wil ik mezelf beslist niet noemen. Ik ben niet de domste, maar verre van de slimste. Daarnaast acht ik mijzelf wel degelijk "interpretabel", daar ik toch inzag dat jouw eerste comment helemaal niet sarcastisch was, terwijl je dit wel beweerde.
Nu kun je mij wel gaan verwijten om van alles en nog wat, maar iedereen heeft door dat jij je probeert te verschuilen achter het woordje "sarcasme".
Waarom geef je het niet gewoon toe?
Dr hebben slechts enkelen gereageerd van de duizenden views die dit topic heeft. Maar goed, je hebt gelijk dat ik niet voor iedereen kan spreken. Dat neem ik dan ook terug.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Samsonneke = iedereen?
Misschien moet je ff de overige reacties hier lezen en inzien dat iedereen behalve jij mn opmerking wel gelijk zag als sarcastisch.!!
Je weet pas echt of iemand een Belg is als je hem in een kamer met kinderen stopt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Samsom, das Belgisch toch. Fuckin' figures, zoveel domheid.
Ik durfde het niet te zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal nooit wegrennen wanneer ik 100% zeker weet dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik heb het ff nagelezen en je zit gewoon fout. period. (niet dat ik zo slim ben, maar dit is overduidelijk).
dus wegrennen met je staart tussen de benen voordat het te laat is, is het enige advies wat ik je nog kan geven.
En wanneer je weet dat je 100% ongelijk hebt, zoals nu, ren je dan wel weg?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik zal nooit wegrennen wanneer ik 100% zeker weet dat ik gelijk hebOokal keert de ganse wereld tegen me.
Hij doet tóch weer een poging. Tegen zoveel domheid kan ik niks beginnen. Ik heb mn best gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Hier lul jij je echt nooit en te nimmer meer uit, echt niet.
Verlies? Welk verlies?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wanneer je weet dat je 100% ongelijk hebt, zoals nu, ren je dan wel weg?
Echt, je hebt geen poot om op te staan, je zet jezelf per post meer en meer voor lul.
Erken je verlies.....
Je moet hem adoreren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wanneer je weet dat je 100% ongelijk hebt, zoals nu, ren je dan wel weg?
Echt, je hebt geen poot om op te staan, je zet jezelf per post meer en meer voor lul.
Erken je verlies.....
Wat een __Held__quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Kunnen we voor Samsonneke geen tagje regelen? En een adoratietopic? En een vaste column op de frontpage zodat hij zijn wijsheid met de hele wereld kan delen?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en de downsyndroom plaatjes hoeven ook weer niet, die mensen hoeven niet nog meer beledigd te worden.
Je hapt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef Misstique het volgende:
Okay, ik probeer het nog 1 keer: De teloorgang van de PI.
Lees dat ff Samson, wil je?.
Beetje Laat Samson, maar :quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:49 schreef Samsonneke het volgende:
Al die agressieve FOK!kers die als een kudde hongerige leeuwen op een mals stukje vlees afspringen
Nee lieve mensen, neem alsjeblieft nooit meer een vlaams sprekende hond serieus
En voor de wijsneuzen onder ons die meteen met volle borst van de daken gaan roepen dat ik mijzelf nu een uitweg probeer creëren: ga vooral je gangMijn posthistorie had me allang moeten verraden, het verbaast me dat zoveel FOK!kers naar me happen.
En props voor MADS, die het wel inzag
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Busted.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:48 schreef Triggershot het volgende:
Alsof we niet weten dat Misstique de PI's veel later heeft geplaatst, de tijd van haar windows terug heeft gezet om de tijd te manipuleren, met de edithistory heeft gemessed via de account van haar man en via de Mysql database heeft gespeeld met de volgorde van de reacties om maar even te doen alsof Samsonneke ongelijk heeft.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:49 schreef Samsonneke het volgende:
Al die agressieve FOK!kers die als een kudde hongerige leeuwen op een mals stukje vlees afspringen
Nee lieve mensen, neem alsjeblieft nooit meer een vlaams sprekende hond serieus
En voor de wijsneuzen onder ons die meteen met volle borst van de daken gaan roepen dat ik mijzelf nu een uitweg probeer creëren: ga vooral je gangMijn posthistorie had me allang moeten verraden, het verbaast me dat zoveel FOK!kers naar me happen.
En props voor MADS, die het wel inzag
Dat dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:53 schreef MASD het volgende:
Kom op, alsof jullie je nooit dom voordoen zodat ieder pretentieus persoon in het topic op je gaat happen.Zulke dingen moet je herkennen.
Die heb ik bij je achtergelaten destijds!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nooit een afwasteil gehad?
Uiteraard wel. Het punt is alleen dat ik Samsonneke nog nooit iets zinnigs heb zien posten en dan dient de vraag zich aan of het een act is of dat hij er gewoon 'speciaal' is. Ik blijf bij het laatste.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:53 schreef MASD het volgende:
Kom op, alsof jullie je nooit dom voordoen zodat ieder pretentieus persoon in het topic op je gaat happen.Zulke dingen moet je herkennen.
Ik neem je niet serieus, ik vind je dom, da's heel wat anders.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat dus
Sowieso, mensen die de een user met de naam "Samsonneke" met als ondertitel "Moahhh Gertjuh" serieus nemen
I second that.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Het punt is alleen dat ik Samsonneke nog nooit iets zinnigs heb zien posten en dan dient de vraag zich aan of het een act is of dat hij er gewoon 'speciaal' is. Ik blijf bij het laatste.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig gaan we lekker ontopic. Maar het briljante argument dat je mensen om hun Nickname niet serieus moet nemen op een forum, priceless.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik geloof dat ik mezelf dus prima aanvul, ik nam hem namelijk gewoon serieus om zijn nicknamequote:
Snap je dan niet dat ik doelde op de combinatie van de nickname en de ondertitel?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mezelf dus prima aanvul, ik nam hem namelijk gewoon serieus om zijn nickname.
Verder nog iets?
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Oeh, die is onder de gordelquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat iemand vroeg "Hoi, ben jij Yvonne?"
Zo makkelijk toegeven, je valt echt van je voetstuk nu.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef Samsonneke het volgende:
Oké, ik geef het toe. Ik dacht inderdaad dat ze niet sarcastisch was en daarom ging ik er zo uitgebreid op in. Mijn excuses.
Ja, de sociale werkplaats moet natuurlijk wel draaiende gehouden wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:19 schreef Samsonneke het volgende:
Hoe dan ook, het was leuk voor vandaag, maar nu moet deze rothond weer aan het werk.
Bedankt voor het smakelijke gelach dat jullie mij gegeven hebben!
Toedeloe![]()
Dat kan Samsonneke prima in zijn eentje !quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, de sociale werkplaats moet natuurlijk wel draaiende gehouden worden
Wat doe je met die komkommer? WINK WINK HINT HINTquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Die heb ik geraspt en met knoflook door een bak kwark gegooid. Dat sausje heb ik gebruikt als dip voor mijn gegrilde courgette.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat doe je met die komkommer? WINK WINK HINT HINT
Die op de straatweg kom ik weleens, als ik bij de Aldi gezichtscreme heb gehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:32 schreef Ludootje het volgende:
Komt SHE ook wel eens bij de Appie op Overvecht, Straatweg (die aan het begin dan) of Damstraat? Kan ik in RL gaan lurken
Zoiets dus?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Die heb ik geraspt en met knoflook door een bak kwark gegooid. Dat sausje heb ik gebruikt als dip voor mijn gegrilde courgette.
Hence, veel proteinen , weinig vet , ontzettend lekker
nee ; dittum:quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zoiets dus?
[ afbeelding ]
Waarom niet gewoon alles in een blender dumpen? Zo doe ik het als ik gezond wil eten.
Ik wil jouw tafeltje wel dekken hoor Rippeliequote:Op woensdag 28 januari 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
Lekker SHEKun je geen tafeltje dekje service beginnen?
Je gaat toch niet naar een AH op de Veluwe als je het daar gewoon bij d'n boer allemaal vers kunt krijgenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wanneer kom je eens op de veluwe in een AH SHE...
aan de andere kant... ik kom bijna nooit in de supermarkt?
ik wil jullie tafeltjes ook wel dekkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil jouw tafeltje wel dekken hoor Rippelie
HAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Ik wil mijn onderbroekje bevlekkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:30 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
ik wil jullie tafeltjes ook wel dekken
Jaloers?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Nu weten we het wel dat ie she tegen kwam.
Gooi hem maar dicht
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Je weet pas echt of iemand een Belg is als je hem in een kamer met kinderen stopt.
Wat is een interpretabel vermogen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie je die PI bij mn post? Lees je de toonzetting van mn post?
Zelden iemand hier tegengekomen met zo weinig interpretabel vermogen..
Dat vermogen interpreteert ieder anders. Ergo: er valt geen concluderend antwoord te geven op deze vraag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:12 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Wat is een interpretabel vermogen?
Jouw interpretatie spreekt mij aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dat vermogen interpreteert ieder anders. Ergo: er valt geen concluderend antwoord te geven op deze vraag.
doe jij eens receptje PMmen plus hoe het met je is erin vermelden!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Die heb ik geraspt en met knoflook door een bak kwark gegooid. Dat sausje heb ik gebruikt als dip voor mijn gegrilde courgette.
Hence, veel proteinen , weinig vet , ontzettend lekker
Ik wou dat ik die luxe had...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Die op de straatweg kom ik weleens, als ik bij de Aldi gezichtscreme heb gehaald![]()
Overvecht kom ik nooit![]()
Ik kom eigenlijk maar zelden de binnenstad uit
ik zou nog stiekem eens naar utrecht gaan alleen maar om je op te zoeken in de AH en te zeggen ben jij SHE?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
wat Mirjam zegtquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
veeg de stront uit je ogen en lees de 10.000 topics die daar al over gingen
Is dit een ja of een nee?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
veeg de stront uit je ogen en lees de 10.000 topics die daar al over gingen
Nee, das de stront in pakspul's ogenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:00 schreef Jarno het volgende:
Hey, opgefokte crew en een MEDje. Ik ruik een rel!.
ik moest lachenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, das de stront in pakspul's ogen.
wtfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
1 courgette
1 komkommer
Welke fotoshoot?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:04 schreef blup het volgende:
[..]
wtf
Heeft dat iets te maken met de fotoshoot?
Hoer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
klb topic
Maar wel trots een topic openen dat je haar gezien hebtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Je kan beter fotoos maken van haar gezicht wat mooi is dan haar lichaam.
Chubby girl with a lot of chunk in the trunk.
Begrijp wel waarom ze terug krabbelt
Goed punt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar een AH op de Veluwe als je het daar gewoon bij d'n boer allemaal vers kunt krijgen
Hypocriet, lees je eigen topic eens door, met name je OPquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef RoodWitBlauw het volgende:
quote:Dus na een paar rondjes door de winkel en een paar keer gluren wist ik het zeker! SHE it is!
Hij geeft daar toch geen oordeel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hypocriet, lees je eigen topic eens door, met name je OP
[..]
Ik waardeer je nonchalante breezer-foto in je fobo nog altijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef Ripley het volgende:
En het zijn altijd mensen zonder FoBo die zoiets posten
http://www.urbandictionar(...)k%20in%20the%20trunkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef RoodWitBlauw het volgende:
In de OP zit hij de juichen dat er een shoot komt, zelfs na haar gezien te hebben. Om maar te zwijgen over zijn rondjes geloop en gegluur om zeker te weten dat het SHE is, om maar te zwijgen over dat hij een topic opende van blijdschap.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij geeft daar toch geen oordeel?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ban? Zo ver ik zie in MED is ze alleen mod af en een faalhaas, maar heeft ze geen banquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo slap, dat natrappen bij iemand die zich door een ban niet kan verdedigen.![]()
Volgens fokstandaard betekend a lot of chunk trouwens waarschijnlijk dat ze gewoon echt tieten en een kont heeft. Walgelijk inderdaad, van die vrouwen die er ook echt uitzien als vrouwen.![]()
Nee daarom post ze ook onder een kloon haar weerwoord.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ban? Zo ver ik zie in MED is ze alleen mod af en een faalhaas, maar heeft ze geen ban
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Eerst je tig malen aftrekken op je "ontmoeting" en nu krijg je haar niet echt bloot te zien en nu is ze ineens "Chubby"
Ik vraag me af wie nu erger is, de user of de mod.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Eerst je tig malen aftrekken op je "ontmoeting" en nu krijg je haar niet echt bloot te zien en nu is ze ineens "Chubby"
Zoals ik al ergens anders schreef: zo schat ik Fok! niet in. Ik denk dat ze gewoon zelf haar account inactief heeft gemaakt en daarom een kloon nodig heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Nee daarom post ze ook onder een kloon haar weerwoord.![]()
Ze heeft een ban.Die worden niet altijd in MED gezet hoor.
Spekkontquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo slap, dat natrappen bij iemand die zich door een ban niet kan verdedigen.![]()
Volgens fokstandaard betekend a lot of chunk trouwens waarschijnlijk dat ze gewoon echt tieten en een kont heeft. Walgelijk inderdaad, van die vrouwen die er ook echt uitzien als vrouwen.![]()
Laat eens een foto van jou zien of ben je daar te bang voorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Sja, dan moet je ook niet zelf met het idee komen om in je blote kont op de foto te gaan, daar heeft niemand dr toe gedwongen hoor. Daar vraag je natuurlijk een klein beetje aandacht doorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:59 schreef Yamanaka het volgende:
Fokkers, dude's....
Get a fucking life!
Wat een stalk topic zeg. Ze is maar een vrouw!(Geen idee hoe ze eruit ziet, ken der niet eens, maar ze is blijkbaar erg mooi als men haar stalkt).
Wat moet zij wel niet denken van die fok stalkers die der aanpraten en begluren...
Laat haar lekker der ding doen, en doe het zelf ook.
Of dat moet je ding zijn natuurlijk.![]()
Waar ga je naar de AH dan bij het Retail-park?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Stel je voor:
Ik zou foto's van mijn leuter maken en ze vanavond online gooien voor het belang van FOK!
Boh, dan zou iedereen me willen spotten bij de Albert.
http://www.ciao-shopping.nl/Cameralenzen_en_filters_20045_2-zoomlens?AID=1&KID=117218&s_kwcid=zoomlens%20macro|2280682757quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Stel je voor:
Ik zou foto's van mijn leuter maken en ze vanavond online gooien voor het belang van FOK!
Uhm, als je je naaktfoto's voor veel geld aanbiedt en je levert ze na betaling niet lok je natuurlijk uit dat mensen het over je zullen hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:59 schreef Yamanaka het volgende:
Fokkers, dude's....
Get a fucking life!
Wat een stalk topic zeg. Ze is maar een vrouw!(Geen idee hoe ze eruit ziet, ken der niet eens, maar ze is blijkbaar erg mooi als men haar stalkt).
Wat moet zij wel niet denken van die fok stalkers die der aanpraten en begluren...
Laat haar lekker der ding doen, en doe het zelf ook.
Of dat moet je ding zijn natuurlijk.![]()
Zeg, kunnen we niet gewoon hoe-heet-ze-ook-alweer van jouw icon inschakelen ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Stel je voor:
Stacey.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zeg, kunnen we niet gewoon hoe-heet-ze-ook-alweer van jouw icon inschakelen ?
al de MED van Danny gelezen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, als je je naaktfoto's voor veel geld aanbiedt en je levert ze na betaling niet lok je natuurlijk uit dat mensen het over je zullen hebben
En dan ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:03 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
foto's van SHE, d'r huis, etc aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |