Wat moeten omstanders wel niet denken als iemand tegen je zegt : Hey, jij bent toch SHE?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had haast, dus ik moest wel naar de Appie![]()
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Dit is al de 3e keer dat iemand mij midden in de Appie aanspreek met ' hey, ben jij SHE '
Schaam je je toch dood?
deze man was niet bang! Hij stotterde niet eens!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Ik zou alleen gluren, en niet de ballen heben om wat te zeggenwel op internet natuurlijk EINZ!!!1
Sorry als ik je in verlegenheid heb gebracht. Zal het volgende keer anders aanpakkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Dit is al de 3e keer dat iemand mij midden in de Appie aanspreek met ' hey, ben jij SHE '
Schaam je je toch dood?
Het is al zo druk daarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:04 schreef Shoombak het volgende:
Maargoed, welke AH moeten we nou zijn?
Ergens in Utrecht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:04 schreef Shoombak het volgende:
Maargoed, welke AH moeten we nou zijn?
Alles voor een goede slechte grapquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:05 schreef SHE het volgende:
Mijn feilloze mensenkennis zegt mij dat jij er nog gestoord genoeg voor bent ook
Ik kliktequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
Ik kwam RoodWitBlauw tegen bij de Albert Heijn!! haha she is ook iemand tegengekomen
klb topic
iig 1 iemand die het opbiechtquote:
Die is al bezet inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef SHE het volgende:
I wish!
Ik blijf in het Utrechtse. Ik heb helaas nog geen prins gevonden met een kasteeltje in Maastricht. Zou er zo voor tekenen.
Hey, jij bent toch Georgina?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Ik zeg het je : www.albert.nlquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:33 schreef SHE het volgende:
Kan niet, want ik ga nooit meer naar de AH
zeg ik steeds
hoop voor je dat je gau verhuisd, ik zie die mensen die echt helemaal geen leven hebbenalle supermarkten i jou wijk checkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:33 schreef SHE het volgende:
Kan niet, want ik ga nooit meer naar de AH
zeg ik steeds
Die heb ik in het verleden vaak gebruikt! Ware het niet dat veel producten vaak niet bestelbaar bleken, danwel dat mijn groenten gedeukt aankwamen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik zeg het je : www.albert.nl
Opeens werkt half fok bij albert.nl
Zulke lekkere als SHE onthoud je welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef WjeroneW het volgende:
Hmm, ik zou dat dus nooit vragen.
Ik zal ook nooit afvragen: Hé zou dat een FOK!ker zijn?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:22 schreef MASD het volgende:
[..]
SHE zou nooit meerdere uitroeptekens achter elkaar plaatsen, daar staat ze boven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net posten "SHE bij de AH? HOAX!!".quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Heej does niet zo lelijk tegen mn Moeder. Lambalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wilde net posten "SHE bij de AH? HOAX!!".
Courgette, komkommer, inhoud voor de salade haal je op de markt en de rest bij een andere supermarkt![]()
verraaier
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef TJDoornbos het volgende:
AHWTF????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt???
Als ik zometeen naar huis ga, gooi ik de ruiten in met die kankerkomkommer![]()
( excusez le mot! )
Je hebt gelijk hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wilde net posten "SHE bij de AH? HOAX!!".
Courgette, komkommer, inhoud voor de salade haal je op de markt en de rest bij een andere supermarkt![]()
verraaier
Toch een komkommer he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer <----
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Serieus ze krijgen van mij geen cent meer!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef SHE het volgende:
[..]
WTF????
Echt???
( excusez le mot! )
Geen kutkomkommer ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef SHE het volgende:
[..]
WTF????
Echt???
( excusez le mot! )
Ja daar baal je vast enorm van, al die aandacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Schaam je je toch dood?
En een fijne keukentafel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:23 schreef Oksel het volgende:
Ik zal je nog wat verklappen.. ze heeft (of had) konijnen door d'r keuken rondrennen. Spannend joh!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef SHE het volgende:
I wish!
Ik blijf in het Utrechtse. Ik heb helaas nog geen prins gevonden met een kasteeltje in Maastricht. Zou er zo voor tekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |