Dat wilde ik net zeggen. Niks van gemerkt in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nooit een afwasteil gehad?
Betere vraag:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had haast, dus ik moest wel naar de Appie![]()
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Dit is al de 3e keer dat iemand mij midden in de Appie aanspreek met ' hey, ben jij SHE '
Schaam je je toch dood?
Wat deed je met die komkommer?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Dit is al de 3e keer dat iemand mij midden in de Appie aanspreek met ' hey, ben jij SHE '
Schaam je je toch dood?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef TJDoornbos het volgende:
AHBij deze een nominatie voor de meest verrassende spoiler van '09!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierbij genomineerd voor 'woord van het jaar' 2009.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef SHE het volgende:
[..]
met die kankerkomkommer![]()
( excusez le mot! )
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Wat een dieptepunt weer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:52 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Betere vraag:
Wat moet jij met zowel een komkommer als een courgette, dat past toch nooit?
Puberhumorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:52 schreef dikkemongul het volgende:
Betere vraag:
Wat moet jij met zowel een komkommer als een courgette, dat past toch nooit?
Dat jij dat zo spannend vindtquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:24 schreef Misstique het volgende:
Spannend hoor! Tjonge, je maakt wat mee!.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat jij dat zo spannend vindtIkzelf vind er niet veel spannends aan.
En als dat al niet de toon aangeeft, is de opmerking zelf genoeg doordrenkt van sarcasme, leek me.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
!
Probeer eens PI's te lezen.
Dát, of hij beseft dat je sarcastisch bent en speelt daar op in om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
En als dat al niet de toon aangeeft, is de opmerking zelf genoeg doordrenkt van sarcasme, leek me.
Heb ik me tóch weer vergist..
Geef hem maar een uitweg. Hij zal weldra jouw opmerking bevestigen. Let op mijn woorden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Dát, of hij beseft dat je sarcastisch bent en speelt daar op in om reacties uit te lokken.
One mind.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geef hem maar een uitweg. Hij zal weldra jouw opmerking bevestigen. Let op mijn woorden.
Nee hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geef hem maar een uitweg. Hij zal weldra jouw opmerking bevestigen. Let op mijn woorden.
Jouw opinie staat gelijk aan de opinie van heel FOK!?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Nee hoorAls uitweg zeg jij nu dat het sarcasme is, omdat je erachter bent gekomen dat jouw post eigenlijk een opmerking was die algemeen gezien niet aan de gemiddelde FOK!-opinie voldeed.
Nou, je mag denken wat je wilt, maar ik vermoed toch wel degelijk dat menig FOK!ker (of beter gezegd, weldenkend mens) die comment zou ervaren als ietwat overdreven. Wat is er nou zo bijzonder aan het feit dat iemand een bepaald persoon treft in een lokale supermarkt? Jij zegt meteen dat het spannend is en dat TS een hoop meemaakt, waarop ik zeg dat dat wel meevalt en het totaal niet spannend is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jouw opinie staat gelijk aan de opinie van heel FOK!?
Heb je wel vaker last van grootheidswaanzin?.
Zie je die PI bij mn post? Lees je de toonzetting van mn post?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef Samsonneke het volgende:
Makkelijk om jezelf dan achter het "sarcasme" woordje te schuilen, terwijl je het wel degelijk meende.
holy fuck zeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Schaam je je toch dood?
Viel reuze tegen hoor, daarvoor heeft ze teveel eigendunk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef S1nn3rz het volgende:
she is volgens mij wel lekker gewillig in bed.
Wat moet jij je klein voelen in de aanwezigheid van zoveel wijsheid. Dat hij zich überhaupt verlaagd heeft om een conversatie met je aan te gaan is een hele eer op zich.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Misstique het volgende:
Zo hey, wat is die Samsonneke toch enorm intelligent en wat heeft hij me tuk..
Mwoah, intelligent wil ik mezelf beslist niet noemen. Ik ben niet de domste, maar verre van de slimste. Daarnaast acht ik mijzelf wel degelijk "interpretabel", daar ik toch inzag dat jouw eerste comment helemaal niet sarcastisch was, terwijl je dit wel beweerde.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Misstique het volgende:
Zo hey, wat is die Samsonneke toch enorm intelligent en wat heeft hij me tuk..
Samsonneke = iedereen?quote:
Ik voel me ook zeer gevleid. Deze dag zal me heugen tot het einde der tijden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat moet jij je klein voelen in de aanwezigheid van zoveel wijsheid. Dat hij zich überhaupt verlaagd heeft om een conversatie met je aan te gaan is een hele eer op zich.
ik heb het ff nagelezen en je zit gewoon fout. period. (niet dat ik zo slim ben, maar dit is overduidelijk).quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Mwoah, intelligent wil ik mezelf beslist niet noemen. Ik ben niet de domste, maar verre van de slimste. Daarnaast acht ik mijzelf wel degelijk "interpretabel", daar ik toch inzag dat jouw eerste comment helemaal niet sarcastisch was, terwijl je dit wel beweerde.
Nu kun je mij wel gaan verwijten om van alles en nog wat, maar iedereen heeft door dat jij je probeert te verschuilen achter het woordje "sarcasme".
Waarom geef je het niet gewoon toe?
Dr hebben slechts enkelen gereageerd van de duizenden views die dit topic heeft. Maar goed, je hebt gelijk dat ik niet voor iedereen kan spreken. Dat neem ik dan ook terug.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Samsonneke = iedereen?
Misschien moet je ff de overige reacties hier lezen en inzien dat iedereen behalve jij mn opmerking wel gelijk zag als sarcastisch.!!
Je weet pas echt of iemand een Belg is als je hem in een kamer met kinderen stopt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Samsom, das Belgisch toch. Fuckin' figures, zoveel domheid.
Ik durfde het niet te zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Samsom, das Belgisch toch. Fuckin' figures, zoveel domheid.
Ik zal nooit wegrennen wanneer ik 100% zeker weet dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik heb het ff nagelezen en je zit gewoon fout. period. (niet dat ik zo slim ben, maar dit is overduidelijk).
dus wegrennen met je staart tussen de benen voordat het te laat is, is het enige advies wat ik je nog kan geven.
En wanneer je weet dat je 100% ongelijk hebt, zoals nu, ren je dan wel weg?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik zal nooit wegrennen wanneer ik 100% zeker weet dat ik gelijk hebOokal keert de ganse wereld tegen me.
Hij doet tóch weer een poging. Tegen zoveel domheid kan ik niks beginnen. Ik heb mn best gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Hier lul jij je echt nooit en te nimmer meer uit, echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |