Wát een leuke woordspeling zeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
De hamvraag van dit topic is natuurlijk:
Vooral groente / salades geloof ik......quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat had ze in haar boodschappenmandje/wagentje
Komkommersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat had ze in haar boodschappenmandje/wagentje
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Vooral groente / salades geloof ik......
De middelste.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee hoe SHE eruit ziet...
Utrechtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef jimmyrodgers het volgende:
welke plaats? wil ook stalken.
Ik ga geen uitlatingen doen over mijn mening over aantrekkingskracht van SHE tot het mannelijk geslacht.... dat zal eenieder als de fotoos gemaakt zijn voor zichzelf moeten bepalen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:24 schreef 49R het volgende:
En jij snel naar huis om je (niet meer zo) kleine pietermans een slinger te geven zeker....
Natuurlijk gedrag hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:24 schreef 49R het volgende:
En jij snel naar huis om je (niet meer zo) kleine pietermans een slinger te geven zeker....
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:31 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Ik ga geen uitlatingen doen over mijn mening over aantrekkingskracht van SHE tot het mannelijk geslacht.... dat zal eenieder als de fotoos gemaakt zijn voor zichzelf moeten bepalen.
Ik heb het gevoel dat iedereen op FOK! denkt dat SHE Yolanthe Cabau van Kasbergen is.....
Maar dat is ze niet![]()
Misschien ergens toch stiekem familielid??
Misschien als SHE hier binnenkomt wil ze dat je wel vertellen.quote:
SHE zou nooit meerdere uitroeptekens achter elkaar plaatsen, daar staat ze boven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
Ik kwam RoodWitBlauw tegen bij de Albert Heijn!! haha she is ook iemand tegengekomen
klb topic
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had haast, dus ik moest wel naar de Appie![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik maar denken dat SHE de Appie had afgezworen.
Ik zou alleen gluren, en niet de ballen heben om wat te zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Dit is al de 3e keer dat iemand mij midden in de Appie aanspreek met ' hey, ben jij SHE '
Schaam je je toch dood?
Wat moeten omstanders wel niet denken als iemand tegen je zegt : Hey, jij bent toch SHE?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Dit is al de 3e keer dat iemand mij midden in de Appie aanspreek met ' hey, ben jij SHE '
Schaam je je toch dood?
deze man was niet bang! Hij stotterde niet eens!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Ik zou alleen gluren, en niet de ballen heben om wat te zeggenwel op internet natuurlijk EINZ!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |