Zoals ik al ergens anders schreef: zo schat ik Fok! niet in. Ik denk dat ze gewoon zelf haar account inactief heeft gemaakt en daarom een kloon nodig heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Nee daarom post ze ook onder een kloon haar weerwoord.![]()
Ze heeft een ban.Die worden niet altijd in MED gezet hoor.
Spekkontquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo slap, dat natrappen bij iemand die zich door een ban niet kan verdedigen.![]()
Volgens fokstandaard betekend a lot of chunk trouwens waarschijnlijk dat ze gewoon echt tieten en een kont heeft. Walgelijk inderdaad, van die vrouwen die er ook echt uitzien als vrouwen.![]()
Laat eens een foto van jou zien of ben je daar te bang voorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Je kan beter fotoos maken van haar gezicht wat mooi is dan haar lichaam.
Chubby girl with a lot of chunk in the trunk.
Begrijp wel waarom ze terug krabbelt
Sja, dan moet je ook niet zelf met het idee komen om in je blote kont op de foto te gaan, daar heeft niemand dr toe gedwongen hoor. Daar vraag je natuurlijk een klein beetje aandacht doorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:59 schreef Yamanaka het volgende:
Fokkers, dude's....
Get a fucking life!
Wat een stalk topic zeg. Ze is maar een vrouw!(Geen idee hoe ze eruit ziet, ken der niet eens, maar ze is blijkbaar erg mooi als men haar stalkt).
Wat moet zij wel niet denken van die fok stalkers die der aanpraten en begluren...
Laat haar lekker der ding doen, en doe het zelf ook.
Of dat moet je ding zijn natuurlijk.![]()
Waar ga je naar de AH dan bij het Retail-park?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Stel je voor:
Ik zou foto's van mijn leuter maken en ze vanavond online gooien voor het belang van FOK!
Boh, dan zou iedereen me willen spotten bij de Albert.
http://www.ciao-shopping.nl/Cameralenzen_en_filters_20045_2-zoomlens?AID=1&KID=117218&s_kwcid=zoomlens%20macro|2280682757quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Stel je voor:
Ik zou foto's van mijn leuter maken en ze vanavond online gooien voor het belang van FOK!
Uhm, als je je naaktfoto's voor veel geld aanbiedt en je levert ze na betaling niet lok je natuurlijk uit dat mensen het over je zullen hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:59 schreef Yamanaka het volgende:
Fokkers, dude's....
Get a fucking life!
Wat een stalk topic zeg. Ze is maar een vrouw!(Geen idee hoe ze eruit ziet, ken der niet eens, maar ze is blijkbaar erg mooi als men haar stalkt).
Wat moet zij wel niet denken van die fok stalkers die der aanpraten en begluren...
Laat haar lekker der ding doen, en doe het zelf ook.
Of dat moet je ding zijn natuurlijk.![]()
Zeg, kunnen we niet gewoon hoe-heet-ze-ook-alweer van jouw icon inschakelen ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Stel je voor:
Stacey.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zeg, kunnen we niet gewoon hoe-heet-ze-ook-alweer van jouw icon inschakelen ?
al de MED van Danny gelezen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, als je je naaktfoto's voor veel geld aanbiedt en je levert ze na betaling niet lok je natuurlijk uit dat mensen het over je zullen hebben
En dan ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:03 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
foto's van SHE, d'r huis, etc aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |