Je gaat toch niet naar een AH op de Veluwe als je het daar gewoon bij d'n boer allemaal vers kunt krijgenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wanneer kom je eens op de veluwe in een AH SHE...
aan de andere kant... ik kom bijna nooit in de supermarkt?
ik wil jullie tafeltjes ook wel dekkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil jouw tafeltje wel dekken hoor Rippelie
HAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Ik wil mijn onderbroekje bevlekkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:30 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
ik wil jullie tafeltjes ook wel dekken
Jaloers?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Nu weten we het wel dat ie she tegen kwam.
Gooi hem maar dicht
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Je weet pas echt of iemand een Belg is als je hem in een kamer met kinderen stopt.
Wat is een interpretabel vermogen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie je die PI bij mn post? Lees je de toonzetting van mn post?
Zelden iemand hier tegengekomen met zo weinig interpretabel vermogen..
Dat vermogen interpreteert ieder anders. Ergo: er valt geen concluderend antwoord te geven op deze vraag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:12 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Wat is een interpretabel vermogen?
Jouw interpretatie spreekt mij aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dat vermogen interpreteert ieder anders. Ergo: er valt geen concluderend antwoord te geven op deze vraag.
doe jij eens receptje PMmen plus hoe het met je is erin vermelden!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Die heb ik geraspt en met knoflook door een bak kwark gegooid. Dat sausje heb ik gebruikt als dip voor mijn gegrilde courgette.
Hence, veel proteinen , weinig vet , ontzettend lekker
Ik wou dat ik die luxe had...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Die op de straatweg kom ik weleens, als ik bij de Aldi gezichtscreme heb gehaald![]()
Overvecht kom ik nooit![]()
Ik kom eigenlijk maar zelden de binnenstad uit
ik zou nog stiekem eens naar utrecht gaan alleen maar om je op te zoeken in de AH en te zeggen ben jij SHE?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had haast, dus ik moest wel naar de Appie![]()
Ik had:
2 salades
1 courgette
1 komkommer
1 bakje ongezouten noten
1 fles cola light
Dit is al de 3e keer dat iemand mij midden in de Appie aanspreek met ' hey, ben jij SHE '
Schaam je je toch dood?
wat Mirjam zegtquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
veeg de stront uit je ogen en lees de 10.000 topics die daar al over gingen
Is dit een ja of een nee?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
veeg de stront uit je ogen en lees de 10.000 topics die daar al over gingen
Nee, das de stront in pakspul's ogenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:00 schreef Jarno het volgende:
Hey, opgefokte crew en een MEDje. Ik ruik een rel!.
ik moest lachenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, das de stront in pakspul's ogen.
wtfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik had haast, dus ik moest wel naar de Appie![]()
Ik had:
1 courgette
1 komkommer
Welke fotoshoot?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:04 schreef blup het volgende:
[..]
wtf
Heeft dat iets te maken met de fotoshoot?
Hoer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
Ik kwam RoodWitBlauw tegen bij de Albert Heijn!! haha she is ook iemand tegengekomen
klb topic
Maar wel trots een topic openen dat je haar gezien hebtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Je kan beter fotoos maken van haar gezicht wat mooi is dan haar lichaam.
Chubby girl with a lot of chunk in the trunk.
Begrijp wel waarom ze terug krabbelt
Goed punt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar een AH op de Veluwe als je het daar gewoon bij d'n boer allemaal vers kunt krijgen
Hypocriet, lees je eigen topic eens door, met name je OPquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Je kan beter fotoos maken van haar gezicht wat mooi is dan haar lichaam.
Chubby girl with a lot of chunk in the trunk.
Begrijp wel waarom ze terug krabbelt
quote:Dus na een paar rondjes door de winkel en een paar keer gluren wist ik het zeker! SHE it is!
Hij geeft daar toch geen oordeel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hypocriet, lees je eigen topic eens door, met name je OP
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |