Doe ik het niet, doet zij het wel.quote:
Surprise surprisequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, het is uiteraard wel één van de pluspuntenmaar de hele studie lijkt me gaaf, dus.
Je maakt het ook wel te makkelijk om ze in te koppenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van jou had ik het nou weer niet verwacht Allure
Volgens mij wel, maar ook niet echt vaak meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar die anderen gaan nog wel dan?
Eeuwige liefde voor je als je dat doetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je doet zelf steeds van die leuke voorzetjes. Maar nee, ik ga hem niet inkoppen...![]()
Je krijgt wel een doos bonbons in een hartvormige doos .
Nee, die doet iets totaal anders manquote:
Oh oké. Want er is wel een gast die daar áltíjd is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ook niet echt vaak meer.
Maar als ik dat doet, word ze boos.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je maakt het ook wel te makkelijk om ze in te koppen.
Nu moet ik alleen nog weten waar ik het heen moet sturen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eeuwige liefde voor je als je dat doet
Hm oke, dat weet ik niet. Ga je zelf altijd daar uit?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh oké. Want er is wel een gast die daar áltíjd is.
WORDT!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als ik dat doet, word ze boos.
Kijk nog eens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
IQM wil je even mijn icon in de OP fixen? Nu staat die van mijn gepwnde faler erin.
Ze vraagt er ook gewoon om.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je maakt het ook wel te makkelijk om ze in te koppen. Sorry, zal het voortaan niet meer doen
.
Ik ben een vrouw, dus ik mag datquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als ik dat doet, word ze boos.
Ja en dan kom je me zeker opzoeken en verkrachten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu moet ik alleen nog weten waar ik het heen moet sturen.
Jealousy is a bitch.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:46 schreef Florian_ het volgende:
Eigenlijk best treurig IQM, dat lapohunten
Je baalt er gewoon van dat jij een 'het topic is vol'-melding kreeg toen jij de lapo wilde posten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iets belangrijks doen zegt hij dan.
quote:
Discriminassie!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus ik mag dat.
Welnee lieverd, ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan kom je me zeker opzoeken en verkrachten?
Je bent gewoon jaloers dat ze mij wel willen aanraken en jou nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ieder z'n ding he...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ieder z'n ding he...
Ik was niet eens op aan het letten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Je baalt er gewoon van dat jij een 'het topic is vol'-melding kreeg toen jij de lapo wilde posten.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ieder z'n ding he...
Nee, helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het maar een vagina heeft en hetero is.
Pardon?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het maar een vagina heeft en hetero is.
BT with her top off.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die BT cabrio is nog best chill.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Discriminassie!
[..]
Welnee lieverd, ik zou niet durven.
Ik moest lachen.quote:
Nee niet jaloers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ze mij wel willen aanraken en jou niet
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pardon?
Wij zijn toevallig wel de jitzzzze angels, dus niet zomaar de eerste de beste bimbo's.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent nog een gigantischere slijmbal dan ik, joh.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pardon?
Wij zijn toevallig wel de charlie's angels, dus niet zomaar de eerste de beste bimbo's.
Die rechts is Krentenbol zeker? Want dat lijkt wel een Aziaat!quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:56 schreef Allure_ het volgende:
Krentenbol is dan iig die aziatische!
En wie ben jijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:56 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:56 schreef iszinloos het volgende:
ga ik jullie gezichten foto soepen op een charlies angels plaatje.
3 keer raden wie de aziaat is .![]()
Heb alleen geen foto van alure.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:56 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die rechts is Krentenbol zeker? Want dat lijkt wel een Aziaat!
Die Drew Barrymorequote:
Ik lijk op geen van beiden, maar dan zou ik voor cameron gaan. Want op die andere lijk ik nog minder, met dat krullerige/kroezige haarquote:
quote:
Gevarieerde tekst.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
I didn't hear you leave
I wonder how am I still here
And I don't want to move a thing
It might change my memory
Oh I am what I am
I do what I want
But I can't hide
And I won't go
I won't sleep
I can't breathe
Until you're resting here with me
And I won't leave
I can't hide
I cannot be
I don't want to call my friends
For they might wake me from this dream
And I can't leave this bed
Risk forgetting all that's been
Oh I am what I am
I do what I want
But I can't hide
And I won't go
I won't sleep
I can't breathe
I won't leave
I can't hide
I cannot be
Until you're resting here
I won't go
And I won't sleep
And I can't breathe
And I won't leave
I can't hide
I cannot be
Oh I am what I am
I do what I want
But I can't hide
And I won't go
I won't sleep
And I can't breathe
quote:
juistquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:59 schreef iszinloos het volgende:
Alure paas eens een foto.![]()
Moet ik alleen nog kiezen wie het lichaam van de dikkere krijgt.![]()
Nu moet ze alleen nog een keer d'r tieten flashen bij Jay Leno.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik lijk op geen van beiden, maar dan zou ik voor cameron gaan. Want op die andere lijk ik nog minder, met dat krullerige/kroezige haar.
Het haar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nouuu.. Je hebt best wat weg van Cameron hoor!
[ afbeelding ]
Maar hier lijk ik dan weer absoluut niet op!
Ik vind Drew Barrymore leuker dan Cameron.quote:
Die heeft een rotkop. En ze heeft Tom Green geneuktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind Drew Barrymore leuker dan Cameron.
Omdat ik een beetje bang voor je ben.quote:
En ze was op jonge leeftijd al verslaafd aan harddrugs.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die heeft een rotkop. En ze heeft Tom Green geneukt_!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje bang voor je ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hm, op die foto lijkt ik misschien wel een beetje jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nouuu.. Je hebt best wat weg van Cameron hoor!
[ afbeelding ]
Maar hier lijk ik dan weer absoluut niet op!
quote:
Cameron diaz is vel over been getrokken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:00 schreef Allure_ het volgende:
Hoezo dikkere? Ze zijn alle 3 dun toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Lijkt wel op jouw haar.quote:
Als jij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm, op die foto lijkt ik misschien wel een beetje ja.
Jawel, ik vind dat cameron wel een beetje hetzelfde gezicht/kapsel heeft als jou.
Ooh, ik zie opeens overeenkomstenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
En ze was op jonge leeftijd al verslaafd aan harddrugs.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die heeft een rotkop. En ze heeft Tom Green geneukt_!
Boeiend! En ze heeft geen rotkop!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
En ze was op jonge leeftijd al verslaafd aan harddrugs.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, ik zie opeens overeenkomsten!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Cameron hetzelfde kapsel als ik? Lijkt juist meer op dat van jou naar mijn mening.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm, op die foto lijkt ik misschien wel een beetje ja.
Jawel, ik vind dat Drew wel een beetje hetzelfde gezicht/kapsel heeft als jou.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht ik al jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mierenneuker.
En ik bedoelde Drew, niet Cameron.
quote:
Grapje hoorquote:
Mogen wij ook nog mee beslissen pics pleassseeee!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Cameron hetzelfde kapsel als ik? Lijkt juist meer op dat van jou naar mijn mening.
Verder lijkt mn gezicht niet op dat van haar hoorhoogstens de lippen een beetje.
Lul niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, Drew is veel leuker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dacht ik al jamaar mijn hoofd lijkt toch niet op dat van Drew?
Alcohol is ook hard drugs.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Grapje hooral heb ik gisteravond nog wel een jointje gerookt
gelukkig is dat softdrugs.
Nee, joh. Jouw lippen lijken zowel niet op die van Cameron als op die van Drew.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Cameron hetzelfde kapsel als ik? Lijkt juist meer op dat van jou naar mijn mening.
Verder lijkt mn gezicht niet op dat van haar hoorhoogstens de lippen een beetje.
Mweh. Het origineel, zonder Enya, is beter.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
I didn't hear you leave
I wonder how am I still here
And I don't want to move a thing
It might change my memory
Oh I am what I am
I do what I want
But I can't hide
And I won't go
I won't sleep
I can't breathe
And I won't leave
I can't hide
I cannot be
I don't want to call my friends
For they might wake me from this dream
And I can't leave this bed
Risk forgetting all that's been
Oh I am what I am
I do what I want
But I can't hide
And I won't go
I won't sleep
I can't breathe
I won't leave
I can't hide
I cannot be
Until you're resting here
I won't go
And I won't sleep
And I can't breathe
And I won't leave
I can't hide
I cannot be
Oh I am what I am
I do what I want
But I can't hide
And I won't go
I won't sleep
And I can't breathe
Welke lippen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, joh. Jouw lippen lijken zowel niet op die van Cameron als op die van Drew.
Je hebt uitgebreid haar lippen bestudeert.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, joh. Jouw lippen lijken zowel niet op die van Cameron als op die van Drew.
Je kapsel sowieso welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dacht ik al jamaar mijn hoofd lijkt toch niet op dat van Drew?
Ik heb genoeg foto's gezien om te weten hoe haar lippen eruit zien, ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je hebt uitgebreid haar lippen bestudeert.![]()
Pedo!!!!
Que?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op die van wie lijken ze dan wel?
Dan is er een probleem, want niemand is een Aziaat!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kapsel sowieso wel. En je ogen misschien.
Maarja, je hebt geen andere keus, want je bent geen aziaat, en ook geen blondie.
[ afbeelding ].
Oh! Heb je ook die ene foto van haar gekregen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb genoeg foto's gezien om te weten hoe haar lippen eruit zien, ja.
Als ze niet te laat rijden, zijn ze wel weer te vroegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef CylonNL het volgende:
Lang leve de bussen die 3min te vroeg rijden, zie m zo wegrijden.![]()
Nja, kan iig weer even Fok!ken.
Noren stammen af van de Aziaten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan is er een probleem, want niemand is een Aziaat!
Ze is half Noors heb ik ooit gelezen, dus jij komt ook nog in aanmerking gelukkig!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan is er een probleem, want niemand is een Aziaat!
Ik voel me buitengesloten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh! Heb je ook die ene foto van haar gekregen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noren stammen af van de Aziaten.
Zo, klaar.
Nice save.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze is half Noors heb ik ooit gelezen, dus jij komt ook nog in aanmerking gelukkig!
Welke ene?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh! Heb je ook die ene foto van haar gekregen?
Ik leg me er wel bij neerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kapsel sowieso wel. En je ogen misschien.
Maarja, je hebt geen andere keus, want je bent geen aziaat, en ook geen blondie.
[ afbeelding ].
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Welke ene?Of is dit een "Laten we doen alsof we die ene foto van Bt hebben gekregen, zodat de rest jaloers wordt"-post?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Welke ene?Of is dit een "Laten we doen alsof we die ene foto van Bt hebben gekregen, zodat de rest jaloers wordt"-post?
quote:
Ja dat laatste ja!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Snap je nu waarom mijn vriendin naar de VS is gevlucht?quote:
GMTAquote:
Ooooh. Hmm. Dat zou ik zo 1-2-3 niet weten. Misschien dat ik daar eens over na ga denken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, welke celebrity heeft dan wel dezelfde lippen?
Post/stuur eens een foto, dan ga ik zoeken voor jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, welke celebrity heeft dan wel dezelfde lippen?
Niemand weet hoe jij er uitziet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Post/stuur eens een foto, dan ga ik zoeken voor je.
Ik vind die versie met Enya er in wel mooi.
Okéquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Post/stuur eens een foto, dan ga ik zoeken voor je.
Ik vind die versie met Enya er in wel mooi.
Daar zit je verkeerd jongedame.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niemand weet hoe jij er uitziet.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, maar verstuur dan wel een paar verschillende. Want jouw lippen komen niet op elke foto even goed tot hun recht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okémomentje, ik PM je er zo wel eentje.
Heb 6 foto's.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bijna niemand weet hoe jij er uitziet.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In ONZ is ook een homo topic.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kankeronderwerp, beetje lopen geilen bij BT, KB en Allure, man, flikker toch op, goddommeStelletje pubers.
Nee, we hebben het over de Charlie's Angels.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kankeronderwerp, beetje lopen geilen bij BT, KB en Allure, man, flikker toch op, goddommeStelletje pubers.
We gaan het straks wel weer over afgelaste concerten in Dusseldorf hebben. Straks moeten de dames toch eten gaan koken dus zijn ze toch weg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
--> OUDquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:15 schreef afcajos het volgende:
Dit is geniaalalleen dat publiek... wtf
Dat vind je leuk he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We gaan het straks wel weer over afgelaste concerten in Dusseldorf hebben. Straks moeten de dames toch eten gaan koken dus zijn ze toch weg.
Eindelijk een toffe gozert hier. hoiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:15 schreef afcajos het volgende:
Dit is geniaalalleen dat publiek... wtf
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We gaan het straks wel weer over afgelaste concerten in Dusseldorf hebben. Straks moeten de dames toch eten gaan koken dus zijn ze toch weg.
Ja inderdaad, nog maar anderhalf uur NG.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heeft er wel een beetje weg van...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:16 schreef CylonNL het volgende:
Zolang je lippen maar niet lijken op die van Anderson of Jocelyn Wildenstein
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eindelijk een toffe gozert hier. hoi
img failquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heeft er wel een beetje weg van...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eindelijk een toffe gozert hier. hoi
Sorryquote:
Wees blijquote:
Daar ging ik zo loesoe op laatstquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:19 schreef reetveter het volgende:
parapapapapaa
rijst?quote:
Alleen BT heeft daar een spiegeltje. Vet handig tijdens het opmaken!quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen BT heeft daar een spiegeltje. Vet handig tijdens het opmaken!
Helaas wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nikki Cox gaat ook die richting op.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, doodzonde van soms zulke mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zou je jezelf dan niet voor je kop kunnen slaan met zo'n schaal in je bek?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef IQM het volgende:
[..]Even die spiegel naar boven wippen met haar lippen.
Ja. BT heeft een snee in haar voorhoofd daarvan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zou je jezelf dan niet voor je kop kunnen slaan met zo'n schaal in je bek?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zal die lekker pijpen zeg. Zelfs een opvangbakje voor het zaad.
Je eigen bord voor je kop.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zou je jezelf dan niet voor je kop kunnen slaan met zo'n schaal in je bek?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zal die lekker pijpen zeg. Zelfs een opvangbakje voor het zaad.
Sssssht. Laten we het niet hebben over het ware snee-ongeluk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. BT heeft een snee in haar voorhoofd daarvan.
[..]
Hoe is dat eigenlijk gebeurd?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sssssht. Laten we het niet hebben over het ware snee-ongeluk.
Als ik uitga ben ik er atijd wel ff ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm oke, dat weet ik niet. Ga je zelf altijd daar uit?
Mwa, ik zeg altijd maar zo: "Beter een snee in je voorhoofd...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sssssht. Laten we het niet hebben over het ware snee-ongeluk.
picquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Zotheid het volgende:
Heuy, nieuwe mieterse Van Bommels gekocht.
Een wat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Zotheid het volgende:
Heuy, nieuwe mieterse Van Bommels gekocht.
Vroegah speelde ze in zo'n comedy. Happily Ever After of zo, met dat konijn op die bank.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk niet buiten de roddelsites.
Ik zal even wat maken...quote:
Unhappily Ever After!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah speelde ze in zo'n comedy. Happily Ever After of zo, met dat konijn op die bank.
Nope. Niet mee eens. Te grote bovenlip in vergelijking met de onderlip. En Bt heeft dat juist níét.quote:
Kan ookquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah speelde ze in zo'n comedy. Happily Ever After of zo, met dat konijn op die bank.
Zegt me niks.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I cant believe the news today
Oh, I cant close my eyes and make it go away
How long...
How long must we sing this song?
How long? how long...
cause tonight...we can be as one
Tonight...
Broken bottles under childrens feet
Bodies strewn across the dead end street
But I wont heed the battle call
It puts my back up
Puts my back up against the wall
Sunday, bloody sunday
Sunday, bloody sunday
Sunday, bloody sunday (sunday bloody sunday...)
(allright lets go!)
And the battles just begun
Theres many lost, but tell me who has won
The trench is dug within our hearts
And mothers, children, brothers, sisters torn apart
Sunday, bloody sunday
Sunday, bloody sunday
How long...
How long must we sing this song?
How long? how long...
cause tonight...we can be as one
Tonight...
Tonight...
Sunday, bloody sunday (tonight)
Tonight
Sunday, bloody sunday (tonight)
(come get some!)
Wipe the tears from your eyes
Wipe your tears away
Wipe your tears away
I wipe your tears away
(sunday, bloody sunday)
I wipe your blood shot eyes
(sunday, bloody sunday)
Sunday, bloody sunday (sunday, bloody sunday)
Sunday, bloody sunday (sunday, bloody sunday)
(here I come!)
And its true we are immune
When fact is fiction and tv reality
And today the millions cry
We eat and drink while tomorrow they die
The real battle yet begun (sunday, bloody sunday)
To claim the victory jesus won (sunday, bloody sunday)
On...
Sunday bloody sunday
Sunday bloody sunday...
Wat een nummer!
Dit had vast nog niemand gedaan trouwens.
Voor jouw tijd.quote:
Dat komt door die lippenstiftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Nope. Niet mee eens. Te grote bovenlip in vergelijking met de onderlip. En Bt heeft dat juist níét.
Die foto is eng.quote:
Toen was ik nog een jonge man hoor!quote:
Iets beters kan ik er echt niet van maken. Bt heeft gewoon geen celeblippen.quote:IQM zegt (16:25):
en nou niet meteen als een belediging opvatten
IQM zegt (16:25):
't is geen mooie vrouw...maar het gaat puur om de lippen
IQM zegt (16:25):
(R) zegt (16:28):
Hmm ja wel een beetje
Oke, ik geef het opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, die twee puntjes van de bovenlip staan bij mij niet zo ver uit elkaar!
Ik zie geen foto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:32 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
(De linkerfoto dus.)
[..]
Iets beters kan ik er echt niet van maken. Bt heeft gewoon geen celeblippen.
Je kijkt daar ontzettend eng, sorryquote:
Tactischquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:32 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
(De linkerfoto dus.)
[..]
Iets beters kan ik er echt niet van maken. Bt heeft gewoon geen celeblippen.
quote:
Kijk maar eens goed, ja. Enkel de lippen, hè.quote:
Ja, ik begrijp dat je enkel de lippen bedoeldequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed, ja. Enkel de lippen, hè.
Nee, die lijken helemaal niet op de lippen van BT.quote:
Allure en ik waren daar wel hilarisch trouwensquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Misschien moet ze nog een keer een vaas tegen d'r kop krijgen zodat ze wat gezond verstand krijgt.
Oh, en: Anti-kraak. Wat heb je dan voor keeenker junkies als vrienden
?
quote:Op zondag 16 november 2008 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoeveel vazen er nodig zijn voor jou
Deze zijn anders ook om te zoenen hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die lijken helemaal niet op de lippen van BT.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Allure en ik waren daar wel hilarisch trouwens:
[..]
[..]
Ik lees toch niet het hele topicquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zei hij net nogVan Bommel
Dan kijk ik altijd eng.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kijkt daar ontzettend eng, sorry
Van Bommel. Ik zat te twijfelen tussen deze en Van Lier die er zo goed als hetzelfde uitzagen. Deze vond ik toch lekkerder zitten.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]..
Vind 't nog steeds wel grappig.
Jij hebt liever adidas of nike zeker?quote:
Niet altijd, maar komt denk ik door de schaduw bij je ogen.quote:
Ik heb nikes ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hebt liever adidas of nike zeker?
Woar ruzie?quote:
Not my cup of tea.quote:
Eenschquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Allure_ het volgende:
Dit topic is nu al wel weer verpest. Mission accomplished.
.
Ja, en niet zo'n beetje ookquote:
En dan durf je wat over mij te zeggen?quote:
Hoogstaande: MAAAAM, MAG IK MET ZONDER JAS NAAR BUITEEEH?quote:
Wheheh, ik nog niet. Ik heb wel mijn wekelijkse sms van 'Joey je moet straks online komen ik wil even met je praten' weer gehadquote:
Je had goede Van Bommels moeten kopen, deze zijn echt niet de mooiste uit hun collectie. (Nike > This One)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan durf je wat over mij te zeggen?
Die eerste 2 regelsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoogstaande: MAAAAM, MAG IK MET ZONDER JAS NAAR BUITEEEH?
Moeder: NEEN, kutjong, trek je jas aan
Hoogstaande: MAAR DAT WIL IK NIET GOTVERDOMME, KUTHOER
Moeder: Ga naar je kamer kreng, ik wens dat ik je nooit had uitgepoept
quote:Op maandag 17 november 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, vind je het heel vreemd. Zij ziet nog concurrentie in een schildpad.
Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan durf je wat over mij te zeggen?
IQM er ook echt tussendoor met z'n 'ik probeer de boel wat te sussen' berichtjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik vond ook altijd wel dat we aan elkaar gewaagd waren.
Morgen weer over.quote:
Pics!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je had goede Van Bommels moeten kopen, deze zijn echt niet de mooiste uit hun collectie. (Nike > This One)
HAHAHAHA JIJ HEBT ZEKER AL WEL JE GRAPJAS AANGETROKKEN?@!!!@~!~!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoogstaande: MAAAAM, MAG IK MET ZONDER JAS NAAR BUITEEEH?
Moeder: NEEN, kutjong, trek je jas aan
Hoogstaande: MAAR DAT WIL IK NIET GOTVERDOMME, KUTHOER
Moeder: Ga naar je kamer kreng, ik wens dat ik je nooit had uitgepoept
Toen vond je het alles behalve hilarisch.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Allure en ik waren daar wel hilarisch trouwens:
[..]
[..]
Hehehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wheheh, ik nog niet. Ik heb wel mijn wekelijkse sms van 'Joey je moet straks online komen ik wil even met je praten' weer gehad![]()
![]()
Nee, z'n lolbroek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ HEBT ZEKER AL WEL JE GRAPJAS AANGETROKKEN?@!!!@~!~!:D;d:
![]()
Volgens mij deden ze het puur voor de show. Ik vertrouw die 2 niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Toen vond je het alles behalve hilarisch.
Over hoe graag we elkaar willen zienquote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe
Mja ik ook, maar verdomme zeg, op msn komt niks wat je zegt over zoals je wil als je al een klein beetje ruzie hebt
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wheheh, ik nog niet. Ik heb wel mijn wekelijkse sms van 'Joey je moet straks online komen ik wil even met je praten' weer gehad![]()
![]()
Nike die probeert skateschoenen te maken is sowieso failquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
http://www.nike.com/nikeskateboarding/v3/#/shoes/view/13720
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
http://www.nike.com/nikeskateboarding/v3/#/shoes/view/13720
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe
Mja ik ook, maar verdomme zeg, op msn komt niks wat je zegt over zoals je wil als je al een klein beetje ruzie hebt
Dat moet je ook niet via MSN doen, dat gaat alleen maar verkeerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe
Moeilijk moeilijk. Ik heb ook geen tegenstanders meer geloof ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM er ook echt tussendoor met z'n 'ik probeer de boel wat te sussen' berichtjes. Het wordt tijd voor een nieuw slachtoffer eigenlijk
.
Ja jonge, ik zei 1 ding verkeerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Herkenbaar, die kiezen altijd de momenten uit
![]()
![]()
Wat is er dan niet tactisch aan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat je enkel de lippen bedoelde.
Vakantie?quote:
Tsja, als er zo'n 200 kilometer tussen zit is het toch lastig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet via MSN doen, dat gaat alleen maar verkeerd.
Nouja anderhalve week geen school.quote:
Oja, dat doen ze echt allemaal. 1 ding zeggen en dan zijn ze gelijk niet vrolijk meer en halen ze er van alles bijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja jonge, ik zei 1 ding verkeerd.
Dat viel niet lekker, en daarna kon ik niks zeggen, of er werd weer gerefereerd naar dat ene
Hoe kom je aan een vriendin die 200km verderop woont dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja, als er zo'n 200 kilometer tussen zit is het toch lastig.
EN als je eenmaal in de ruzie offline gaat heb je het helemaal gedaan
Zou dat het nog zijn, ik dacht dat zij het ook wel lekker vond, die tarrelsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je had ook nooit dat anuslikken moeten voorstellen van gisteren
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Telefonisch/webcam? Ik begin daar niet aan via MSN.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb je toch gezegd dat Mrs. Hoogstaande altijd gelijk heeft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat zij woont in het dorp van mn ouderlijk huis en ik in Amsterdam op kamersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een vriendin die 200km verderop woont dan?
OMG JAquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zou dat het nog zijn, ik dacht dat zij het ook wel lekker vond, die tarrels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |