Doe ik het niet, doet zij het wel.quote:
Surprise surprisequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, het is uiteraard wel één van de pluspuntenmaar de hele studie lijkt me gaaf, dus.
Je maakt het ook wel te makkelijk om ze in te koppenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van jou had ik het nou weer niet verwacht Allure
Volgens mij wel, maar ook niet echt vaak meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar die anderen gaan nog wel dan?
Eeuwige liefde voor je als je dat doetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je doet zelf steeds van die leuke voorzetjes. Maar nee, ik ga hem niet inkoppen...![]()
Je krijgt wel een doos bonbons in een hartvormige doos .
Nee, die doet iets totaal anders manquote:
Oh oké. Want er is wel een gast die daar áltíjd is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ook niet echt vaak meer.
Maar als ik dat doet, word ze boos.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je maakt het ook wel te makkelijk om ze in te koppen.
Nu moet ik alleen nog weten waar ik het heen moet sturen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eeuwige liefde voor je als je dat doet
Hm oke, dat weet ik niet. Ga je zelf altijd daar uit?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh oké. Want er is wel een gast die daar áltíjd is.
WORDT!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als ik dat doet, word ze boos.
Kijk nog eens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
IQM wil je even mijn icon in de OP fixen? Nu staat die van mijn gepwnde faler erin.
Ze vraagt er ook gewoon om.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je maakt het ook wel te makkelijk om ze in te koppen. Sorry, zal het voortaan niet meer doen
.
Ik ben een vrouw, dus ik mag datquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als ik dat doet, word ze boos.
Ja en dan kom je me zeker opzoeken en verkrachten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu moet ik alleen nog weten waar ik het heen moet sturen.
Jealousy is a bitch.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:46 schreef Florian_ het volgende:
Eigenlijk best treurig IQM, dat lapohunten
Je baalt er gewoon van dat jij een 'het topic is vol'-melding kreeg toen jij de lapo wilde posten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iets belangrijks doen zegt hij dan.
quote:
Discriminassie!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus ik mag dat.
Welnee lieverd, ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan kom je me zeker opzoeken en verkrachten?
Je bent gewoon jaloers dat ze mij wel willen aanraken en jou nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ieder z'n ding he...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ieder z'n ding he...
Ik was niet eens op aan het letten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Je baalt er gewoon van dat jij een 'het topic is vol'-melding kreeg toen jij de lapo wilde posten.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ieder z'n ding he...
Nee, helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het maar een vagina heeft en hetero is.
Pardon?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het maar een vagina heeft en hetero is.
BT with her top off.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die BT cabrio is nog best chill.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Discriminassie!
[..]
Welnee lieverd, ik zou niet durven.
Ik moest lachen.quote:
Nee niet jaloers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ze mij wel willen aanraken en jou niet
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pardon?
Wij zijn toevallig wel de jitzzzze angels, dus niet zomaar de eerste de beste bimbo's.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent nog een gigantischere slijmbal dan ik, joh.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pardon?
Wij zijn toevallig wel de charlie's angels, dus niet zomaar de eerste de beste bimbo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |