Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De muziek daar is nooit leuk geweest. Maarja, bij mij heeft het andere redenen dat het niet meer leuk. Laatst was ik trouwens geweigerd voor Zeezicht
. Echt wtfffff, ik wilde niet eens naar binnen in die graftent
.
Ik neem je mee naar Haarlemquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, niet Helmond. Neem me dan mee naar een leuke stad
.
Niks, ik doe niet mee aan die poppenkast.quote:
Ik vind dat nu het interessantste maar misschien zie ik nog wat anders.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je wil het alsnog gaan doen? Als je maar gemotiveerd bent moet het je ongetwijfeld lukken
![]()
En het is in feite een soort bedrijfskunde, maar dan gericht op de internationale markt en in het Engels gegeven. Je kunt een 2e vreemde taal kiezen en je gaat in het 3e jaar een half jaar naar het buitenland.
Wat ga je me spontaan geven op 14 februariquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, ik doe niet mee aan die poppenkast.Ik doe liever spontaan iets.
Okequote:
Nou, ik ging daar meestal een uurtje langs om even te kletsen met een groep jongens die daar aaaaltijd waren. Maar nu is er eentje daarvan overleden, dus vind ik het heel raar en ongemakkelijk om daar nog heen te gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind van wel.en waarom is het voor jou dan niet meer leuk daar?
Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haarlemwel veel dure winkels daar
Whehe, het is uiteraard wel één van de pluspuntenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind dat nu het interessantste maar misschien zie ik nog wat anders.![]()
Ah voor dat laatste punt doe je het niet waar?![]()
![]()
Een Hallmark E-card, nou goed?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ga je me spontaan geven op 14 februari?
Whehe, goed zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dit is de eerste en laatste keer dat ik er om kan lachen.
Welk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, het is uiteraard wel één van de pluspuntenmaar de hele studie lijkt me gaaf, dus.
Oh en waag het eens hier een seksistische opmerking over te makenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK WIL IETS DAT JE AAN KUNT RAKEN.
Hier gaan ze 'grapjes' over maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kan je beeldscherm toch aanraken? En met een beetje geluk maakt ie ook nog geluidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wilt zijn piem0lquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh en waag het eens hier een seksistische opmerking over te maken!
Gmtaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier gaan ze 'grapjes' over maken.
Je doet zelf steeds van die leuke voorzetjes. Maar nee, ik ga hem niet inkoppen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ananas doet dat ook tochquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
International business & management aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Maar die anderen gaan nog wel dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik ging daar meestal een uurtje langs om even te kletsen met een groep jongens die daar aaaaltijd waren. Maar nu is er eentje daarvan overleden, dus vind ik het heel raar en ongemakkelijk om daar nog heen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |