Welke lippen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, joh. Jouw lippen lijken zowel niet op die van Cameron als op die van Drew.
Je hebt uitgebreid haar lippen bestudeert.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, joh. Jouw lippen lijken zowel niet op die van Cameron als op die van Drew.
Je kapsel sowieso welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dacht ik al jamaar mijn hoofd lijkt toch niet op dat van Drew?
Ik heb genoeg foto's gezien om te weten hoe haar lippen eruit zien, ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je hebt uitgebreid haar lippen bestudeert.![]()
Pedo!!!!
Que?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op die van wie lijken ze dan wel?
Dan is er een probleem, want niemand is een Aziaat!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kapsel sowieso wel. En je ogen misschien.
Maarja, je hebt geen andere keus, want je bent geen aziaat, en ook geen blondie.
[ afbeelding ].
Oh! Heb je ook die ene foto van haar gekregen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb genoeg foto's gezien om te weten hoe haar lippen eruit zien, ja.
Als ze niet te laat rijden, zijn ze wel weer te vroegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef CylonNL het volgende:
Lang leve de bussen die 3min te vroeg rijden, zie m zo wegrijden.![]()
Nja, kan iig weer even Fok!ken.
Noren stammen af van de Aziaten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan is er een probleem, want niemand is een Aziaat!
Ze is half Noors heb ik ooit gelezen, dus jij komt ook nog in aanmerking gelukkig!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan is er een probleem, want niemand is een Aziaat!
Ik voel me buitengesloten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh! Heb je ook die ene foto van haar gekregen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noren stammen af van de Aziaten.
Zo, klaar.
Nice save.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze is half Noors heb ik ooit gelezen, dus jij komt ook nog in aanmerking gelukkig!
Welke ene?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh! Heb je ook die ene foto van haar gekregen?
Ik leg me er wel bij neerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kapsel sowieso wel. En je ogen misschien.
Maarja, je hebt geen andere keus, want je bent geen aziaat, en ook geen blondie.
[ afbeelding ].
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Welke ene?Of is dit een "Laten we doen alsof we die ene foto van Bt hebben gekregen, zodat de rest jaloers wordt"-post?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Welke ene?Of is dit een "Laten we doen alsof we die ene foto van Bt hebben gekregen, zodat de rest jaloers wordt"-post?
quote:
Ja dat laatste ja!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Snap je nu waarom mijn vriendin naar de VS is gevlucht?quote:
GMTAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |