Welke lippen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, joh. Jouw lippen lijken zowel niet op die van Cameron als op die van Drew.
Je hebt uitgebreid haar lippen bestudeert.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, joh. Jouw lippen lijken zowel niet op die van Cameron als op die van Drew.
Je kapsel sowieso welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dacht ik al jamaar mijn hoofd lijkt toch niet op dat van Drew?
Ik heb genoeg foto's gezien om te weten hoe haar lippen eruit zien, ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je hebt uitgebreid haar lippen bestudeert.![]()
Pedo!!!!
Que?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op die van wie lijken ze dan wel?
Dan is er een probleem, want niemand is een Aziaat!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kapsel sowieso wel. En je ogen misschien.
Maarja, je hebt geen andere keus, want je bent geen aziaat, en ook geen blondie.
[ afbeelding ].
Oh! Heb je ook die ene foto van haar gekregen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb genoeg foto's gezien om te weten hoe haar lippen eruit zien, ja.
Als ze niet te laat rijden, zijn ze wel weer te vroegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef CylonNL het volgende:
Lang leve de bussen die 3min te vroeg rijden, zie m zo wegrijden.![]()
Nja, kan iig weer even Fok!ken.
Noren stammen af van de Aziaten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan is er een probleem, want niemand is een Aziaat!
Ze is half Noors heb ik ooit gelezen, dus jij komt ook nog in aanmerking gelukkig!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan is er een probleem, want niemand is een Aziaat!
Ik voel me buitengesloten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh! Heb je ook die ene foto van haar gekregen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noren stammen af van de Aziaten.
Zo, klaar.
Nice save.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze is half Noors heb ik ooit gelezen, dus jij komt ook nog in aanmerking gelukkig!
Welke ene?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh! Heb je ook die ene foto van haar gekregen?
Ik leg me er wel bij neerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kapsel sowieso wel. En je ogen misschien.
Maarja, je hebt geen andere keus, want je bent geen aziaat, en ook geen blondie.
[ afbeelding ].
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Welke ene?Of is dit een "Laten we doen alsof we die ene foto van Bt hebben gekregen, zodat de rest jaloers wordt"-post?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Welke ene?Of is dit een "Laten we doen alsof we die ene foto van Bt hebben gekregen, zodat de rest jaloers wordt"-post?
quote:
Ja dat laatste ja!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Snap je nu waarom mijn vriendin naar de VS is gevlucht?quote:
GMTAquote:
Ooooh. Hmm. Dat zou ik zo 1-2-3 niet weten. Misschien dat ik daar eens over na ga denken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, welke celebrity heeft dan wel dezelfde lippen?
Post/stuur eens een foto, dan ga ik zoeken voor jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, welke celebrity heeft dan wel dezelfde lippen?
Niemand weet hoe jij er uitziet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Post/stuur eens een foto, dan ga ik zoeken voor je.
Ik vind die versie met Enya er in wel mooi.
Okéquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Post/stuur eens een foto, dan ga ik zoeken voor je.
Ik vind die versie met Enya er in wel mooi.
Daar zit je verkeerd jongedame.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niemand weet hoe jij er uitziet.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, maar verstuur dan wel een paar verschillende. Want jouw lippen komen niet op elke foto even goed tot hun recht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okémomentje, ik PM je er zo wel eentje.
Heb 6 foto's.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bijna niemand weet hoe jij er uitziet.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In ONZ is ook een homo topic.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kankeronderwerp, beetje lopen geilen bij BT, KB en Allure, man, flikker toch op, goddommeStelletje pubers.
Nee, we hebben het over de Charlie's Angels.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kankeronderwerp, beetje lopen geilen bij BT, KB en Allure, man, flikker toch op, goddommeStelletje pubers.
We gaan het straks wel weer over afgelaste concerten in Dusseldorf hebben. Straks moeten de dames toch eten gaan koken dus zijn ze toch weg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
--> OUDquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:15 schreef afcajos het volgende:
Dit is geniaalalleen dat publiek... wtf
Dat vind je leuk he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We gaan het straks wel weer over afgelaste concerten in Dusseldorf hebben. Straks moeten de dames toch eten gaan koken dus zijn ze toch weg.
Eindelijk een toffe gozert hier. hoiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:15 schreef afcajos het volgende:
Dit is geniaalalleen dat publiek... wtf
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We gaan het straks wel weer over afgelaste concerten in Dusseldorf hebben. Straks moeten de dames toch eten gaan koken dus zijn ze toch weg.
Ja inderdaad, nog maar anderhalf uur NG.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heeft er wel een beetje weg van...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:16 schreef CylonNL het volgende:
Zolang je lippen maar niet lijken op die van Anderson of Jocelyn Wildenstein
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eindelijk een toffe gozert hier. hoi
img failquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heeft er wel een beetje weg van...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eindelijk een toffe gozert hier. hoi
Sorryquote:
Wees blijquote:
Daar ging ik zo loesoe op laatstquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:19 schreef reetveter het volgende:
parapapapapaa
rijst?quote:
Alleen BT heeft daar een spiegeltje. Vet handig tijdens het opmaken!quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen BT heeft daar een spiegeltje. Vet handig tijdens het opmaken!
Helaas wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nikki Cox gaat ook die richting op.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, doodzonde van soms zulke mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zou je jezelf dan niet voor je kop kunnen slaan met zo'n schaal in je bek?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef IQM het volgende:
[..]Even die spiegel naar boven wippen met haar lippen.
Ja. BT heeft een snee in haar voorhoofd daarvan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zou je jezelf dan niet voor je kop kunnen slaan met zo'n schaal in je bek?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zal die lekker pijpen zeg. Zelfs een opvangbakje voor het zaad.
Je eigen bord voor je kop.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zou je jezelf dan niet voor je kop kunnen slaan met zo'n schaal in je bek?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zal die lekker pijpen zeg. Zelfs een opvangbakje voor het zaad.
Sssssht. Laten we het niet hebben over het ware snee-ongeluk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. BT heeft een snee in haar voorhoofd daarvan.
[..]
Hoe is dat eigenlijk gebeurd?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sssssht. Laten we het niet hebben over het ware snee-ongeluk.
Als ik uitga ben ik er atijd wel ff ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm oke, dat weet ik niet. Ga je zelf altijd daar uit?
Mwa, ik zeg altijd maar zo: "Beter een snee in je voorhoofd...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sssssht. Laten we het niet hebben over het ware snee-ongeluk.
picquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Zotheid het volgende:
Heuy, nieuwe mieterse Van Bommels gekocht.
Een wat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Zotheid het volgende:
Heuy, nieuwe mieterse Van Bommels gekocht.
Vroegah speelde ze in zo'n comedy. Happily Ever After of zo, met dat konijn op die bank.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk niet buiten de roddelsites.
Ik zal even wat maken...quote:
Unhappily Ever After!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah speelde ze in zo'n comedy. Happily Ever After of zo, met dat konijn op die bank.
Nope. Niet mee eens. Te grote bovenlip in vergelijking met de onderlip. En Bt heeft dat juist níét.quote:
Kan ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |