Je eigen bord voor je kop.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zou je jezelf dan niet voor je kop kunnen slaan met zo'n schaal in je bek?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zal die lekker pijpen zeg. Zelfs een opvangbakje voor het zaad.
Sssssht. Laten we het niet hebben over het ware snee-ongeluk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. BT heeft een snee in haar voorhoofd daarvan.
[..]
Hoe is dat eigenlijk gebeurd?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sssssht. Laten we het niet hebben over het ware snee-ongeluk.
Als ik uitga ben ik er atijd wel ff ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm oke, dat weet ik niet. Ga je zelf altijd daar uit?
Mwa, ik zeg altijd maar zo: "Beter een snee in je voorhoofd...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sssssht. Laten we het niet hebben over het ware snee-ongeluk.
picquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Zotheid het volgende:
Heuy, nieuwe mieterse Van Bommels gekocht.
Een wat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Zotheid het volgende:
Heuy, nieuwe mieterse Van Bommels gekocht.
Vroegah speelde ze in zo'n comedy. Happily Ever After of zo, met dat konijn op die bank.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk niet buiten de roddelsites.
Ik zal even wat maken...quote:
Unhappily Ever After!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah speelde ze in zo'n comedy. Happily Ever After of zo, met dat konijn op die bank.
Nope. Niet mee eens. Te grote bovenlip in vergelijking met de onderlip. En Bt heeft dat juist níét.quote:
Kan ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |