Nee, z'n lolbroek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ HEBT ZEKER AL WEL JE GRAPJAS AANGETROKKEN?@!!!@~!~!:D;d:
![]()
Volgens mij deden ze het puur voor de show. Ik vertrouw die 2 niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Toen vond je het alles behalve hilarisch.
Over hoe graag we elkaar willen zienquote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe
Mja ik ook, maar verdomme zeg, op msn komt niks wat je zegt over zoals je wil als je al een klein beetje ruzie hebt
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wheheh, ik nog niet. Ik heb wel mijn wekelijkse sms van 'Joey je moet straks online komen ik wil even met je praten' weer gehad![]()
![]()
Nike die probeert skateschoenen te maken is sowieso failquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
http://www.nike.com/nikeskateboarding/v3/#/shoes/view/13720
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
http://www.nike.com/nikeskateboarding/v3/#/shoes/view/13720
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe
Mja ik ook, maar verdomme zeg, op msn komt niks wat je zegt over zoals je wil als je al een klein beetje ruzie hebt
Dat moet je ook niet via MSN doen, dat gaat alleen maar verkeerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe
Moeilijk moeilijk. Ik heb ook geen tegenstanders meer geloof ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM er ook echt tussendoor met z'n 'ik probeer de boel wat te sussen' berichtjes. Het wordt tijd voor een nieuw slachtoffer eigenlijk
.
Ja jonge, ik zei 1 ding verkeerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Herkenbaar, die kiezen altijd de momenten uit
![]()
![]()
Wat is er dan niet tactisch aan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat je enkel de lippen bedoelde.
Vakantie?quote:
Tsja, als er zo'n 200 kilometer tussen zit is het toch lastig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet via MSN doen, dat gaat alleen maar verkeerd.
Nouja anderhalve week geen school.quote:
Oja, dat doen ze echt allemaal. 1 ding zeggen en dan zijn ze gelijk niet vrolijk meer en halen ze er van alles bijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja jonge, ik zei 1 ding verkeerd.
Dat viel niet lekker, en daarna kon ik niks zeggen, of er werd weer gerefereerd naar dat ene
Hoe kom je aan een vriendin die 200km verderop woont dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja, als er zo'n 200 kilometer tussen zit is het toch lastig.
EN als je eenmaal in de ruzie offline gaat heb je het helemaal gedaan
Zou dat het nog zijn, ik dacht dat zij het ook wel lekker vond, die tarrelsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je had ook nooit dat anuslikken moeten voorstellen van gisteren
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Telefonisch/webcam? Ik begin daar niet aan via MSN.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb je toch gezegd dat Mrs. Hoogstaande altijd gelijk heeft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat zij woont in het dorp van mn ouderlijk huis en ik in Amsterdam op kamersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een vriendin die 200km verderop woont dan?
OMG JAquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zou dat het nog zijn, ik dacht dat zij het ook wel lekker vond, die tarrels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |