quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Allure_ het volgende:
Dit topic is nu al wel weer verpest. Mission accomplished.
.
Ja, en niet zo'n beetje ookquote:
En dan durf je wat over mij te zeggen?quote:
Hoogstaande: MAAAAM, MAG IK MET ZONDER JAS NAAR BUITEEEH?quote:
Wheheh, ik nog niet. Ik heb wel mijn wekelijkse sms van 'Joey je moet straks online komen ik wil even met je praten' weer gehadquote:
Je had goede Van Bommels moeten kopen, deze zijn echt niet de mooiste uit hun collectie. (Nike > This One)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan durf je wat over mij te zeggen?
Die eerste 2 regelsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoogstaande: MAAAAM, MAG IK MET ZONDER JAS NAAR BUITEEEH?
Moeder: NEEN, kutjong, trek je jas aan
Hoogstaande: MAAR DAT WIL IK NIET GOTVERDOMME, KUTHOER
Moeder: Ga naar je kamer kreng, ik wens dat ik je nooit had uitgepoept
quote:Op maandag 17 november 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, vind je het heel vreemd. Zij ziet nog concurrentie in een schildpad.
Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan durf je wat over mij te zeggen?
IQM er ook echt tussendoor met z'n 'ik probeer de boel wat te sussen' berichtjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik vond ook altijd wel dat we aan elkaar gewaagd waren.
Morgen weer over.quote:
Pics!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je had goede Van Bommels moeten kopen, deze zijn echt niet de mooiste uit hun collectie. (Nike > This One)
HAHAHAHA JIJ HEBT ZEKER AL WEL JE GRAPJAS AANGETROKKEN?@!!!@~!~!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoogstaande: MAAAAM, MAG IK MET ZONDER JAS NAAR BUITEEEH?
Moeder: NEEN, kutjong, trek je jas aan
Hoogstaande: MAAR DAT WIL IK NIET GOTVERDOMME, KUTHOER
Moeder: Ga naar je kamer kreng, ik wens dat ik je nooit had uitgepoept
Toen vond je het alles behalve hilarisch.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Allure en ik waren daar wel hilarisch trouwens:
[..]
[..]
Hehehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wheheh, ik nog niet. Ik heb wel mijn wekelijkse sms van 'Joey je moet straks online komen ik wil even met je praten' weer gehad![]()
![]()
Nee, z'n lolbroek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ HEBT ZEKER AL WEL JE GRAPJAS AANGETROKKEN?@!!!@~!~!:D;d:
![]()
Volgens mij deden ze het puur voor de show. Ik vertrouw die 2 niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Toen vond je het alles behalve hilarisch.
Over hoe graag we elkaar willen zienquote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe
Mja ik ook, maar verdomme zeg, op msn komt niks wat je zegt over zoals je wil als je al een klein beetje ruzie hebt
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wheheh, ik nog niet. Ik heb wel mijn wekelijkse sms van 'Joey je moet straks online komen ik wil even met je praten' weer gehad![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |