quote:And here's to you, Mrs. Robinson,
Jesus loves you more than you will know.
God bless you, please Mrs. Robinson.
Heaven holds a place for those who pray,
Hey, hey, hey
We'd like to know a little bit about your for our files
We'd like to help you learn to help yourself.
Look around you all you see are sympathetic eyes,
Stroll around the grounds until you feel at home.
And here's to you, Mrs. Robinson,
God bless you, please, Mrs. Robinson.
Hey, hey, hey
Hide in the hiding place where no one ever goes.
Put it in your pantry with your cupcakes.
It's a little secret just the Robinsons' affair.
Most of all you've got to hide it from the kids.
Koo-koo-ka-choo, Mrs. Robinson,
God bless you, please, Mrs. Robinson.
Hey, hey, hey
Sitting on a sofa on a Sunday afternoon.
Going to the candidate's debate.
Laugh about it, shout about it
When you've got to choose
Every way you look at this you lose.
Where have you gone, Joe DiMaggio,
Our nation turns it's lonely eyes to you.
What's that you say, Mrs. Robinson.
Jotting Joe has left and gone away,
Hey hey hey.
Yeu, 1ste vakken op mijn sloffen gehaald, maar nu een aantal vakken waar wel het e.e.a. aan bijgehouden moest worden , dan zijn de tentamens opmerkelijk lastigerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, sukkelbevalt de studie wel?
En natuurlijk regelt mn school dat niet![]()
!
Dat heet baggerquote:
Dat is mijn specialiteit he.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Toch jammer.Maar je hebt wel weer de één-na-lapo!
Totdat?quote:
Haha okéquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:44 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Yeu, 1ste vakken op mijn sloffen gehaald, maar nu een aantal vakken waar wel het e.e.a. aan bijgehouden moest worden , dan zijn de tentamens opmerkelijk lastiger![]()
Bij ons gingen de voorlichtingen allemaal via de School, wel zo fijn
Mijn soort?quote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Uhuh.Dankzij dat heb ik vele lapo's gehaald.
[..]
Ik ook van jou, NG.
Joh, serieus?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat is wasgoed, niet was goed.
Want?quote:
Gister nog.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh, serieus?
Ik mis je "Ik ga de was ophangen"-mededelingen.Of heb je de laatste dag de was niet meer opgehangen?
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
Maar KB, is dat een foto van jou in je avatar?
quote:Vrouw wisselt monopolybriefjes voor echt geld
Uitgegeven: 27 januari 2009 14:42
Laatst gewijzigd: 27 januari 2009 14:47
AMSTERDAM - Een Zweedse heeft een bank in Denemarken opgelicht door geld uit het gezelschapsspel Monopoly in te wisselen voor echte Deense Kronen.
De onervaren bankmedewerker van dienst had niet door dat hem monopolygeld in de maag werd gesplitst en wisselde de 2000 'Zweedse kronen' om voor 1400 echte Deense kronen, ongeveer 190 euro. Zo las Het Laatste Nieuws in Deense media.
De oplichtster had vervolgens de smaak te pakken en probeerde het een dag later opnieuw met 8000 'Zweedse kroon' aan monopolygeld. Dit keer was het personeel een stuk oplettender en werd de politie ingeschakeld. De vouw verklaarde in opdracht van derden te hebben gehandeld.
Ja weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want?![]()
Ik ben geen drummer-drummer. Hobbydrummer
Doe het soms maanden niet. Laatste keer zat er 4 jaar tussenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja weet ik niet.
Een vriend van me is ook drummer.
Niks tegen indo's jij!quote:
Vriend van mij nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja weet ik niet.
Een vriend van me is ook drummer.
Ik heb geen vriend, dus die is ook geen drummer.quote:
Je ging toch een drumstel kopen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe het soms maanden niet. Laatste keer zat er 4 jaar tussen
Teringlijers, allemaal! Elke keer als ik in de spiegel kijk spuug ik op mezelfquote:
Toen heb je daar een drumstokje voor gestoken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe het soms maanden niet. Laatste keer zat er 4 jaar tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef gers het volgende:
mensen met i see dead pixels in hun msnnaam
Dat boeit me eerlijk gezegd dan weer niks.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moet vandaag wel nog eens was draaien, als de ander droog is.
mensen met een glas bier in hun msnnaamquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef gers het volgende:
mensen met i see dead pixels in hun msnnaam
Dan zou je ook ontslagen mogen worden van mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat een sukkel ben je dan, als je -als bankmedewerker- het verschil niet opmerkt.
baapenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Toen heb je daar een drumstokje voor gestoken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je rode knop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat boeit me eerlijk gezegd dan weer niks.
[..]
Dat boeit me eerlijk gezegd dan weer niks.
Mensen met een kerstboom in hun UI.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mensen met een glas bier in hun msnnaam
Haha, ik moest gniffelenquote:
een sma husselen ?quote:
Zieke vrucht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik versta trouwens altijd:
Mrs Robinson, she's a slut!
Whehe, ik nu ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Oh god, heeft ie die nogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen met een kerstboom in hun UI.
Heb ik al, maar wil een ander soort. Heb nu een echte, maar da's te gehorigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je ging toch een drumstel kopen?
Mensen die bloemen sturen naar Norenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen met een kerstboom in hun UI.
Wie nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
Whehehe, ik heb een innige PM relatie met BT en KB![]()
![]()
![]()
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen heb je daar een drumstokje voor gestoken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Die vriend van me heeft een elektrische!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb ik al, maar wil een ander soort. Heb nu een echte, maar da's te gehorig![]()
Dus wil ik een elektronisch setje. Kun je een koptelefoon op inprikken. Niemand last
Ik kan het bijna niet laten om hier ook weer een grapje over te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over...
Dat zinnetje zit er al even in hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef IQM het volgende:
Dit is echt trouwens GENIAAL:
0:10 / 0:11
"Jij zit te twijfelen"
kop em in danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet laten om hier ook weer een grapje over te maken.
Ach, ik ben er nog.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het niveau is wel echt om te huilen vandaag
Waar mijn zak van vol is loopt jouw mond van over?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
So?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat zinnetje zit er al even in hoor.
Wat houdt je tegen? Of durf je niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
'Ik kan je mond ook wel van iets anders over laten lopen hoor..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ter info en vermaak.quote:
Nee, dan gaat BT boos worden ben ik bang.quote:
Bio is er héquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Of durf je niet?
zuchtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waar mijn zak van vol is loopt jouw mond van over?
zuchtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Ik kan je mond ook wel van iets anders over laten lopen hoor..'
Hé, mijn levensmotto, wat doe je?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Biogarde het volgende:
Of ter indo en vermaak. ECHT HILARISCH!!
Nou, echt he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Biogarde het volgende:
Of ter indo en vermaak. ECHT HILARISCH!!
wat is erquote:
De vorige twee bracht je met meer overtuiging.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeeej, allure! Breezersletje van me!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeeej, allure! Breezersletje van me!
Heb ik net hele fucking huis schoongemaakt, ziet m'n eigen kamer er nog uit als een overblijfsel uit de tweede wereldoorlogquote:
Ben niet bang voor bio, wel voor BT.quote:
Er is jou niet geleerd netjes te eten?quote:
Moet je zorgen dat het niet een zooi word.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Heb ik net hele fucking huis schoongemaakt, ziet m'n eigen kamer er nog uit als een overblijfsel uit de tweede wereldoorlog.
Kan ik daar ook nog aan beginnen.
awwhquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Heb ik net hele fucking huis schoongemaakt, ziet m'n eigen kamer er nog uit als een overblijfsel uit de tweede wereldoorlog.
Als Bio mij soep maakt niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is jou niet geleerd netjes te eten?
Voorkómen > vóórkomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Moet je zorgen dat het niet een zooi word.Voorkomen > genezen
Goed om te zien dat je er al iets beter tegen kan dan gisterenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
die worden in Oss gemaaktquote:
Dat zeg je nu ze er allebij bij zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben niet bang voor bio, wel voor BT.
Klaarkomen > Voorkómen + vóórkomenquote:
Ik durf te wedden dat jouw kamer ook niet brandschoon isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Moet je zorgen dat het niet een zooi word.Voorkomen > genezen
ALLEBIJ? Wat hebben bijen er nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ze er allebij bij zijn
MAAR HET WAREN DE RHCPquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je gaat lullen over muziek op de radio, zonder enige toelichting, wel ja.
Alleen als ik het naakt mag doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jouw kamer ook niet brandschoon is. Wil hier iemand mijn kamer opruimen? Knaak voor een taak
.
Zoem, zoem zegt de beiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ALLEBIJ? Wat hebben bijen er nu weer mee te maken?
Reken maar van yes. Sowieso krijg ik op mijn flikker van mijn vriendin als het een bende is, dus zorg ik ervoor dat het geen bende word.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jouw kamer ook niet brandschoon is. Wil hier iemand mijn kamer opruimen? Knaak voor een taak
.
Mijn vader ging er heen, VIPkaarten en mocht backstage, en hij zei niks tegen mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
2 jaar geleden in het Goffertpark
Ik wacht juist steeds tot mijn vriendin langskomt zodat ze het op kan ruimenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Reken maar van yes. Sowieso krijg ik op mijn flikker van mijn vriendin als het een bende is, dus zorg ik ervoor dat het geen bende word.
Maar die is weg. Je gaat zeker één dag voordat ze terugkomt alles opruimen en schoonmaken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Reken maar van yes. Sowieso krijg ik op mijn flikker van mijn vriendin als het een bende is, dus zorg ik ervoor dat het geen bende word.
Ik hoor een nummer van de Rolling Stones.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam belangrijker dan de SC?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
Zo. Ik heb jullie nu wel weer genoeg vermaakt en onderwezen. Tijd voor belangrijkere stuff.
Je bent geadopteerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn vader ging er heen, VIPkaarten en mocht backstage, en hij zei niks tegen mij
Whehehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn vader ging er heen, VIPkaarten en mocht backstage, en hij zei niks tegen mij
Poepen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam belangrijker dan de SC?
Nee, nu is het meer een soort van automatisme geworden om meteen alles op te ruimen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar die is weg. Je gaat zeker één dag voordat ze terugkomt alles opruimen en schoonmaken?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, nu is het meer een soort van automatisme geworden om meteen alles op te ruimen.
WTF?! Ik ben gewoon afgericht door mijn vriendin. M'n mannelijkheid, wat doe je?
Daar was ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
2 jaar geleden in het Goffertpark
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik hoor een nummer van de Rolling Stones.
JE ZIT ONDER DE PLAK.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, nu is het meer een soort van automatisme geworden om meteen alles op te ruimen.
WTF?! Ik ben gewoon afgericht door mijn vriendin. M'n mannelijkheid, wat doe je?
Gelukkig heb je het zelf doorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik hou zelf ook wel van een nette leef omgeving. Ik kan echt niet tegen te veel rotzooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het zelf door.
Kom op, ga nou eens in verzet! Doe het voor de mannelijkheid! Maak er een zooi van, zoals het een echte man betaamt!
3127 mensen verder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb ik BT gewoon gezien in het echtMet wie was je dan, en waar stond je?
Hoe komt?quote:
Nou, da's wel een pluspunt hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik hou zelf ook wel van een nette leef omgeving. Ik kan echt niet tegen te veel rotzooi.
Met mn vaderquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinterklaas. Met de boot. Nou goed?quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, daarzo. Ik stond ook links, bij de buitenste speakerset dacht ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met mn vaderen ik stond ehmmm, je hebt de geluidsmensen toch wel gezien, dat hele vierkantje ergens in het midden? Daar stond ik links van.
Ja, is goed. 20 euro per uur.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, da's wel een pluspunt hoor.
Kom je mijn kamer nou even doen dan?
Voldoendes waar ik voldoende moest halen. Ik heb deze periode 3 van mijn 4 onvoldoendes weggewerkt. En voor mij met goede punten.quote:
Bij die schermen in de buurt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, daarzo. Ik stond ook links, bij de buitenste speakerset dacht ik.
quote:
Wauw. congratsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voldoendes waar ik voldoende moest halen. Ik heb deze periode 3 van mijn 4 onvoldoendes weggewerkt. En voor mij met goede punten.En die andere onvoldoende moet ik mijn punt nog terugkrijgen, maar dat is denk ik mijn slechtste punt.
Mwa, als je hard werkt heb je 'm in een half uur klaar. Ik kan zo nog beter een Pool inhuren, afzetterquote:
Nicequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voldoendes waar ik voldoende moest halen. Ik heb deze periode 3 van mijn 4 onvoldoendes weggewerkt. En voor mij met goede punten.En die andere onvoldoende moet ik mijn punt nog terugkrijgen, maar dat is denk ik mijn slechtste punt.
Nee, verder naar achter. Bij de bierkramen in de buurt en de toilettenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij die schermen in de buurt?
"Als" ja, maar ik ga er dan natuurlijk lang over doen, dat snap je natuurlijk ook wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, als je hard werkt heb je 'm in een half uur klaar. Ik kan zo nog beter een Pool inhuren, afzetter.
Ik vind IQM's aanbod aantrekkelijker dan.
ghehe, verdomd zegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef IQM het volgende:
Dit is trouwens echt GENIAAL:
0:10 / 0:11
"Jij zit te twijfelen"
Hahaha oké. Nog dingen gegooid naar het voorprogrammaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, verder naar achter. Bij de bierkramen in de buurt en de toiletten
Rechts van die man met dat rooie shirt die voor die man met die baard stond die een joint stond te roken naast dat blonde meisje met grote borsten waar haar vermoedelijke vriend aan zat? Dan heb je denk ik ook gezien ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, verder naar achter. Bij de bierkramen in de buurt en de toiletten
Hahahahaha, die ventquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oké. Nog dingen gegooid naar het voorprogramma?
Ik denk dat ze je opmerking van gister nog niet vergeten is.quote:
An sich wel jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Als" ja, maar ik ga er dan natuurlijk lang over doen, dat snap je natuurlijk ook wel.Maar goed, dan ga maar op IQM's aanbod in, als je liever een naakt iemand schoon ziet maken.
Dat weet jij heul niet of je dat wiltquote:
Gratisquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Allure_, ik wil het ook wel doen
Tsja, jitze heeft het niet zo op monogamie vrees ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat betekend lichamelijk contact en alleen BT mocht je aanraken.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rechts van die man met dat rooie shirt die voor die man met die baard stond die een joint stond te roken naast dat blonde meisjes met grote borsten waar haar vermoedelijke vriend aan zat? Dan heb je denk ik ook gezien ja.
Erg hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hahahahaha, die vent![]()
![]()
Dat was echt het meest hilarische voorprogramma ooit![]()
Maar jij mag mij ook aanraken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat betekend lichamelijk contact en alleen BT mocht je aanraken.
Danke, mijn slechtste punt is het proefwerk wat ik vrijdag had toen ik donderdag zo chagrijnig wasquote:
quote:
Ik heb inside information, ik mag dat soort dingen wel zeggen tegen haarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je opmerking van gister nog niet vergeten is.
Monogamie is voor mensen die niet van afwisseling houden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, jitze heeft het niet zo op monogamie vrees ik.
Ik denk dat ik dat wel weetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet of je dat wilt.
Misschien als ik ouder benquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, jitze heeft het niet zo op monogamie vrees ik.
Kijk, zo kan het ookquote:
Hij is al lang en breed op z'n knieën gegaan voor mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je opmerking van gister nog niet vergeten is.
Ja, ik kwam niet meer bij. Helemaal toen hij weg ging, en toen weer terug kwam om z'n reet te laten zien en z'n middelvinger op ging stekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Erg heik heb me dood gelachen
Ohja? Je hebt niet eens een foto van haar gezien.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je zo ontrouw bent, wil ik je niet eens aanraken.
ssst, dat hoefde niet iedereen te wetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is al lang en breed op z'n knieën gegaan voor me.
Gratis bestaat niet, zit altijd een addertje onder het gras.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:21 schreef Allure_ het volgende:
Kijk, zo kan het ook. Wanneer kom je
?
Je zou het filmen.quote:Hij is al lang en breed op z'n knieën gegaan voor me.
Als je kan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook. Wanneer kom je
?
Arme schatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Danke, mijn slechtste punt is het proefwerk wat ik vrijdag had toen ik donderdag zo chagrijnig was
[..]
Helaas had ik de makkelijkste vraag bij economie fout, het was B of C en ik deed B was het C. Anders had ik een 10.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Arme schatnatuurkunde, right?
Maar het schijnt wel dat RHCP minder nummers hebben gespeeld vanwege dat incidentjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik kwam niet meer bij. Helemaal toen hij weg ging, en toen weer terug kwam om z'n reet te laten zien en z'n middelvinger op ging steken![]()
![]()
Natuurkunde is altijd al een ramp geweest, daarom liet ik het ook meteen vallen toen het konquote:
Ja, dat had ik ook gehoord. Omdat die mafketel een goede vriend is van Anthonyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar het schijnt wel dat RHCP minder nummers hebben gespeeld vanwege dat incidentje
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Door een appelsapsletje van 18
Ik zie het addertje alquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gratis bestaat niet, zit altijd een addertje onder het gras.
[..]
Je zou het filmen.
Gaan we naar de Velvetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je kan?![]()
Daarna gezellig shoppen en een filmpje pakken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook eigenlijk wel echt heel lekkerquote:
18?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Door een appelsapsletje van 18
Ik kom nooit meer in Helmond, want ik ben vrijgezel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie het addertje al.
Oja shit. Nouja, volgende keer beter
.
[..]
Gaan we naar de Velvet![]()
?
[..]
Ik ben ook eigenlijk wel echt heel lekker. Maar ik mag niet opscheppen van mama
.
in dit geval zit het addertje in z'n broek volgens mijquote:
38 toch?quote:
Ja, dat dacht ik dus altijd alquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk wel echt heel lekker. Maar ik mag niet opscheppen van mama
.
Wat ben je toch ook een faalhaas.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hoe oud ben je dan?
is dat niet goed dan? als mensen je jonger inschatten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Optimistische denkers zijn het.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Optimistische denkers zijn het.
Ik wil dan ook een studie met natuurkunde gaan doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurkunde is altijd al een ramp geweest, daarom liet ik het ook meteen vallen toen het kon
Sowieso al respect voor jou () dat je het nu nog steeds hebt
Doe dat dan ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik probeer drie dingen tegelijk te doen. En ik ben een man. Dat is garantie tot fouten
Vroeger ging ik wel naar het Franskequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer in Helmond, want ik ben vrijgezel.Ja, dat kan een hint zijn, dat klopt.
Nee, naar franske
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil dan ook een studie met natuurkunde gaan doen.
Ik ben al ouder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Later, als jij ook ouder wordt, dan kom je erachter dat je dat soms wel moet doen.
Hou je van shoppen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vroeger ging ik wel naar het Franske. Maarja, nu door omstandigheden niet echt meer
. Maargoed, dan mag jij zeggen wat we gaan doen
.
Franske is tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vroeger ging ik wel naar het Franske. Maarja, nu door omstandigheden niet echt meer
. Maargoed, dan mag jij zeggen wat we gaan doen
.
quote:
Mijn zus studeert nu technische natuurkundequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]dat zou voor mij echt een hel zijn. Mijn vader heeft wel natuurkunde gestudeerd though.
Ik ben er zelf uit wat ik ga doenheb me zelfs al ingeschreven.
International business & management in Groningen!
Mwah ik geef je half gelijk. Ik vind het er vaak zat wel leuk maar de laatste tijd draaien ze echt van die kutmuziek en staan er mensen van wtfquote:
Ik moet nog wat meer oefenen denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:36 schreef BobbyB het volgende:
Maar Jitze, als je oud genoeg bent, zoals ik, dan leer je vanzelf om meerdere dingen tegelijk te kunnen.
Valentijnsdagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Merk ik anders nog steeds niets van.
Weet je al wat je me gaat geven voor Valentijnsdag?
De muziek daar is nooit leuk geweestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwah ik geef je half gelijk. Ik vind het er vaak zat wel leuk maar de laatste tijd draaien ze echt van die kutmuziek en staan er mensen van wtf![]()
Nee, niet Helmondquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In helmond heb je wel een paar leuke kledingwinkels
Maar je wil het alsnog gaan doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn zus studeert nu technische natuurkundeen voor mij word het ook zeer kut denk ik
![]()
als ik dat echt ga doen
En die business en management dinges zegt me niks
TS is er niet eensquote:
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De muziek daar is nooit leuk geweest. Maarja, bij mij heeft het andere redenen dat het niet meer leuk. Laatst was ik trouwens geweigerd voor Zeezicht
. Echt wtfffff, ik wilde niet eens naar binnen in die graftent
.
Ik neem je mee naar Haarlemquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, niet Helmond. Neem me dan mee naar een leuke stad
.
Niks, ik doe niet mee aan die poppenkast.quote:
Ik vind dat nu het interessantste maar misschien zie ik nog wat anders.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je wil het alsnog gaan doen? Als je maar gemotiveerd bent moet het je ongetwijfeld lukken
![]()
En het is in feite een soort bedrijfskunde, maar dan gericht op de internationale markt en in het Engels gegeven. Je kunt een 2e vreemde taal kiezen en je gaat in het 3e jaar een half jaar naar het buitenland.
Wat ga je me spontaan geven op 14 februariquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, ik doe niet mee aan die poppenkast.Ik doe liever spontaan iets.
Okequote:
Nou, ik ging daar meestal een uurtje langs om even te kletsen met een groep jongens die daar aaaaltijd waren. Maar nu is er eentje daarvan overleden, dus vind ik het heel raar en ongemakkelijk om daar nog heen te gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind van wel.en waarom is het voor jou dan niet meer leuk daar?
Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haarlemwel veel dure winkels daar
Whehe, het is uiteraard wel één van de pluspuntenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind dat nu het interessantste maar misschien zie ik nog wat anders.![]()
Ah voor dat laatste punt doe je het niet waar?![]()
![]()
Een Hallmark E-card, nou goed?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ga je me spontaan geven op 14 februari?
Whehe, goed zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dit is de eerste en laatste keer dat ik er om kan lachen.
Welk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, het is uiteraard wel één van de pluspuntenmaar de hele studie lijkt me gaaf, dus.
Oh en waag het eens hier een seksistische opmerking over te makenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK WIL IETS DAT JE AAN KUNT RAKEN.
Hier gaan ze 'grapjes' over maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kan je beeldscherm toch aanraken? En met een beetje geluk maakt ie ook nog geluidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wilt zijn piem0lquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh en waag het eens hier een seksistische opmerking over te maken!
Gmtaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier gaan ze 'grapjes' over maken.
Je doet zelf steeds van die leuke voorzetjes. Maar nee, ik ga hem niet inkoppen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ananas doet dat ook tochquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
International business & management aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Maar die anderen gaan nog wel dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik ging daar meestal een uurtje langs om even te kletsen met een groep jongens die daar aaaaltijd waren. Maar nu is er eentje daarvan overleden, dus vind ik het heel raar en ongemakkelijk om daar nog heen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |