Haha, ik moest gniffelenquote:
een sma husselen ?quote:
Zieke vrucht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik versta trouwens altijd:
Mrs Robinson, she's a slut!
Whehe, ik nu ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Oh god, heeft ie die nogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen met een kerstboom in hun UI.
Heb ik al, maar wil een ander soort. Heb nu een echte, maar da's te gehorigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je ging toch een drumstel kopen?
Mensen die bloemen sturen naar Norenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen met een kerstboom in hun UI.
Wie nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
Whehehe, ik heb een innige PM relatie met BT en KB![]()
![]()
![]()
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Toen heb je daar een drumstokje voor gestoken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Die vriend van me heeft een elektrische!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb ik al, maar wil een ander soort. Heb nu een echte, maar da's te gehorig![]()
Dus wil ik een elektronisch setje. Kun je een koptelefoon op inprikken. Niemand last
Ik kan het bijna niet laten om hier ook weer een grapje over te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over...
Dat zinnetje zit er al even in hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef IQM het volgende:
Dit is echt trouwens GENIAAL:
0:10 / 0:11
"Jij zit te twijfelen"
kop em in danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet laten om hier ook weer een grapje over te maken.
Ach, ik ben er nog.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het niveau is wel echt om te huilen vandaag
Waar mijn zak van vol is loopt jouw mond van over?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet laten om hier ook weer een grapje over te maken.
So?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat zinnetje zit er al even in hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |