Ik kan het bijna niet laten om hier ook weer een grapje over te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over...
Dat zinnetje zit er al even in hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef IQM het volgende:
Dit is echt trouwens GENIAAL:
0:10 / 0:11
"Jij zit te twijfelen"
kop em in danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet laten om hier ook weer een grapje over te maken.
Ach, ik ben er nog.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het niveau is wel echt om te huilen vandaag
Waar mijn zak van vol is loopt jouw mond van over?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
So?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat zinnetje zit er al even in hoor.
Wat houdt je tegen? Of durf je niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
'Ik kan je mond ook wel van iets anders over laten lopen hoor..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ter info en vermaak.quote:
Nee, dan gaat BT boos worden ben ik bang.quote:
Bio is er héquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Of durf je niet?
zuchtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waar mijn zak van vol is loopt jouw mond van over?
zuchtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Ik kan je mond ook wel van iets anders over laten lopen hoor..'
Hé, mijn levensmotto, wat doe je?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Biogarde het volgende:
Of ter indo en vermaak. ECHT HILARISCH!!
Nou, echt he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Biogarde het volgende:
Of ter indo en vermaak. ECHT HILARISCH!!
wat is erquote:
De vorige twee bracht je met meer overtuiging.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeeej, allure! Breezersletje van me!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeeej, allure! Breezersletje van me!
Heb ik net hele fucking huis schoongemaakt, ziet m'n eigen kamer er nog uit als een overblijfsel uit de tweede wereldoorlogquote:
Ben niet bang voor bio, wel voor BT.quote:
Er is jou niet geleerd netjes te eten?quote:
Moet je zorgen dat het niet een zooi word.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Heb ik net hele fucking huis schoongemaakt, ziet m'n eigen kamer er nog uit als een overblijfsel uit de tweede wereldoorlog.
Kan ik daar ook nog aan beginnen.
awwhquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Heb ik net hele fucking huis schoongemaakt, ziet m'n eigen kamer er nog uit als een overblijfsel uit de tweede wereldoorlog.
Als Bio mij soep maakt niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is jou niet geleerd netjes te eten?
Voorkómen > vóórkomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Moet je zorgen dat het niet een zooi word.Voorkomen > genezen
Goed om te zien dat je er al iets beter tegen kan dan gisterenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
die worden in Oss gemaaktquote:
Dat zeg je nu ze er allebij bij zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben niet bang voor bio, wel voor BT.
Klaarkomen > Voorkómen + vóórkomenquote:
Ik durf te wedden dat jouw kamer ook niet brandschoon isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Moet je zorgen dat het niet een zooi word.Voorkomen > genezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |