quote:And here's to you, Mrs. Robinson,
Jesus loves you more than you will know.
God bless you, please Mrs. Robinson.
Heaven holds a place for those who pray,
Hey, hey, hey
We'd like to know a little bit about your for our files
We'd like to help you learn to help yourself.
Look around you all you see are sympathetic eyes,
Stroll around the grounds until you feel at home.
And here's to you, Mrs. Robinson,
God bless you, please, Mrs. Robinson.
Hey, hey, hey
Hide in the hiding place where no one ever goes.
Put it in your pantry with your cupcakes.
It's a little secret just the Robinsons' affair.
Most of all you've got to hide it from the kids.
Koo-koo-ka-choo, Mrs. Robinson,
God bless you, please, Mrs. Robinson.
Hey, hey, hey
Sitting on a sofa on a Sunday afternoon.
Going to the candidate's debate.
Laugh about it, shout about it
When you've got to choose
Every way you look at this you lose.
Where have you gone, Joe DiMaggio,
Our nation turns it's lonely eyes to you.
What's that you say, Mrs. Robinson.
Jotting Joe has left and gone away,
Hey hey hey.
Yeu, 1ste vakken op mijn sloffen gehaald, maar nu een aantal vakken waar wel het e.e.a. aan bijgehouden moest worden , dan zijn de tentamens opmerkelijk lastigerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, sukkelbevalt de studie wel?
En natuurlijk regelt mn school dat niet![]()
!
Dat heet baggerquote:
Dat is mijn specialiteit he.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Toch jammer.Maar je hebt wel weer de één-na-lapo!
Totdat?quote:
Haha okéquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:44 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Yeu, 1ste vakken op mijn sloffen gehaald, maar nu een aantal vakken waar wel het e.e.a. aan bijgehouden moest worden , dan zijn de tentamens opmerkelijk lastiger![]()
Bij ons gingen de voorlichtingen allemaal via de School, wel zo fijn
Mijn soort?quote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Uhuh.Dankzij dat heb ik vele lapo's gehaald.
[..]
Ik ook van jou, NG.
Joh, serieus?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat is wasgoed, niet was goed.
Want?quote:
Gister nog.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh, serieus?
Ik mis je "Ik ga de was ophangen"-mededelingen.Of heb je de laatste dag de was niet meer opgehangen?
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
Maar KB, is dat een foto van jou in je avatar?
quote:Vrouw wisselt monopolybriefjes voor echt geld
Uitgegeven: 27 januari 2009 14:42
Laatst gewijzigd: 27 januari 2009 14:47
AMSTERDAM - Een Zweedse heeft een bank in Denemarken opgelicht door geld uit het gezelschapsspel Monopoly in te wisselen voor echte Deense Kronen.
De onervaren bankmedewerker van dienst had niet door dat hem monopolygeld in de maag werd gesplitst en wisselde de 2000 'Zweedse kronen' om voor 1400 echte Deense kronen, ongeveer 190 euro. Zo las Het Laatste Nieuws in Deense media.
De oplichtster had vervolgens de smaak te pakken en probeerde het een dag later opnieuw met 8000 'Zweedse kroon' aan monopolygeld. Dit keer was het personeel een stuk oplettender en werd de politie ingeschakeld. De vouw verklaarde in opdracht van derden te hebben gehandeld.
Ja weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want?![]()
Ik ben geen drummer-drummer. Hobbydrummer
Doe het soms maanden niet. Laatste keer zat er 4 jaar tussenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja weet ik niet.
Een vriend van me is ook drummer.
Niks tegen indo's jij!quote:
Vriend van mij nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja weet ik niet.
Een vriend van me is ook drummer.
Ik heb geen vriend, dus die is ook geen drummer.quote:
Je ging toch een drumstel kopen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe het soms maanden niet. Laatste keer zat er 4 jaar tussen
Teringlijers, allemaal! Elke keer als ik in de spiegel kijk spuug ik op mezelfquote:
Toen heb je daar een drumstokje voor gestoken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe het soms maanden niet. Laatste keer zat er 4 jaar tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef gers het volgende:
mensen met i see dead pixels in hun msnnaam
Dat boeit me eerlijk gezegd dan weer niks.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moet vandaag wel nog eens was draaien, als de ander droog is.
mensen met een glas bier in hun msnnaamquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef gers het volgende:
mensen met i see dead pixels in hun msnnaam
Dan zou je ook ontslagen mogen worden van mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat een sukkel ben je dan, als je -als bankmedewerker- het verschil niet opmerkt.
baapenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Toen heb je daar een drumstokje voor gestoken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je rode knop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat boeit me eerlijk gezegd dan weer niks.
[..]
Dat boeit me eerlijk gezegd dan weer niks.
Mensen met een kerstboom in hun UI.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mensen met een glas bier in hun msnnaam
Haha, ik moest gniffelenquote:
een sma husselen ?quote:
Zieke vrucht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik versta trouwens altijd:
Mrs Robinson, she's a slut!
Whehe, ik nu ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Oh god, heeft ie die nogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen met een kerstboom in hun UI.
Heb ik al, maar wil een ander soort. Heb nu een echte, maar da's te gehorigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je ging toch een drumstel kopen?
Mensen die bloemen sturen naar Norenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen met een kerstboom in hun UI.
Wie nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
Whehehe, ik heb een innige PM relatie met BT en KB![]()
![]()
![]()
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen heb je daar een drumstokje voor gestoken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Die vriend van me heeft een elektrische!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb ik al, maar wil een ander soort. Heb nu een echte, maar da's te gehorig![]()
Dus wil ik een elektronisch setje. Kun je een koptelefoon op inprikken. Niemand last
Ik kan het bijna niet laten om hier ook weer een grapje over te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over...
Dat zinnetje zit er al even in hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef IQM het volgende:
Dit is echt trouwens GENIAAL:
0:10 / 0:11
"Jij zit te twijfelen"
kop em in danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet laten om hier ook weer een grapje over te maken.
Ach, ik ben er nog.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het niveau is wel echt om te huilen vandaag
Waar mijn zak van vol is loopt jouw mond van over?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet laten om hier ook weer een grapje over te maken.
So?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat zinnetje zit er al even in hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |