Wat houdt je tegen? Of durf je niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet laten om hier ook weer een grapje over te maken.
'Ik kan je mond ook wel van iets anders over laten lopen hoor..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet laten om hier ook weer een grapje over te maken.
Ter info en vermaak.quote:
Nee, dan gaat BT boos worden ben ik bang.quote:
Bio is er héquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Of durf je niet?
zuchtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waar mijn zak van vol is loopt jouw mond van over?
zuchtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Ik kan je mond ook wel van iets anders over laten lopen hoor..'
Hé, mijn levensmotto, wat doe je?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Biogarde het volgende:
Of ter indo en vermaak. ECHT HILARISCH!!
Nou, echt he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Biogarde het volgende:
Of ter indo en vermaak. ECHT HILARISCH!!
wat is erquote:
De vorige twee bracht je met meer overtuiging.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeeej, allure! Breezersletje van me!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeeej, allure! Breezersletje van me!
Heb ik net hele fucking huis schoongemaakt, ziet m'n eigen kamer er nog uit als een overblijfsel uit de tweede wereldoorlogquote:
Ben niet bang voor bio, wel voor BT.quote:
Er is jou niet geleerd netjes te eten?quote:
Moet je zorgen dat het niet een zooi word.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Heb ik net hele fucking huis schoongemaakt, ziet m'n eigen kamer er nog uit als een overblijfsel uit de tweede wereldoorlog.
Kan ik daar ook nog aan beginnen.
awwhquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Heb ik net hele fucking huis schoongemaakt, ziet m'n eigen kamer er nog uit als een overblijfsel uit de tweede wereldoorlog.
Als Bio mij soep maakt niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is jou niet geleerd netjes te eten?
Voorkómen > vóórkomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Moet je zorgen dat het niet een zooi word.Voorkomen > genezen
Goed om te zien dat je er al iets beter tegen kan dan gisterenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
die worden in Oss gemaaktquote:
Dat zeg je nu ze er allebij bij zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben niet bang voor bio, wel voor BT.
Klaarkomen > Voorkómen + vóórkomenquote:
Ik durf te wedden dat jouw kamer ook niet brandschoon isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Moet je zorgen dat het niet een zooi word.Voorkomen > genezen
ALLEBIJ? Wat hebben bijen er nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ze er allebij bij zijn
MAAR HET WAREN DE RHCPquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je gaat lullen over muziek op de radio, zonder enige toelichting, wel ja.
Alleen als ik het naakt mag doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jouw kamer ook niet brandschoon is. Wil hier iemand mijn kamer opruimen? Knaak voor een taak
.
Zoem, zoem zegt de beiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ALLEBIJ? Wat hebben bijen er nu weer mee te maken?
Reken maar van yes. Sowieso krijg ik op mijn flikker van mijn vriendin als het een bende is, dus zorg ik ervoor dat het geen bende word.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jouw kamer ook niet brandschoon is. Wil hier iemand mijn kamer opruimen? Knaak voor een taak
.
Mijn vader ging er heen, VIPkaarten en mocht backstage, en hij zei niks tegen mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
2 jaar geleden in het Goffertpark
Ik wacht juist steeds tot mijn vriendin langskomt zodat ze het op kan ruimenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Reken maar van yes. Sowieso krijg ik op mijn flikker van mijn vriendin als het een bende is, dus zorg ik ervoor dat het geen bende word.
Maar die is weg. Je gaat zeker één dag voordat ze terugkomt alles opruimen en schoonmaken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Reken maar van yes. Sowieso krijg ik op mijn flikker van mijn vriendin als het een bende is, dus zorg ik ervoor dat het geen bende word.
Ik hoor een nummer van de Rolling Stones.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam belangrijker dan de SC?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
Zo. Ik heb jullie nu wel weer genoeg vermaakt en onderwezen. Tijd voor belangrijkere stuff.
Je bent geadopteerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn vader ging er heen, VIPkaarten en mocht backstage, en hij zei niks tegen mij
Whehehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn vader ging er heen, VIPkaarten en mocht backstage, en hij zei niks tegen mij
Poepen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam belangrijker dan de SC?
Nee, nu is het meer een soort van automatisme geworden om meteen alles op te ruimen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar die is weg. Je gaat zeker één dag voordat ze terugkomt alles opruimen en schoonmaken?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, nu is het meer een soort van automatisme geworden om meteen alles op te ruimen.
WTF?! Ik ben gewoon afgericht door mijn vriendin. M'n mannelijkheid, wat doe je?
Daar was ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
2 jaar geleden in het Goffertpark
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik hoor een nummer van de Rolling Stones.
JE ZIT ONDER DE PLAK.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, nu is het meer een soort van automatisme geworden om meteen alles op te ruimen.
WTF?! Ik ben gewoon afgericht door mijn vriendin. M'n mannelijkheid, wat doe je?
Gelukkig heb je het zelf doorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik hou zelf ook wel van een nette leef omgeving. Ik kan echt niet tegen te veel rotzooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het zelf door.
Kom op, ga nou eens in verzet! Doe het voor de mannelijkheid! Maak er een zooi van, zoals het een echte man betaamt!
3127 mensen verder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb ik BT gewoon gezien in het echtMet wie was je dan, en waar stond je?
Hoe komt?quote:
Nou, da's wel een pluspunt hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik hou zelf ook wel van een nette leef omgeving. Ik kan echt niet tegen te veel rotzooi.
Met mn vaderquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinterklaas. Met de boot. Nou goed?quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, daarzo. Ik stond ook links, bij de buitenste speakerset dacht ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met mn vaderen ik stond ehmmm, je hebt de geluidsmensen toch wel gezien, dat hele vierkantje ergens in het midden? Daar stond ik links van.
Ja, is goed. 20 euro per uur.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, da's wel een pluspunt hoor.
Kom je mijn kamer nou even doen dan?
Voldoendes waar ik voldoende moest halen. Ik heb deze periode 3 van mijn 4 onvoldoendes weggewerkt. En voor mij met goede punten.quote:
Bij die schermen in de buurt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, daarzo. Ik stond ook links, bij de buitenste speakerset dacht ik.
quote:
Wauw. congratsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voldoendes waar ik voldoende moest halen. Ik heb deze periode 3 van mijn 4 onvoldoendes weggewerkt. En voor mij met goede punten.En die andere onvoldoende moet ik mijn punt nog terugkrijgen, maar dat is denk ik mijn slechtste punt.
Mwa, als je hard werkt heb je 'm in een half uur klaar. Ik kan zo nog beter een Pool inhuren, afzetterquote:
Nicequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voldoendes waar ik voldoende moest halen. Ik heb deze periode 3 van mijn 4 onvoldoendes weggewerkt. En voor mij met goede punten.En die andere onvoldoende moet ik mijn punt nog terugkrijgen, maar dat is denk ik mijn slechtste punt.
Nee, verder naar achter. Bij de bierkramen in de buurt en de toilettenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij die schermen in de buurt?
"Als" ja, maar ik ga er dan natuurlijk lang over doen, dat snap je natuurlijk ook wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, als je hard werkt heb je 'm in een half uur klaar. Ik kan zo nog beter een Pool inhuren, afzetter.
Ik vind IQM's aanbod aantrekkelijker dan.
ghehe, verdomd zegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef IQM het volgende:
Dit is trouwens echt GENIAAL:
0:10 / 0:11
"Jij zit te twijfelen"
Hahaha oké. Nog dingen gegooid naar het voorprogrammaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, verder naar achter. Bij de bierkramen in de buurt en de toiletten
Rechts van die man met dat rooie shirt die voor die man met die baard stond die een joint stond te roken naast dat blonde meisje met grote borsten waar haar vermoedelijke vriend aan zat? Dan heb je denk ik ook gezien ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, verder naar achter. Bij de bierkramen in de buurt en de toiletten
Hahahahaha, die ventquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oké. Nog dingen gegooid naar het voorprogramma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |