Er is jou niet geleerd netjes te eten?quote:
Moet je zorgen dat het niet een zooi word.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Heb ik net hele fucking huis schoongemaakt, ziet m'n eigen kamer er nog uit als een overblijfsel uit de tweede wereldoorlog.
Kan ik daar ook nog aan beginnen.
awwhquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Heb ik net hele fucking huis schoongemaakt, ziet m'n eigen kamer er nog uit als een overblijfsel uit de tweede wereldoorlog.
Als Bio mij soep maakt niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is jou niet geleerd netjes te eten?
Voorkómen > vóórkomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Moet je zorgen dat het niet een zooi word.Voorkomen > genezen
Goed om te zien dat je er al iets beter tegen kan dan gisterenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
die worden in Oss gemaaktquote:
Dat zeg je nu ze er allebij bij zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben niet bang voor bio, wel voor BT.
Klaarkomen > Voorkómen + vóórkomenquote:
Ik durf te wedden dat jouw kamer ook niet brandschoon isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Moet je zorgen dat het niet een zooi word.Voorkomen > genezen
ALLEBIJ? Wat hebben bijen er nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ze er allebij bij zijn
MAAR HET WAREN DE RHCPquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je gaat lullen over muziek op de radio, zonder enige toelichting, wel ja.
Alleen als ik het naakt mag doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jouw kamer ook niet brandschoon is. Wil hier iemand mijn kamer opruimen? Knaak voor een taak
.
Zoem, zoem zegt de beiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ALLEBIJ? Wat hebben bijen er nu weer mee te maken?
Reken maar van yes. Sowieso krijg ik op mijn flikker van mijn vriendin als het een bende is, dus zorg ik ervoor dat het geen bende word.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jouw kamer ook niet brandschoon is. Wil hier iemand mijn kamer opruimen? Knaak voor een taak
.
Mijn vader ging er heen, VIPkaarten en mocht backstage, en hij zei niks tegen mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
2 jaar geleden in het Goffertpark
Ik wacht juist steeds tot mijn vriendin langskomt zodat ze het op kan ruimenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Reken maar van yes. Sowieso krijg ik op mijn flikker van mijn vriendin als het een bende is, dus zorg ik ervoor dat het geen bende word.
Maar die is weg. Je gaat zeker één dag voordat ze terugkomt alles opruimen en schoonmaken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Reken maar van yes. Sowieso krijg ik op mijn flikker van mijn vriendin als het een bende is, dus zorg ik ervoor dat het geen bende word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |