Ik denk dat ze je opmerking van gister nog niet vergeten is.quote:
An sich wel jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Als" ja, maar ik ga er dan natuurlijk lang over doen, dat snap je natuurlijk ook wel.Maar goed, dan ga maar op IQM's aanbod in, als je liever een naakt iemand schoon ziet maken.
Dat weet jij heul niet of je dat wiltquote:
Gratisquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Allure_, ik wil het ook wel doen
Tsja, jitze heeft het niet zo op monogamie vrees ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat betekend lichamelijk contact en alleen BT mocht je aanraken.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rechts van die man met dat rooie shirt die voor die man met die baard stond die een joint stond te roken naast dat blonde meisjes met grote borsten waar haar vermoedelijke vriend aan zat? Dan heb je denk ik ook gezien ja.
Erg hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hahahahaha, die vent![]()
![]()
Dat was echt het meest hilarische voorprogramma ooit![]()
Maar jij mag mij ook aanraken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat betekend lichamelijk contact en alleen BT mocht je aanraken.
Danke, mijn slechtste punt is het proefwerk wat ik vrijdag had toen ik donderdag zo chagrijnig wasquote:
quote:
Ik heb inside information, ik mag dat soort dingen wel zeggen tegen haarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je opmerking van gister nog niet vergeten is.
Monogamie is voor mensen die niet van afwisseling houden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, jitze heeft het niet zo op monogamie vrees ik.
Ik denk dat ik dat wel weetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet of je dat wilt.
Misschien als ik ouder benquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, jitze heeft het niet zo op monogamie vrees ik.
Kijk, zo kan het ookquote:
Hij is al lang en breed op z'n knieën gegaan voor mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je opmerking van gister nog niet vergeten is.
Ja, ik kwam niet meer bij. Helemaal toen hij weg ging, en toen weer terug kwam om z'n reet te laten zien en z'n middelvinger op ging stekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Erg heik heb me dood gelachen
Ohja? Je hebt niet eens een foto van haar gezien.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je zo ontrouw bent, wil ik je niet eens aanraken.
ssst, dat hoefde niet iedereen te wetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is al lang en breed op z'n knieën gegaan voor me.
Gratis bestaat niet, zit altijd een addertje onder het gras.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:21 schreef Allure_ het volgende:
Kijk, zo kan het ook. Wanneer kom je
?
Je zou het filmen.quote:Hij is al lang en breed op z'n knieën gegaan voor me.
Als je kan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook. Wanneer kom je
?
Arme schatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Danke, mijn slechtste punt is het proefwerk wat ik vrijdag had toen ik donderdag zo chagrijnig was
[..]
Helaas had ik de makkelijkste vraag bij economie fout, het was B of C en ik deed B was het C. Anders had ik een 10.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |